Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Corel Draw
Kreatywność
Prawo jazdy
Microsoft Office
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
szybkie przyswajanie wiedzy
Wordpress
Sprzedaż
Tworzenie ofert
Promocja
Zdolności manualne
zmysł artystyczny
animacja urodzinowa
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obslugi Klienta Biznesowego
• Wspieranie Klientów Biznesowych w obsłudze usługi poprzez e-mail i rozmowy telefoniczne (zrozumienie funkcjonalności systemu, zapewnianie krótkich szkoleń, rozwiązywanie problemów)
• Odpowiedzialność za przygotowywanie kampanii e-mail / SMS / MMS dla Klientów VIP, nawet do 6 mln odbiorców
• Przeprowadzenie testów platformy po nowych ulepszeniach, funkcjonalnościach, kampaniach przygotowanych dla Klienta VIP- dostarczenie szczegółowych analiz, wniosków, rozwiązanie problemów
• Bliska współpraca z działem IT
• Odpowiedzialność za przygotowywanie kampanii e-mail / SMS / MMS dla Klientów VIP, nawet do 6 mln odbiorców
• Przeprowadzenie testów platformy po nowych ulepszeniach, funkcjonalnościach, kampaniach przygotowanych dla Klienta VIP- dostarczenie szczegółowych analiz, wniosków, rozwiązanie problemów
• Bliska współpraca z działem IT
Customer Activation Specialist / AML Underwriting Specialist
Wprowadzanie nowych Klientów do systemu oraz aktywacja kont
Weryfikowanie kontraktów pod względem zgodności z bieżącaymi regulacjami
Werifikowanie i akceptacja Klientów
Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi, Partnerami oraz aktywne ich wspieranie
Przygotowywanie prezentacji oraz prowadzenie sesji szkoleniowych dla nowych
oraz współpracującymi z firmą Zespołów Przedstawicieli Handlowych – sesje prowadzone osobiście oraz przez tele-konferencje
Przygotowywanie raportów dotyczących aktualnych procesów
Prowadzenie sesji ‘shadowing’ dla Agentów z innych departamentów oraz dla nowo zatrudnionych
Uczestnictwo w szkoleniach w obrębie departamentu (Portfolio PL oraz Doc Managment)
oraz w dalszych strukturach firmy
Uczestnictwo w dodatkowych projektach
Weryfikowanie kontraktów pod względem zgodności z bieżącaymi regulacjami
Werifikowanie i akceptacja Klientów
Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi, Partnerami oraz aktywne ich wspieranie
Przygotowywanie prezentacji oraz prowadzenie sesji szkoleniowych dla nowych
oraz współpracującymi z firmą Zespołów Przedstawicieli Handlowych – sesje prowadzone osobiście oraz przez tele-konferencje
Przygotowywanie raportów dotyczących aktualnych procesów
Prowadzenie sesji ‘shadowing’ dla Agentów z innych departamentów oraz dla nowo zatrudnionych
Uczestnictwo w szkoleniach w obrębie departamentu (Portfolio PL oraz Doc Managment)
oraz w dalszych strukturach firmy
Uczestnictwo w dodatkowych projektach
Koordynator projektu
Fundacja Atalaya
Autor edukacyjnego programu "Sztuka w działaniu"
Stworzenie layoutu oferty dla Klientów (30 stron)
Tworzenie grafik na stronę www, social media
Przygotowanie i prowadzenie zajęć w ramach projektu „Empatia w sieci” dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym i gimnazjalnym
Napisanie i złożenie wniosku do miasta o mały grant „Sztuka w działaniu”
Podnoszenie umiejętności poprzez udział w licznych szkoleniach dla NGO
Stworzenie layoutu oferty dla Klientów (30 stron)
Tworzenie grafik na stronę www, social media
Przygotowanie i prowadzenie zajęć w ramach projektu „Empatia w sieci” dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym i gimnazjalnym
Napisanie i złożenie wniosku do miasta o mały grant „Sztuka w działaniu”
Podnoszenie umiejętności poprzez udział w licznych szkoleniach dla NGO
Koordynator projektu
Fundacja Art Transfer
Autor programu "Artystyczne urodziny dla dzieci"
Tworzenie ofert, projektów plakatów graficznych, materiałów do zajęć
Promocja fundacji poprzez udział w eventach rodzinnych, a także poprzez social media, stronę www oraz portale związane z profilem fundacji
Prowadzenie zajęć o sztuce dla dzieci w wieku przedszkolnym
Pozyskiwanie nowych klientów drogą telefoniczną oraz mailową
Podnoszenie umiejętności poprzez udział w licznych szkoleniach dla NGO
Tworzenie ofert, projektów plakatów graficznych, materiałów do zajęć
Promocja fundacji poprzez udział w eventach rodzinnych, a także poprzez social media, stronę www oraz portale związane z profilem fundacji
Prowadzenie zajęć o sztuce dla dzieci w wieku przedszkolnym
Pozyskiwanie nowych klientów drogą telefoniczną oraz mailową
Podnoszenie umiejętności poprzez udział w licznych szkoleniach dla NGO
Staż Menadżerski
Dbanie o stałych Klientów oraz pozyskiwanie nowych
Pozyskiwanie nowych klientów drogą telefoniczną oraz mailową
Tworzenie ofert dla Klientów
Rozwiązywanie bieżących problemów
Organizacja i koordynacja eventów i nadzór nad nowymi animatorami
Rekrutowanie animatorów oraz prowadzenie dla nich szkoleń
Pozyskiwanie nowych klientów drogą telefoniczną oraz mailową
Tworzenie ofert dla Klientów
Rozwiązywanie bieżących problemów
Organizacja i koordynacja eventów i nadzór nad nowymi animatorami
Rekrutowanie animatorów oraz prowadzenie dla nich szkoleń
Szkolenia i kursy
Szkolenie: Międzypokoleniowa szkoła fundraisingu 2.0 (Organizator: Stowarzyszenie Modrzew)
Szkolenie: Wystąpienie publiczne (BORIS)
Szkolenie: NGO biznes mixer: „Szybka randka, czy dobre małżeństwo" (Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu)
Szkolenie: „Fundraising sztuka budowy relacji z darczyńcami”. (Organizator: Centrum Współpracy Obywatelskiej)
Konferencja: Fundraising- nowe otwarcie (Organizator: FAOO)
Inkubator Organizacji Pozarządowych (Organizator: Centrum Współpracy Obywatelskiej)
Cetryfikaty Animatora Czasu Wolnego (Organizator: Rainbow Tours Academy oraz Animatorzy.waw.pl)
Pierwsza pomoc przedmedyczna (w ramach kształcenia wyższego)
Szkolenie: Wystąpienie publiczne (BORIS)
Szkolenie: NGO biznes mixer: „Szybka randka, czy dobre małżeństwo" (Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu)
Szkolenie: „Fundraising sztuka budowy relacji z darczyńcami”. (Organizator: Centrum Współpracy Obywatelskiej)
Konferencja: Fundraising- nowe otwarcie (Organizator: FAOO)
Inkubator Organizacji Pozarządowych (Organizator: Centrum Współpracy Obywatelskiej)
Cetryfikaty Animatora Czasu Wolnego (Organizator: Rainbow Tours Academy oraz Animatorzy.waw.pl)
Pierwsza pomoc przedmedyczna (w ramach kształcenia wyższego)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Edukacja/Szkolenia
Inne
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Staże/Praktyki
Staże
Zainteresowania
• komiks, rysunek, wykonywanie kreatywnych projektów, grafika komputerowa, gra na gitarze
• teoria samowychowania, psychologia
• psychopedagogika kreatywności, innowacyjne metody nauczania
• zdrowy styl życia, sport – biegi ekstremalne
• podróże
• teoria samowychowania, psychologia
• psychopedagogika kreatywności, innowacyjne metody nauczania
• zdrowy styl życia, sport – biegi ekstremalne
• podróże
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.