Umiejętności
bankowość
Biznes
Umiejętności komunikacyjne
Szkolenie z obsługi klienta
Dane
Analiza danych
Ekonomika
Szkolenia pracowników
Excels
Finanse
Fitness
Umiejętności interpersonalne
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft SQL Server
Szkolenia produktowe
Zarządzanie ryzykiem
SAS (program)
Umiejętności miękkie
umiejętność pracy w zespole
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Fiduciary & Trust Risk Analyst, Ekspert, Analityk ds.Operacji finansowych
Citibank Europe plc, Trustee Department
• Terminowa i zgodna z obowiązującymi przepisami weryfikacja poprawności wyceny jednostki aktywów funduszy inwestycyjnych.
• Wyjaśnienie i rozwiązywanie niezgodności między danymi przedstawionymi przez Citi oraz danymi dostarczonymi przez klienta.
• Zapewnienie pełnej i prawidłowej identyfikacji zagrożeń w podległych kontroli procesach / obszarach.
• Zapewnienie najwyższej jakość i efektywność bieżącego procesu oraz postępowanie w zgodzie z wymogami, regulacjami oraz zasadami polityki Citi.
• Prowadzenie kontroli w dziennym procesie.
• Dbanie o wysoką efektywność współpracy między innymi członkami zespołu.
• Zapewnienie efektywnej współpracy z innymi jednostkami banku.
• Przygotowywanie raportów i statystyk do potrzeb klienta i zespołu.
• Prowadzenie terminowej korespondencji z klientem, telefon i droga elektroniczna.
• Identyfikacja i raportowania luk i zagrożeń w procesie, przygotowania indywidualnych rozwiązań, aby je wyeliminować.
• Automatyzacja procesu.
• Prowadzenie projektow, udział w projektach.
• Tworzenie i aktualizowanie procedur zgodnych ze standardami Citi.
• Udział w przygotowaniach do audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
• Szkolenie nowych pracowników, cross - training.
• Prowadzenie szkoleń wewnątrz zespołu, proces wewnętrzny, procedury.
• Nadzór nad procesem BAU, procesem dziennym.
• Zdolność do przyjęcia obowiązków innego członka zespołu wspieranego w ramach procesu (w razie potrzeby)
• Wyjaśnienie i rozwiązywanie niezgodności między danymi przedstawionymi przez Citi oraz danymi dostarczonymi przez klienta.
• Zapewnienie pełnej i prawidłowej identyfikacji zagrożeń w podległych kontroli procesach / obszarach.
• Zapewnienie najwyższej jakość i efektywność bieżącego procesu oraz postępowanie w zgodzie z wymogami, regulacjami oraz zasadami polityki Citi.
• Prowadzenie kontroli w dziennym procesie.
• Dbanie o wysoką efektywność współpracy między innymi członkami zespołu.
• Zapewnienie efektywnej współpracy z innymi jednostkami banku.
• Przygotowywanie raportów i statystyk do potrzeb klienta i zespołu.
• Prowadzenie terminowej korespondencji z klientem, telefon i droga elektroniczna.
• Identyfikacja i raportowania luk i zagrożeń w procesie, przygotowania indywidualnych rozwiązań, aby je wyeliminować.
• Automatyzacja procesu.
• Prowadzenie projektow, udział w projektach.
• Tworzenie i aktualizowanie procedur zgodnych ze standardami Citi.
• Udział w przygotowaniach do audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
• Szkolenie nowych pracowników, cross - training.
• Prowadzenie szkoleń wewnątrz zespołu, proces wewnętrzny, procedury.
• Nadzór nad procesem BAU, procesem dziennym.
• Zdolność do przyjęcia obowiązków innego członka zespołu wspieranego w ramach procesu (w razie potrzeby)
Senior financial operations specialist. Starszy specjalista ds.Operacji finansowych
• Prowadzenie pełnej inwestygacji w celu rozwiązania rozbieżności pojawiających się pomiędzy strona banku, a strona klienta przy obsłudze Funduszy Inwestycyjnych OMGI.
• Przygotowywanie i dostarczanie standardowych i niestandardowych raportów do odpowiednich zespołów/klienta ( w ramach procesu ).
• Prowadzenie funkcji kontrolnej w procesie – weryfikacja transakcji bookowanych na kontach banku/klienta, przygotowywanie raportów końcowych.
• Odpowiedzialność Maker- Checker
• Prowadzenie terminowej korespondencji z klientem, telefon i droga elektroniczna.
• Prowadzenie terminowej korespondencji z poszczególnymi jednostkami banku.
• Aktywny udział w projektach na poziomie zespołu oraz departamentu.
• Praca pod dużą presja czasu w celu usprawnienia procesu oraz zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi klienta.
• Cross – Training
• Prowadzenie szkoleń wewnętrznych.
• Wprowadzanie nowych procesów w obieg.
• Szkolenia nowych pracowników
• Przygotowywanie i dostarczanie standardowych i niestandardowych raportów do odpowiednich zespołów/klienta ( w ramach procesu ).
• Prowadzenie funkcji kontrolnej w procesie – weryfikacja transakcji bookowanych na kontach banku/klienta, przygotowywanie raportów końcowych.
• Odpowiedzialność Maker- Checker
• Prowadzenie terminowej korespondencji z klientem, telefon i droga elektroniczna.
• Prowadzenie terminowej korespondencji z poszczególnymi jednostkami banku.
• Aktywny udział w projektach na poziomie zespołu oraz departamentu.
• Praca pod dużą presja czasu w celu usprawnienia procesu oraz zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi klienta.
• Cross – Training
• Prowadzenie szkoleń wewnętrznych.
• Wprowadzanie nowych procesów w obieg.
• Szkolenia nowych pracowników
Doradca Klienta, Konsultant/Asystent Klienta
• reprezentowanie firmy w bezpośrednim kontakcie z Klientem
• bezgotówkowa i gotówkowa obsługa Klienta
• promocja i marketing produktów bankowych
• bieżąca obsługa Klientów, zapewnienie wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami
• doradztwo i aktywna sprzedaż produktów finansowych ( rachunki, depozyty, kredyty, karty kredytowe, fundusze inwestycyjne )
• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych i współudział w realizacji planu sprzedaży Oddziału
• budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez kompleksową obsługę
• wdrażanie i opieka nad nowymi Pracownikami w placówce detalicznej, prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu oferowanych produktów i standardów obsługi klienta
• rozpoznawanie potrzeb Klienta
• zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu wszelkiej dokumentacji wychodzącej z Oddziału do innych jednostek Banku
• bezgotówkowa i gotówkowa obsługa Klienta
• promocja i marketing produktów bankowych
• bieżąca obsługa Klientów, zapewnienie wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami
• doradztwo i aktywna sprzedaż produktów finansowych ( rachunki, depozyty, kredyty, karty kredytowe, fundusze inwestycyjne )
• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych i współudział w realizacji planu sprzedaży Oddziału
• budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez kompleksową obsługę
• wdrażanie i opieka nad nowymi Pracownikami w placówce detalicznej, prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu oferowanych produktów i standardów obsługi klienta
• rozpoznawanie potrzeb Klienta
• zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu wszelkiej dokumentacji wychodzącej z Oddziału do innych jednostek Banku
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Interesuje się Coachingiem, wszelkiego rodzaju szkoleniami z umiejętności miękkich jak również specjalistycznych,produktowych. Zdobywając swoje doświadczenie zawodowe miałam możliwość uczestniczyć w wielu szkoleniach jak również możliwość poprowadzenia wielu szkoleń ( produktowych, szkoleń miękkich ) wdrażanie nowych pracowników, prowadzenie cross - treningów.
Pasjonują mnie podróże oraz sport ( fitness, taniec, pływanie , zimą snowboard)
Literatura współczesna, powieści kryminalne, nauka języka włoskiego.
Pasjonują mnie podróże oraz sport ( fitness, taniec, pływanie , zimą snowboard)
Literatura współczesna, powieści kryminalne, nauka języka włoskiego.
Inne
2014 rok
“Action Plan dla Studenta”, 2 Edycja, Wyższa Szkoła Nauk Społecznych, Warszawa, Coach – konsultant.
“Action Plan dla Studenta”, 2 Edycja, Wyższa Szkoła Nauk Społecznych, Warszawa, Coach – konsultant.