Paulina Grabowska

Category Manager
BiałystokWarszawa, Cała Polska

Umiejętności

FMCG Merchandising Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Project Management Microsoft PowerPoint Negocjacje Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Sprzedaż Category Management Strategia marketingowa Analiza rynku Analiza Masaż Rozwój produktu Zarządzanie produktem Psychologia Analiza trendów JDA Space Planning Apollo Space Planning

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bic Polska Sp. z o.o.
Category Manager
Logo
Asystent Psychologa - praktyki
Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny
Obowiązki: zapoznanie się z rolą i zadaniami psychologa w szpitalu; obserwacja konsultacji i pomocy psychologicznej obejmującej działania terapeutyczne, doradcze i psychoedukacyjne na oddziałach: położniczym (z pododdziałem patologii ciąży i bloku porodowego), neonatologii ( z pododdziałem intensywnej terapii i rekonwalescencji noworodka), ginekologii i chirurgii onkologicznej ( i chemioterapii); współpraca z personelem; omawianie z psychologiem przypadków pacjentów; przygotowywanie dokumentacji psychologicznej.
Osiągnięcia: nabycie umiejętności analizy przypadków pacjentów i wyboru sposobu wsparcia; konfrontacja wiedzy praktycznej z wiedzą nabytą podczas studiów.
PEPSICO FRITO LAY POLAND
Category Manager
Obowiązki: samodzielne prowadzenie projektów z obszaru zarządzania kategorią napojową z klientami kanału nowoczesnego i handlu tradycyjnego, wspieranie Działu Sprzedaży, Działu Aktywacji Sprzedaży oraz kluczowych klientów ekspertyzą kategorialną w zakresie analizy danych rynkowych, trendach rynkowych, zachowań nabywców oraz rekomendacji działań i rozwoju kategorii, prowadzenie rekrutacji na stanowisko Koordynatora ds. działu CM.
Osiągnięcia: liderowanie projektem Category Reset z jednym z głównych klientów firmy w obrębie krajów CEE, pomyślne wprowadzenie procedury monitorowania i aktualizacji listingów, nagroda za rozwój strategicznej współpracy z kluczowymi klientami zgodnie z modelem WCCE.
Henkel Polska
Category Manager
Obowiązki: zarządzanie kategorią produktów detergentowych (w tym budowanie strategii dla danego asortymentu), prowadzenie samodzielnie projektów w zakresie zarządzania kategorią, utrzymanie stałej relacji z kluczowymi klientami przy i po projektach, analiza zachowań konsumenckich i działań konkurencji, prowadzenie rekrutacji oraz koordynacja prac Juniora i Asystenta (Category Management), ścisła współpraca z Działem Sprzedaży i Działem Marketingu, prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych z zakresu CM, efektywnej sprzedaży i FMOT, prowadzenie 3 edycji ogólnopolskiego konkursu Eko Odkrywcy w Rossmann oraz odpowiedzialność za tworzenie wizerunku firm (Rossmann i Henkel) jako odpowiedzialnych społecznie.
Osiągnięcia: nabycie umiejętności zarządzania i motywowania ludzi, umiejętność koncentrowania się na wspólnych celach Działu Category Management, Działu Sprzedaży i Działu Marketingu, zdobycie obszernej wiedzy na temat procesu tworzenia i przebiegu konkurów ogólnopolskich oraz poszerzenie wiedzy z zakresu Aktywacji Sprzedaży i CSR.
Henkel Polska
Junior Category Manager
Obowiązki: opracowywanie i aktualizacja standardów merchandisingowych dla użytku przedstawicieli handlowych, prowadzenie projektów w zakresie zarządzania kategorią i budowanie strategii dla danego asortymentu pod okiem Category Manager/ Head of Category Management utrzymywanie stałej relacji z kluczowymi klientami, analiza badania zmian zachowań konsumenckich oraz tworzenie na ich podstawie prezentacji dla klientów, prowadzenie badań rynkowych oraz tworzenie raportów dla centrali firmy, ścisła współpraca z Działem Sprzedaży i Działem Marketingu.
Osiągnięcia: rozpoczęcie stałej współpracy z jednym z głównych klientów w obszarze CM, poznanie specyfiki rynku i różnic między klientami, owocne prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych z zakresu CM i FMOT.
Henkel Polska
Asystentka Category Management
Obowiązki: administrowanie bazami i ich weryfikacja oraz aktualizacja, przygotowywanie i analiza panelowych danych konsumenckich (AC Nielsen, Dunnhumby, GfK, Shopper Study), tworzenie raportów i zestawień posprzedażowych, monitorowanie i analiza rynku – zachowania konsumentów i działania konkurencji, współpraca z firmami dostarczającymi badania rynku, wspieranie Działu Category Management w przygotowywaniu prezentacji i materiałów merchandisingowych.
Osiągnięcia: umiejętność efektywnego wykorzystania wew. i zew. informacji rynkowych.
Logo
Doradca Klienta
Euro Bank S.A.
Wysoka jakość obsługi klienta,obsługa kasy ( praca z gotówką), budowanie i pogłębianie relacji z klientami,kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i istniejących Klientów,doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca ds. Produktów Bankowych
Zawieranie umów, aktywna sprzedaż i promocja Miejskiej Karty Płatniczej Citibank
MPO Sp. z o. o.
Referent ds. kadr i płac- staż
Tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz ich porządkowanie, gromadzenie informacji na temat urlopów wypoczynkowych i zwolnień zdrowotnych, wypełnienie asygnat zasiłkowych, sporządzanie rozliczeń czasu pracy pracownikow umysłowych i fizycznych, nanoszenie dodatków i potrąceń do wypłaty, naliczanie wynagrodzen bylego pracownika do zaświadczenia RP7, przekazywanie deklaracji do ZUS.
Logo
Asystentka szefa personelu-praktyki
Przedsiębiorstwo „POLMOS” Białystok S.A., ul. Elewatorska 20, 15-950 Białystok
Tworzenie i prowadzenie akt osobowych, gromadzenie informacji na temat urlopów wypoczynkowych, szkoleniowych, zdrowotnych oraz zwolnień lekarskich i innych nieobecności w pracy.

Szkolenia i kursy

-10.05.2011- warszat "Unikalność Twojego coachingowego biznesu, czyli gdzie jest siła Twojej sprzedaży"
-28.03-11.04.2011- warsztaty „Płatnik i Symfonia- warsztaty praktyczne”
-28.02-01.03.2011-szkolenie „Techniki Aktywnej Sprzedaży”
-09-11.04.2010- Konferencja Naukowa w Goniądzu „Klient = Nasz Pan?”
-01-04.04.2009- Konferencja Naukowa w Rozłogach „Czas na EB (Employer Branding)"
-16-18.02.2009- Seminarium Naukowe w Augustowie "Skuteczna rekrutacja i selekcja w XXI wieku"
-18-20.02.2008- Seminarium Naukowe w Białowieży " Komunikacja marketingowa i zarządzanie zasobami ludzkimi - dobra współpraca"
-11.01.2008- szkolenie „Komunikacja w zespole projektowym”
-12.01.2007- szkolenie „Zarządzanie projektem”
-12-14.02.2007-Seminarium Naukowe w Ploskach "Budowanie marki osobistej”
-11.05.2006- szkolenie „Motywacja ma zapach pomarańczy...?”

Edukacja

Logo
Psychotraumatologia, studia podyplomowe
SWPS
Logo
Psychologia, magisterskie
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Logo
Zarządzanie Produktami i Usługami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki

Zainteresowania

masaż, psychologia,HR, czytanie książek, spacery

Organizacje

Stowarzyszenie Kuźnia Talentów , Studenckie Koło Menedżerów

Inne

Masażystka (masaż klasyczny, limfatyczny , gorącymi kamieniami i kijami bambusowymi),
Honorowy dawca krwi,

Grupy

18 wszystkich wypowiedzi
4 plusy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU? Od czego zależy sukces osobisty? CO ma wpływ na Twój sukces?
A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Białystok
Białystok
Ludzie związani z Białymstokiem w jakikolwiek sposób - życiem, pracą, szkołą...
BIZNES KONTAKT
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring. Możliwość wymiany k
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Dobra literatura
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Excel
Excel
dla wszystkich użytkowników programu MS Excel oraz programujących w VBA.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.