Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. promocji i marketingu
- planowanie i realizacja strategii promocji książek
- wybór pozycji do publikacji
- kontakty z mediami,
- planowanie i zlecanie materiałów reklamowych
- redagowanie informacji prasowych
- redagowanie tekstów na strony internetowe
- zarządzanie mediami społecznościowymi i stroną internetową
- organizacja wydarzeń promocyjnych
- wybór pozycji do publikacji
- kontakty z mediami,
- planowanie i zlecanie materiałów reklamowych
- redagowanie informacji prasowych
- redagowanie tekstów na strony internetowe
- zarządzanie mediami społecznościowymi i stroną internetową
- organizacja wydarzeń promocyjnych
Redaktor
- projektowanie i prowadzenie stron/aplikacji internetowych (od pomysłu przez tworzenie dokumentacji)
- aktualizacji treści w zarządzanych działach serwisów internetowych: redakcja i korekta treści, dobór zdjęć
- przygotowywanie materiałów dziennikarskich
- nadzór redakcyjny nad współpracownikami
- wydawanie i promowanie serwisu
- aktualizacji treści w zarządzanych działach serwisów internetowych: redakcja i korekta treści, dobór zdjęć
- przygotowywanie materiałów dziennikarskich
- nadzór redakcyjny nad współpracownikami
- wydawanie i promowanie serwisu
Specjalista ds. organizacji
Gdańskie Centrum Kongresowe
Przygotowanie i aktualizacja treści na stronie internetowej firmy, prace organizacyjne związane z przygotowywaniem konferencji i spotkań biznesowych (od opracowania koncepcji projektu, poprzez przygotowanie programu artystycznego i turystycznego, do rekrutacji i szkoleń pracowników), koordynowanie imprez przez prowadzenie sekretariatu przedsięwzięcia
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Młode mamy :-)
Zapraszam wszystkie młode mamy, dla których życie nie kończy się na praniu pieluch ;)
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Telepraca praca przyszłości
Celem grupy jest wymiana doświadczeń pomiędzy osobami/firmami/instytucjami/beneficjentami związanymi z realizacją projektu "Telepraca - praca przyszłości" http://www.telepraca-efs.pl