Paulina Hinz-Żurowska

Dyrektor Marketingu i Sprzedaży/Director of Marketing and Sales w Forum Media Polska
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Reklama Zarządzanie zespołem pr strategie marketingowe wprowadzanie produktu na rynek analiza danych sprzedażowych planowanie i realizacja budżetu promocji analiza wskaźników marketingowych testowanie nowych produktów przed wprowadzeniem na rynek

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Forum Media Polska
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Forum Media Polska
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o.
Kierownik Działu Marketingu
Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o.
Kierownik Planowania Promocji i PR
Logo
Specjalista ds. marketingu i PR w Dziale Marketingu
Forum Media Polska (Wydawnictwo FORUM)
Planowanie promocji produktów Wydawnictwa. Opieka marketingowa oraz PR nad publikacjami i wydarzeniami organizowanymi przez Wydawnictwo. Tworzenie koncepcji kreatywnych materiałów reklamowych (bannery, mailingi html, ulotki, foldery, katalogi).
Dalkia Polska S.A.
Redaktor
Redakcja biuletynu wewnętrznego „Świat Dalkii”.
Logo
Koordynator ds. materiałów promocyjnych
Forum Media Polska (Wydawnictwo FORUM)
Kompleksowa opieka nad przygotowaniem, we współpracy ze studiem graficznym, wszystkich materiałów reklamowych Wydawnictwa (ulotki, foldery, koperty, materiały html). Nadzór nad studiem graficznym oraz drukarniami.
Logo
Koordynator prac wydawniczych/Redaktor
Forum Media Polska (Wydawnictwo FORUM)
Odpowiedzialność za cały proces przygotowania publikacji wymiennokartkowych do druku. Korekta, adiustacja, redakcja techniczna.

Szkolenia i kursy

"Manager od pierwszego dnia", DOOR Group, Warszawa

Edukacja

Logo
Zarządzanie marketingowe na rynku business to business, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
specjalizacja wydawnicza na studiach filologii polskiej, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Jazda na rowerze, Nordic walking, Książki, które się czyta dla przyjemności

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Automatyzacja marketingu i generowanie popytu
Automatyzacja marketingu i generowanie popytu
Grupa na temat rozwiązań generowania popytu. Tak można określić całą gamę działań jakie za pomocą technologii automatyzacji marketingu tworzą nową przewagę konkurencyjną w firmach.
Badania online
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Newslettery i email marketing
Newslettery i email marketing
Analizy, raporty, case studies, narzędzia. Wszystko o e-mail marketingu.
PR
PR
Grupa Public Relations
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR