Paulina Gosk

Communications Manager w Red Bull
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Copywriting Event Management komunikacja graficzna Komunikacja wewnętrzna relacje z mediami Reklama online komunikaty prasowe Public Relations Social Media Social Media Marketing Strategic Communications Nauczanie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Red Bull Sp.z o.o.
Communications Manager
• Współtworzenie planów komunikacji dla Red Bull Polska
• Wdrażanie globalnych planów komunikacyjnych na terytorium Polski
• Zarządzanie komunikacją projektów eventowych. Planowanie i zarządzanie projektami komunikacyjnymi obejmującymi media zewnętrzne i własne(portal, social media)
• Zarządzanie dystrybucją globalnych treści firmy w Polsce
• Współpraca i budowanie relacji z dziennikarzami
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami w celu realizacji strategii komunikacyjnej, takimi jak: agencje, domy mediowe, freelancerzy, fotografowie, producenci, tłumacze, itp. Monitoring i analiza pracy dostawców
• Tworzenie wysokiej jakości kontentu (w tym produkcja materiałów video)
• Koordynowanie pracy zespołu zaangażowanego w realizację projektów komunikacyjnych
• Budowa wewnętrznego systemu do komunikacji z mediami
Sii sp. z o.o.
Communication Specialist
• Współtworzenie strategii PR firmy
• Organizowanie ogólnopolskich eventów zewnętrznych o charakterze promocyjnym oraz wewnętrznych
• Realizacja kampanii reklamowych o zasięgu ogólnopolskim
• Opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji w social media
• Koordynowanie redaktorów profili firmy w social media
• Współpraca z mediami i podwykonawcami
• Employer Branding
• Tworzenie materiałów informacyjnych oraz reklamowych
• Współpraca z grafikami
• Opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej firmy
• Redagowanie portalu wewnętrznego firmy
• Budowa wewnętrznego systemu do komunikacji wewnętrznej oraz obsługi pracownika na platformie SharePoint 2013 Server Standard
Logo
Trener
Akademia Dźwięku
• Opracowanie programu oraz prowadzenie kursu dotyczącego promocji, sprzedaży muzyki i prawa autorskiego
• Prowadzenie lekcji indywidualnych na temat promocji muzyki
• Udzielanie konsultacji dotyczących budowania wizerunku Akademii Dźwięku
Logo
Referent ds. organizacji imprez
Dom Kultury „Świt”
• Tworzenie całorocznego programu i budżetu wydarzeń kulturalnych oraz koordynowanie prac nad jego realizacją
• Współpraca z artystami, firmami, organizacjami pozarządowymi, urzędami
Logo
Manager artystyczny
Klub Muzyczny Centralny Dom Qultury
• Opracowanie programu imprez kulturalnych oraz ich organizacja
• Współpraca z artystami, mediami i organizacjami
Logo
Specjalista ds. promocji
Klub Muzyczny Dobra Karma
• Promocja imprez kulturalnych - tworzenie planu promocji i jego realizacja
• Tworzenie materiałów promocyjnych
• Współpraca z mediami
• Budowanie wizerunku klubu
Logo
Koordynator artystyczny, Specjalista ds. promocji i PR
Stowarzyszenie 16 Wersów
• Opracowywanie oraz realizowanie strategii promocji projektów stowarzyszenia: festiwali, koncertów, wystaw, albumów muzycznych, kursów i wydarzeń edukacyjnych
• Tworzenie materiałów promocyjnych – reklam oraz materiałów dla mediów
• Koordynowanie projektów – cyklicznych i jednorazowych eventów kulturalnych i edukacyjnych
• Współpraca z mediami oraz artystami
Logo
Specjalista ds. PR, Event Manager
Klub Muzyczny Punkt
• Organizowanie cyklicznych i jednorazowych imprez kulturalnych
• Promocja imprez kulturalnych oraz tworzenie materiałów promocyjnych
• Budowanie wizerunku klubu
• Współpraca z mediami i artystami
Polskie Centrum Marketingowe
Telemarketerka
• Sprzedaż telefoniczna

Szkolenia i kursy

Grid International Polska:
• Leadership Grid

Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT – Warszawa:
• Zasady rozliczania projektów europejskich w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
• Zasady rozliczania projektów europejskich w ramach programów wspólnotowych

Federacja organizacji pozarządowych Centrum Szpitalna:
• Promocja i budowanie wizerunku organizacji pozarządowej

Stowarzyszenie KSK:
• Koordynacja pracy wolontariuszy w organizacji

Stowarzyszenie KRA:
• Organizacja w świecie biznesu

Hebanowski Studio:
• Zarządzanie projektami i umiejętności interpersonalne członków zespołu

Edukacja

Logo
Pedagogika (specjalność: Społeczno – wychowawcza), magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Socjologia (specjalności: Stosowane nauki społeczne; Socjologia z elementami Public Relations), magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Pedagogika (specjalność: Animacja Społeczno – Kulturalna), licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR

Zainteresowania

Technologie, muzyka elektroniczna i jazzowa, DJing, tworzenie muzyki za pomocą komputera, film, sztuki plastyczne, twórczość, fitness, jogging

Organizacje

Stowarzyszenie 16 Wersów
Funkcja Wiceprezesa (od września 2008)

Obowiązki
• Planowanie budżetów, harmonogramów, tworzenie raportów ewaluacyjnych, sprawozdań merytorycznych i finansowych
• Koordynowanie projektów kulturalnych
• Rekrutacja i koordynacja pracy wolontariuszy
• Fundraising, tworzenie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie

Grupy

20 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
DJ-ing
DJ-ing
Grupa dla DJ'i i osób zainteresowanych tą tematyką. Zapraszam.
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
freelancerzy IT
freelancerzy IT
Grupa wolnych strzelców z dziedziny IT - programiści, webmasterzy, graficy, administratorzy...
Kobiety w IT
Kobiety w IT
Jeżeli jesteś kobietą pracującą w Dziale IT...
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing dla NGO
Marketing dla NGO
Profesjonalny, nowoczesny marketing w organizacjach nonprofit.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR