Umiejętności
Brand Consulting
Innowacje
Badania marketingowe
Semiotyka
analizy kulturowe
insighty kulturowe
kulturowe pozycjonowanie marki,
analizy komunikacji
analizy opakowań
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Editor in Chief, Semiotyk, Cultural consultant
Semiosfera
Doradztwo i badania w zakresie insightów kulturowych, innowacji, strategii marek oraz trendów kulturowych.
Wsparcie w zakresie kreowania nowych produktów w oparciu o wiedzę z zakresu kultury metodami DT.
Zestandaryzowane badania i analizy semiotyczne.
Wsparcie w zakresie kreowania nowych produktów w oparciu o wiedzę z zakresu kultury metodami DT.
Zestandaryzowane badania i analizy semiotyczne.
Semiotyk
Analiza komunikacji
o Wskazanie głównego kulturowego problemu rozwiązywanego przez markę
o Analiza języka marki
o Analiza RDE (residual, dominant, emergent) identyfikacja zmian w komunikacji i kulturze
o Strategie wpasowania komunikacji w kulturę
o Tworzenie taktycznych i strategicznych rekomendacji dla komunikacji
o Ocena storyboardów i scenariuszy komunikacyjnych
Rozwój i kreacja nowych produktów
o Analiza pustych kulturowych obszarów
o Tworzenie innowacji i strategii produktowych w oparciu o zmianę kulturową
o Analiza opakowań i rekomendacje dla tworzenia nowych w oparciu o nowe kulturowe konwencje
o Poszukiwanie semiotycznych i kulturowych insightów, jako podstaw dla tworzenia nowych produktów i usług
Kulturowe strategie marki
o Wskazanie głównego kulturowego problemu rozwiązywanego przez markę
o Analiza konkurencji
o Poszukiwanie nowych przestrzeni dla marki
o Ocena platform strategicznych
o Analiza wartości marki w perspektywie kulturowej oraz tworzenie rekomendacji do komunikacji
Analiza dyskursów
o Poszukiwanie głównych kulturowych barier i okien mo
o Wskazanie głównego kulturowego problemu rozwiązywanego przez markę
o Analiza języka marki
o Analiza RDE (residual, dominant, emergent) identyfikacja zmian w komunikacji i kulturze
o Strategie wpasowania komunikacji w kulturę
o Tworzenie taktycznych i strategicznych rekomendacji dla komunikacji
o Ocena storyboardów i scenariuszy komunikacyjnych
Rozwój i kreacja nowych produktów
o Analiza pustych kulturowych obszarów
o Tworzenie innowacji i strategii produktowych w oparciu o zmianę kulturową
o Analiza opakowań i rekomendacje dla tworzenia nowych w oparciu o nowe kulturowe konwencje
o Poszukiwanie semiotycznych i kulturowych insightów, jako podstaw dla tworzenia nowych produktów i usług
Kulturowe strategie marki
o Wskazanie głównego kulturowego problemu rozwiązywanego przez markę
o Analiza konkurencji
o Poszukiwanie nowych przestrzeni dla marki
o Ocena platform strategicznych
o Analiza wartości marki w perspektywie kulturowej oraz tworzenie rekomendacji do komunikacji
Analiza dyskursów
o Poszukiwanie głównych kulturowych barier i okien mo
Projekty
With love to the Uncanny
The conterporary culture, like never before, makes us face the Other, the different. With the use of diverse tools and strategies we are convinced to love and tame the Other. The Other as a subject, that does not fit into cultural and social norm, is the main subject of this analysis. For the purpouse of this analysis we define the Other as those individuals, who suffer from physical or mental defect, or otherwise are shown or described as deviating form social or cultural norm.
The Other – which in Freudian terminology may be referred to the „Uncanny” – is the one that raises our anxiety or even fear, due to its defect, disability, physical or mental deformation. Modern cultural patterns make us to include into our everyday existence the one, that up to now, raised our fear or uneasiness - accepting the 'Uncanny' or even falling in love with it.
In the presentation we are presenting why we have such a huge problem with accepting the Other – the „Uncanny” in our surroundings. Why do we feel uneasy looking at messages that touch the topic at a social forum. What does it mean for commercial companies? Because in many situations we are the Uncanny, not fitted into culturaly desireble image.
The Other – which in Freudian terminology may be referred to the „Uncanny” – is the one that raises our anxiety or even fear, due to its defect, disability, physical or mental deformation. Modern cultural patterns make us to include into our everyday existence the one, that up to now, raised our fear or uneasiness - accepting the 'Uncanny' or even falling in love with it.
In the presentation we are presenting why we have such a huge problem with accepting the Other – the „Uncanny” in our surroundings. Why do we feel uneasy looking at messages that touch the topic at a social forum. What does it mean for commercial companies? Because in many situations we are the Uncanny, not fitted into culturaly desireble image.
Szkolenia i kursy
Wirtualna etnografia, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, 2007
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi,Agencja Rozwoju Gospodarczego,2003
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi,Agencja Rozwoju Gospodarczego,2003
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
FMCG
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
żeglarstwo
narciarstwo
książki
kuchnia
podróże
pisanie
kawa
narciarstwo
książki
kuchnia
podróże
pisanie
kawa
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
GL - Różne ogłoszenia
Ogłoszenia różne - propozycje współpracy biznesowej, informacje o konferencjach itd.
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
kultura dalekiego wschodu
Grupa dla wszystkich którzy interesują się kulturą dalekiego wschodu... :)
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Nowi w Warszawie
Dla wszystkich tych, którzy niedawno się przenieśli do stolicy i wciąż szukają swoich miejsc i siebie