Paulina Hosaja

Specjalista ds. marketingu, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Gdańsk, pomorskie

Doświadczenie zawodowe

Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Specjalista ds. promocji i marketingu
- planowanie i realizacja strategii promocji książek
- wybór pozycji do publikacji
- kontakty z mediami,
- planowanie i zlecanie materiałów reklamowych
- redagowanie informacji prasowych
- redagowanie tekstów na strony internetowe
- zarządzanie mediami społecznościowymi i stroną internetową
- organizacja wydarzeń promocyjnych
Wirtualna Polska Media
Redaktor
- projektowanie i prowadzenie stron/aplikacji internetowych (od pomysłu przez tworzenie dokumentacji)
- aktualizacji treści w zarządzanych działach serwisów internetowych: redakcja i korekta treści, dobór zdjęć
- przygotowywanie materiałów dziennikarskich
- nadzór redakcyjny nad współpracownikami
- wydawanie i promowanie serwisu
Logo
Specjalista ds. organizacji
Gdańskie Centrum Kongresowe
Przygotowanie i aktualizacja treści na stronie internetowej firmy, prace organizacyjne związane z przygotowywaniem konferencji i spotkań biznesowych (od opracowania koncepcji projektu, poprzez przygotowanie programu artystycznego i turystycznego, do rekrutacji i szkoleń pracowników), koordynowanie imprez przez prowadzenie sekretariatu przedsięwzięcia

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Politechnika Gdańska
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Młode mamy :-)
Młode mamy :-)
Zapraszam wszystkie młode mamy, dla których życie nie kończy się na praniu pieluch ;)
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
redaktorzy
redaktorzy
co to za zawód?
Telepraca praca przyszłości
Telepraca praca przyszłości
Celem grupy jest wymiana doświadczeń pomiędzy osobami/firmami/instytucjami/beneficjentami związanymi z realizacją projektu "Telepraca - praca przyszłości" http://www.telepraca-efs.pl