Umiejętności
ACP
Call Center
Szkolenie z obsługi klienta
Humans
Logistyka międzynarodowa
Lean Management
Microsoft Office
Asystent
Telefon
Trener
Obsługa klienta
WSK - Internal Control System (dual use goods flow)
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Spedytor Biura Obsługi Klienta Strategicznego
-dedykowane rozwiązania dla klienta strategicznego
-planowanie transportów
- bieżące zarządzanie zleceniami Klienta i raportowanie do Klienta,
- przedstawianie ofert transportowych dotyczących transportu lądowego (kwotowanie transportów),
- realizacja wskaźników jakościowych i ilościowych.
- organizowanie transportów drobnicowych, LTL oraz FTL, ponadgabarytowych we współpracy ze spedytorami kierunkowymi
-praca w międzynarodowym środowisku, bezpośredni kontakt z jednostkami DB Schenker w całej Europie
-planowanie transportów
- bieżące zarządzanie zleceniami Klienta i raportowanie do Klienta,
- przedstawianie ofert transportowych dotyczących transportu lądowego (kwotowanie transportów),
- realizacja wskaźników jakościowych i ilościowych.
- organizowanie transportów drobnicowych, LTL oraz FTL, ponadgabarytowych we współpracy ze spedytorami kierunkowymi
-praca w międzynarodowym środowisku, bezpośredni kontakt z jednostkami DB Schenker w całej Europie
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
- obsługa telefoniczna klientów standardowych w zakresie zleceń międzynarodowych,
- obsługa zleceń złożonych przez klientów standardowych,
- obsługa innych typów spraw przesłanych przez klientów standardowych,
- obsługa zleceń partnerskich,
- obsługa zleceń na przewóz towarów niebezpiecznych ADR,
- Data Steward
- obsługa zleceń do krajów Europy Wschodniej.
- szkolenie nowych pracowników
- obsługa zleceń złożonych przez klientów standardowych,
- obsługa innych typów spraw przesłanych przez klientów standardowych,
- obsługa zleceń partnerskich,
- obsługa zleceń na przewóz towarów niebezpiecznych ADR,
- Data Steward
- obsługa zleceń do krajów Europy Wschodniej.
- szkolenie nowych pracowników
Asystent DB Schenker info
- obsługa telefoniczna klientów standardowych
- obsługa zleceń złożonych przez klientów standardowych,
- obsługa innych typów spraw przesłanych przez klientów standardowych,
- obsługa zleceń partnerskich,
- obsługa zleceń na przewóz towarów niebezpiecznych ADR,
- obsługa zleceń do krajów Europy Wschodniej.
- obsługa zleceń złożonych przez klientów standardowych,
- obsługa innych typów spraw przesłanych przez klientów standardowych,
- obsługa zleceń partnerskich,
- obsługa zleceń na przewóz towarów niebezpiecznych ADR,
- obsługa zleceń do krajów Europy Wschodniej.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat.B
Symfonia Mała Księgowość - kurs podstawowy
Pakiet MS Office
Szkolenie z przewozu towarów niebezpiecznych ADR ukończone świadectwem kompetencji ADR
Szkolenie ze standardów telefonicznej obsługi klienta
Specjalista ds. ADR
Symfonia Mała Księgowość - kurs podstawowy
Pakiet MS Office
Szkolenie z przewozu towarów niebezpiecznych ADR ukończone świadectwem kompetencji ADR
Szkolenie ze standardów telefonicznej obsługi klienta
Specjalista ds. ADR
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Transport/Spedycja
Spedycja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
- Fitness
- Literatura kryminalna, sensacyjna
- Podróże
- Motoryzacja
- Gotowanie
- Literatura kryminalna, sensacyjna
- Podróże
- Motoryzacja
- Gotowanie
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Gospodarka odpadami
Gospodarka odpadami - forum w całości poświęcone tematyce z zakresu gospodarki odpadami
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
organizacja ślubów
dla wszystkich osób, które planują wywrócić swoje życie do góry nogami i... wziąć ślub:)