Paulina Hinz-Żurowska

Dyrektor Marketingu i Sprzedaży/Director of Marketing and Sales w Forum Media Polska

Wypowiedzi

  • Paulina Hinz-Żurowska
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Ogłoszenia
    28.02.2012, 22:44

    Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży?

    Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę, konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności sprzedaży.

    Powiemy m. in. o tym jak:
    - dobrać grupę do badania
    - jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
    - jak badać i analizować wyniki

    Jesteś w tej grupie?
    - samodzielni przedsiębiorcy
    - osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i średnich przedsiębiorstwach
    - pracownicy działów sprzedaży
    - osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
    - wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych w Internecie

    Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
    http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1...

  • Paulina Hinz-Żurowska
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie oferty szkoleń i konferencji 2012
    28.02.2012, 22:41

    Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży?

    Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę, konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności sprzedaży.

    Powiemy m. in. o tym jak:
    - dobrać grupę do badania
    - jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
    - jak badać i analizować wyniki

    Jesteś w tej grupie?
    - samodzielni przedsiębiorcy
    - osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i średnich przedsiębiorstwach
    - pracownicy działów sprzedaży
    - osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
    - wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych w Internecie

    Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
    http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1...

  • Paulina Hinz-Żurowska
    Wpis na grupie Marketing Bezpośredni w temacie Warsztaty - prowadzenie badań rynku
    28.02.2012, 22:39

    Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze
    sprzedaży?


    Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu
    możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę,
    konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi

    oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą
    na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności
    sprzedaży
    .

    Powiemy m. in. o tym jak:
    - dobrać grupę do badania
    - jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
    - jak badać i analizować wyniki

    Jesteś w tej grupie?
    - samodzielni przedsiębiorcy
    - osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i
    średnich przedsiębiorstwach
    - pracownicy działów sprzedaży
    - osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
    - wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych
    w Internecie

    Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
    http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1...

  • Paulina Hinz-Żurowska
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Warsztaty - prowadzenie badań rynku
    28.02.2012, 22:38

    Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze
    sprzedaży?


    Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu
    możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę,
    konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi

    oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą
    na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności
    sprzedaży
    .

    Powiemy m. in. o tym jak:
    - dobrać grupę do badania
    - jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
    - jak badać i analizować wyniki

    Jesteś w tej grupie?
    - samodzielni przedsiębiorcy
    - osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i
    średnich przedsiębiorstwach
    - pracownicy działów sprzedaży
    - osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
    - wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych
    w Internecie

    Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
    http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1...

  • Paulina Hinz-Żurowska
    Wpis na grupie Badania opinii i rynku w temacie Warsztaty - prowadzenie badań rynku
    28.02.2012, 22:38

    Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze
    sprzedaży?


    Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu
    możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę,
    konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi

    oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą
    na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności
    sprzedaży
    .

    Powiemy m. in. o tym jak:
    - dobrać grupę do badania
    - jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
    - jak badać i analizować wyniki

    Jesteś w tej grupie?
    - samodzielni przedsiębiorcy
    - osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i
    średnich przedsiębiorstwach
    - pracownicy działów sprzedaży
    - osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
    - wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych
    w Internecie

    Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
    http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1...

  • Paulina Hinz-Żurowska
    Wpis na grupie Badania online w temacie Warsztaty - prowadzenie badań rynku
    28.02.2012, 22:37

    Jak poznać swojego klienta i zwiększyć zyski ze
    sprzedaży?


    Zapraszam na warsztaty z prowadzenia badań rynku przy wykorzystaniu
    możliwości, jakie daje nam internet. Stawiamy na praktykę,
    konkretne przykłady, indywidualne konsultacje z prowadzącymi

    oraz metody, które przy niewielkim nakładzie finansowym, pozwolą
    na lepsze poznanie klienta i zwiększenie efektywności
    sprzedaży
    .

    Powiemy m. in. o tym jak:
    - dobrać grupę do badania
    - jak sprawdzić czy reklama działa na klienta
    - jak badać i analizować wyniki

    Jesteś w tej grupie?
    - samodzielni przedsiębiorcy
    - osoby odpowiedzialne za marketing, promocje i PR w małych i
    średnich przedsiębiorstwach
    - pracownicy działów sprzedaży
    - osoby odpowiedzialne za przygotowanie planów strategicznych
    - wszystkie osoby zainteresowane prowadzaniem badań marketingowych
    w Internecie

    Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie:
    http://www.centrumkompetencji.pl/szczegoly_szkolenia_1...

  • Paulina Hinz-Żurowska
    Wpis na grupie BADANIA RYNKU. w temacie Ogłoszenia/praca/reklama/szkolenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy BADANIA RYNKU.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do