Paulina Kamińska

Kierownik działu sprzedaży, FM GROUP Mobile
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Call Center Coaching Microsoft Office Telemarketing Punktualność Zarządzanie zespołem Sprzedaż Obsługa klienta Zarządzanie Sprzedażą Umiejętności komunikacyjne sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań Aktywna sprzedaż i obsługa klienta Kreatywne rozwiązywanie problemów Techniki sprzedaży i negocjacji Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Szybkie nawiązywanie znajomości B2B Sales

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

FM GROUP Mobile
Kierownik działu sprzedaży
-wsparcie sprzedaży w zakresie w zakresie procesów sprzedażowych oraz wiedzy technicznej o telefonach komórkowych
- kompleksowe zarządzanie i nadzór nad zespołem sprzedażowym oraz salonem sprzedaży
- raportowanie wyników sprzedaży
- bezpośredni kontakt z partnerami biznesowymi
- sporządzanie raportów tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i dedykowanych
- prowadzenie rozliczeń dla wynagrodzeń pracowników
- reprezentowanie firmy na zewnątrz oraz pomoc w prowadzeniu negocjacji i zawieraniu umów dla partnerów biznesowych
- przygotowywanie ofert specjalnych dla dedykowanych partnerów
- motywowanie , coaching oraz mentoring sprzedażowy podległego personelu
- prowadzenie rekrutacji
- realizowanie targetów grupy
FM GROUP Mobile
Starszy Specjalista ds. sprzedaży
-bezpośrednia sprzedaż usług telekomunikacyjnych w salonie sprzedażowym
-wsparcie sprzedaży przedstawicieli handlowych
-coaching nowych pracowników
-współpraca z przedstawicielami producentów telefonów komórkowych oraz bezpośrednio działem sprzedaży celem podniesienia efektywności sprzedaży
- doradztwo w zakresie produktów oraz oferty
-realizacja indywidualnych planów sprzedaży
-utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
-profesjonalna obsługa klientów ind. i biznesowych
FM GROUP Mobile
Specjalista ds. sprzedaży
-sprzedaż produktów sieci FM MOBILE
- doradztwo w zakresie produktów oraz oferty
-realizacja indywidualnych planów sprzedaży
-utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
-profesjonalna obsługa klientów ind. i biznesowych

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.