Paulina Hinz-Żurowska
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży/Director of Marketing and Sales w Forum Media Polska
Wypowiedzi
-
Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży?
Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę, konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności sprzedaży.
Powiemy m. in. o tym jak:
- dobrać grupę do badania
- jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
- jak badać i analizować wyniki
Jesteś w tej grupie?
- samodzielni przedsiębiorcy
- osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i średnich przedsiębiorstwach
- pracownicy działów sprzedaży
- osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
- wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych w Internecie
Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1... -
Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży?
Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę, konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności sprzedaży.
Powiemy m. in. o tym jak:
- dobrać grupę do badania
- jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
- jak badać i analizować wyniki
Jesteś w tej grupie?
- samodzielni przedsiębiorcy
- osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i średnich przedsiębiorstwach
- pracownicy działów sprzedaży
- osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
- wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych w Internecie
Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1... -
Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze
sprzedaży?
Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu
możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę,
konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi
oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą
na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności
sprzedaży.
Powiemy m. in. o tym jak:
- dobrać grupę do badania
- jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
- jak badać i analizować wyniki
Jesteś w tej grupie?
- samodzielni przedsiębiorcy
- osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i
średnich przedsiębiorstwach
- pracownicy działów sprzedaży
- osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
- wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych
w Internecie
Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1... -
Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze
sprzedaży?
Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu
możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę,
konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi
oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą
na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności
sprzedaży.
Powiemy m. in. o tym jak:
- dobrać grupę do badania
- jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
- jak badać i analizować wyniki
Jesteś w tej grupie?
- samodzielni przedsiębiorcy
- osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i
średnich przedsiębiorstwach
- pracownicy działów sprzedaży
- osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
- wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych
w Internecie
Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1... -
Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze
sprzedaży?
Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu
możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę,
konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi
oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą
na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności
sprzedaży.
Powiemy m. in. o tym jak:
- dobrać grupę do badania
- jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
- jak badać i analizować wyniki
Jesteś w tej grupie?
- samodzielni przedsiębiorcy
- osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i
średnich przedsiębiorstwach
- pracownicy działów sprzedaży
- osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
- wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych
w Internecie
Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1... -
Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze
sprzedaży?
Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu
możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę,
konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi
oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą
na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności
sprzedaży.
Powiemy m. in. o tym jak:
- dobrać grupę do badania
- jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
- jak badać i analizować wyniki
Jesteś w tej grupie?
- samodzielni przedsiębiorcy
- osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i
średnich przedsiębiorstwach
- pracownicy działów sprzedaży
- osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
- wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych
w Internecie
Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy BADANIA RYNKU.