Umiejętności
Project Management
Trend Researching
projektowanie i prowadzenie szkoleń
Facylitacja
Innowacje
Design Thinking Method
zarządzanie programami rozwojowymi
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Lider Innowacji
• Zapewnienie innowacyjności w rozwoju produktów i usług dla klientów oraz
konsumentów (klientów końcowych)
• Wypracowywanie rozwiązań organizacyjnych i komunikacyjnych
• Koordynacja 12-osobowej grupy interdyscyplinarnej w zakresie wdrażania
innowacyjności
• Prowadzenie spotkań, coaching zespołu, wdrażanie Design Thinking
• Współpraca ze sponsorami (top management, handlowcy, Key Account
Managerowie)
• Generowanie i analiza informacji o potrzebach biznesowych klientów
• Monitoring rynku w zakresie trendów technologicznych
• Poszukiwanie i rekomendowanie rozwiązań w zakresie innowacyjności
• Zarządzanie pomysłami pracowników
• Wdrażanie strategii komunikacyjnej ukierunkowanej na angażowanie pracowników
w zgłaszanie pomysłów
konsumentów (klientów końcowych)
• Wypracowywanie rozwiązań organizacyjnych i komunikacyjnych
• Koordynacja 12-osobowej grupy interdyscyplinarnej w zakresie wdrażania
innowacyjności
• Prowadzenie spotkań, coaching zespołu, wdrażanie Design Thinking
• Współpraca ze sponsorami (top management, handlowcy, Key Account
Managerowie)
• Generowanie i analiza informacji o potrzebach biznesowych klientów
• Monitoring rynku w zakresie trendów technologicznych
• Poszukiwanie i rekomendowanie rozwiązań w zakresie innowacyjności
• Zarządzanie pomysłami pracowników
• Wdrażanie strategii komunikacyjnej ukierunkowanej na angażowanie pracowników
w zgłaszanie pomysłów
Koordynator ds. Szkoleń i Rozwoju
• Wsparcie menedżerów w identyfikacji potrzeb rozwojowych ich zespołów (we
współpracy z HR Business Partners)
• Dobór rozwiązań rozwojowych optymalnych do zdefiniowanych potrzeb
• Tworzenie i prowadzenie szkoleń (ponad 1300 przeprowadzonych godzin po
polsku i angielsku, średnia ocena 4,8 w skali 1-5 za 2016)
• Poszukiwanie i wybór najlepszych dostawców szkoleń tradycyjnych oraz elearningowych
• Śledzenie trendów i wdrażanie wybranych rozwiązań do firmy (np. flipped
classroom, gamifikacja)
• Doskonalenie jakości dostarczanych rozwiązań
• Zarządzanie projektami HR (np. programy rozwoju talentów, wdrażanie
pracowników)
• Raportowanie ilości i efektywności prowadzonych działań rozwojowych
współpracy z HR Business Partners)
• Dobór rozwiązań rozwojowych optymalnych do zdefiniowanych potrzeb
• Tworzenie i prowadzenie szkoleń (ponad 1300 przeprowadzonych godzin po
polsku i angielsku, średnia ocena 4,8 w skali 1-5 za 2016)
• Poszukiwanie i wybór najlepszych dostawców szkoleń tradycyjnych oraz elearningowych
• Śledzenie trendów i wdrażanie wybranych rozwiązań do firmy (np. flipped
classroom, gamifikacja)
• Doskonalenie jakości dostarczanych rozwiązań
• Zarządzanie projektami HR (np. programy rozwoju talentów, wdrażanie
pracowników)
• Raportowanie ilości i efektywności prowadzonych działań rozwojowych
Starszy Koordynator ds. Jakości
•Zarządzanie 5-osobowym zespołem (trener i kontrolerzy jakości)
• Migracja procesu obsługi klienta z centrum inhouse klienta American Express
(biuro turystyczne) do Arvato (projekt międzynarodowy)
• Dostarczanie wyników jakości obsługi klienta i efektywności szkoleń na poziomie
wymaganym w kontrakcie
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników obsługi klienta z systemu rezerwacyjnego
Amadeus (4 tygodnie szkolenia po angielsku)
• Projektowanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów na zlecenie HR
• Migracja procesu obsługi klienta z centrum inhouse klienta American Express
(biuro turystyczne) do Arvato (projekt międzynarodowy)
• Dostarczanie wyników jakości obsługi klienta i efektywności szkoleń na poziomie
wymaganym w kontrakcie
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników obsługi klienta z systemu rezerwacyjnego
Amadeus (4 tygodnie szkolenia po angielsku)
• Projektowanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów na zlecenie HR
Manager ds. Jakości i Szkoleń
•Zarządzanie procesami jakościowymi i szkoleniowymi w contact center (zespół 350-osobowy) dla polskiego klienta z branży telekomunikacyjnej
• Zarządzanie 12-osobowym zespołem (trenerzy i specjaliści ds. jakości)
• Zarządzanie 12-osobowym zespołem (trenerzy i specjaliści ds. jakości)
wystawiono
Bardzo pozytywnie wspominam współpracę z Pauliną. Świetnie organizuje pracę własną oraz całego działu, w jasny sposób określa cele stawiane przed pracownikiem. Zawsze można liczyć na budującą i konkretną informację zwrotną na temat wykonywanych zadań. Potrafi skutecznie zmotywować oraz wyznaczać zadania odpowiadające na ambicje pracowników, dzięki czemu dba o rozwój zawodowy swoich podwładnych.
Manager ds. Jakości i Szkoleń
• Zarządzanie procesami jakościowymi i szkoleniowymi w contact center (zespół
60-osobowy) dla klienta międzynarodowego z branży lotniczej
• Zarządzanie 7-osobowym zespołem (team leaderzy)
60-osobowy) dla klienta międzynarodowego z branży lotniczej
• Zarządzanie 7-osobowym zespołem (team leaderzy)
Szkolenia i kursy
Flipowanie - rysowanie magicznych flipchartow - 09.2015
Rozwiazywanie problemow metoda A3 - 04.2016, Perfectus Group
Agile Project Management - 11.2015, Whitecom
Zarządzanie procesowe - modelowanie i optymalizacja - 03/04.2015, Ernst&Young Academy
Project 2010 - podstawy obsługi - 29.09.2014, Grupa ODiTK
Zarządzanie zakresem w projektach - 22-23.09.2014, Grupa ODiTK
Gamifikacja w praktyce - 10-11.09.2014, Gamfi i Puls Biznesu
Excel 2013 - zaawansowana obsługa arkusza kalkulacyjnego - 24-25.07.2014, IT School
High Performing Teams - 21.05.2014, Altkom Akademia
Zarzadzanie projektami - 24-26.09.2012, PMOFFICE
Lean Six Sigma Green Belt - 2010/2011 (3 sesje po 3 dni), Open Horizon Training & Consulting
Rozwiazywanie problemow metoda A3 - 04.2016, Perfectus Group
Agile Project Management - 11.2015, Whitecom
Zarządzanie procesowe - modelowanie i optymalizacja - 03/04.2015, Ernst&Young Academy
Project 2010 - podstawy obsługi - 29.09.2014, Grupa ODiTK
Zarządzanie zakresem w projektach - 22-23.09.2014, Grupa ODiTK
Gamifikacja w praktyce - 10-11.09.2014, Gamfi i Puls Biznesu
Excel 2013 - zaawansowana obsługa arkusza kalkulacyjnego - 24-25.07.2014, IT School
High Performing Teams - 21.05.2014, Altkom Akademia
Zarzadzanie projektami - 24-26.09.2012, PMOFFICE
Lean Six Sigma Green Belt - 2010/2011 (3 sesje po 3 dni), Open Horizon Training & Consulting
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
biegi gorskie i crossowe
zdobywanie nowych umiejetnosci
zdobywanie nowych umiejetnosci
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)