Umiejętności
Reklama
Zarządzanie zespołem
pr
strategie marketingowe
wprowadzanie produktu na rynek
analiza danych sprzedażowych
planowanie i realizacja budżetu promocji
analiza wskaźników marketingowych
testowanie nowych produktów przed wprowadzeniem na rynek
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu i PR w Dziale Marketingu
Forum Media Polska (Wydawnictwo FORUM)
Planowanie promocji produktów Wydawnictwa. Opieka marketingowa oraz PR nad publikacjami i wydarzeniami organizowanymi przez Wydawnictwo. Tworzenie koncepcji kreatywnych materiałów reklamowych (bannery, mailingi html, ulotki, foldery, katalogi).
Szkolenia i kursy
"Manager od pierwszego dnia", DOOR Group, Warszawa
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Jazda na rowerze, Nordic walking, Książki, które się czyta dla przyjemności
Grupy
Automatyzacja marketingu i generowanie popytu
Grupa na temat rozwiązań generowania popytu. Tak można określić całą gamę działań jakie za pomocą technologii automatyzacji marketingu tworzą nową przewagę konkurencyjną w firmach.
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Newslettery i email marketing
Analizy, raporty, case studies, narzędzia. Wszystko o e-mail marketingu.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR