Umiejętności
Reklama
Zarządzanie zespołem
pr
strategie marketingowe
wprowadzanie produktu na rynek
analiza danych sprzedażowych
planowanie i realizacja budżetu promocji
analiza wskaźników marketingowych
testowanie nowych produktów przed wprowadzeniem na rynek
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Forum Media Polska](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
![Forum Media Polska](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. marketingu i PR w Dziale Marketingu
Forum Media Polska (Wydawnictwo FORUM)
Planowanie promocji produktów Wydawnictwa. Opieka marketingowa oraz PR nad publikacjami i wydarzeniami organizowanymi przez Wydawnictwo. Tworzenie koncepcji kreatywnych materiałów reklamowych (bannery, mailingi html, ulotki, foldery, katalogi).
Szkolenia i kursy
"Manager od pierwszego dnia", DOOR Group, Warszawa
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Jazda na rowerze, Nordic walking, Książki, które się czyta dla przyjemności
Grupy
![Automatyzacja marketingu i generowanie popytu](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_94174_214190_tiny.jpg)
Automatyzacja marketingu i generowanie popytu
Grupa na temat rozwiązań generowania popytu. Tak można określić całą gamę działań jakie za pomocą technologii automatyzacji marketingu tworzą nową przewagę konkurencyjną w firmach.
![Badania online](http://static.goldenline.pl/group_logo/007/group_21447_dcb74b_tiny.jpg)
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
![BADANIA RYNKU.](http://static.goldenline.pl/group_logo/007/group_663_780b09_tiny.jpg)
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
![Barter](http://static.goldenline.pl/group_logo/001/group_17265_fa67e1_tiny.jpg)
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
![Business Marketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_76502_4f6ce3_tiny.jpg)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
![Kreatywność w Public Relations](http://static.goldenline.pl/group_logo/012/group_1228_f230e3_tiny.jpg)
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
![Marketing Bezpośredni](http://static.goldenline.pl/group_logo/003/group_1555_c30fef_tiny.jpg)
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
![Newslettery i email marketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_55514_a96a83_tiny.jpg)
Newslettery i email marketing
Analizy, raporty, case studies, narzędzia. Wszystko o e-mail marketingu.
![Public Relations PRODUKTU](http://static.goldenline.pl/group_logo/007/group_18759_bfdef5_tiny.jpg)
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR