Paulina Krupka

Biuro Zarządu/Sekretariat/Administracja Biurowa
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Abramczyk Sp. z o.o.
Sekretarka/Asystentka Zarządu
08.2009 - 11.2011: SEKRETARKA
11.2011 do chwili obecnej: ASYSTENTKA ZARZĄDU

- czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem sekretariatu i pozostałych działów: obsługa centrali telefonicznej, przyjmowanie i nadawanie korespondencji firmy, czuwanie nad właściwym obiegiem dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, zaopatrywanie poszczególnych działów w materiały biurowe
i kateringowe, sporządzanie oficjalnych pism, organizowanie podróży służbowych pracowników i kadry zarządzającej (w tym rezerwacja noclegów, przelotów, także tych związanych z branżowymi imprezami targowymi w kraju i poza granicami), obsługa spotkań z kontrahentami, audytorami oraz innymi osobami wizytującymi zakład przetwórczy, współpraca z firmami kurierskimi w zakresie przesyłek wychodzących i przychodzących, w tym pobraniowych, czuwanie nad programem wymiany komórkowych aparatów telefonicznych wszystkich pracowników i wiele innych doraźnych działań;

- wspieranie członków Zarządu w zakresie zleconych zadań, tj. prowadzenie kalendarza działań Zarządu i jego poszczególnych członków, sporządzanie protokołów z zebrań Zarządu i dokumentacji związanej z jego funkcjonowaniem, obsługa spotkań członków Zarządu z podmiotami zewnętrznymi oraz ich podróży służbowych;

- administracyjna obsługa inwestycji budowlanych firmy, tj. budowa magazynu wysokiego składowania oraz nowoczesnego zakładu przetwórstwa; współpraca przy pozyskiwaniu funduszy UE;

- współorganizowanie wydarzeń medialnych i kampanii promocyjnych firmy (tj. bieg ‘Codziennie ryby, codziennie bliżej zdrowia’ z Zakopanego do Gdyni w 2010 czy dwudniowa impreza ‘Święto Ryby’ na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy w maju 2013) i wiele innych.
Magellan SA
specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego
- kompleksowa obsługa wyjazdów biznesowych klientów, wśród których pozostawali reprezentanci firm cieszących się niewątpliwą renomą na lokalnym, krajowym, jak i międzynarodowym rynku, podtrzymywanie kontaktów z klientami;
- utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami firmy;
- sporządzanie zamówień;
- obsługa biura;
- obsługa systemów rezerwacyjnych;
- obsługa programu fakturującego 'Symfonia'.
ISS Facility Services Sp. z o.o.
asystent menedżera
- kompleksowa obsługa biura;
- nadzór i koordynowanie pracy ekipy sprzątającej;
- sporządzanie i kontrolowanie zamówień;
- sporządzanie raportów;
- utrzymywanie kontaktu z kontrahentami.

Szkolenia i kursy

Profesjonalny Office Manager - Zarządzanie Biurem

Edukacja

Logo
filologia polska, magisterskie
Uniwersytet w Bydgoszczy

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie