Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Specjalista ds.Zasobów Ludzkich
Zarządzanie zasobami ludzkimi w podległym regionie. Realizacja kluczowych wskaźników efektywności, jak np. koszty personalne, produktywność, konwersja. Udział w procesach rekrutacji. Kontrola grafików pracowniczych w sklepach i nadzór nad przestrzeganiem przepisów Prawa Pracy, udział w tworzeniu budżetów godzin i sprzedaży oraz ich kontrola. Oceny okresowe pracowników. Szkolenia oraz motywowania pracowników sklepów. Dbanie o rozwój pracowników oraz udział w budowaniu ścieżek karier. Koordynacja otwarć nowych sklepów. Prowadzenie wizyt i kontroli sklepów. Uczestniczenie w roli asesora podczas sesji AC/DC.
Regionalny Główny Kasjer
Odpowiedzialność za działy kas 24 sklepów na terenie Śląska . Prowadzenie szkoleń dla Managerów sklepów i nowo zatrudnianych pracowników, udział w otwarciach nowych sklepów. Prowadzenie wizytacji i kontroli sklepów, analiza dokumentacji księgowej, udzielanie feedbacku. Wyłanianie osób z potencjałem, rekrutowanie Głównych i Starszych Kasjerów oraz planowanie ścieżek rozwojowych pracowników, przeprowadzanie ocen rocznych. Support telefoniczny, współpraca z działami: Dyrektorów Operacyjnych, HR, logistyki, księgowości.
Kierownik Sklepu (Częstochowa), Zastępca Kierownika Sklepu (Kraków)
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych. Maksymalizacja zysków sklepu, nadzór nad sprzedażą zapewniający osiąganie postawionych celów finansowych. Delegowanie zadań pracownikom oraz kontrola ich wykonania, udzielanie feedbacku. Aktywna praca z towarem poprzez bezpośredni kontakt z Hiszpanią, robienie zamówień, transferów itp. Odpowiedzialność za utrzymywanie standardów VM firmy.
Kompleksowe zarządzanie sklepem, nadzór nad przestrzeganiem wszelkich procedur administracyjnych oraz procedur bezpieczeństwa, budowanie i podtrzymywanie wyznaczonego przez firmę wizerunku, kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz poprzez zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów, efektywne wykorzystywanie czasu pracy, planowanie i organizowanie pracy sklepu według potrzeb, terminowe i dokładne wywiązywanie się z poleceń przełożonych dotyczących wszelkich aspektów życia sklepu, rekrutacje, szkolenia, rozwijanie i podnoszenie kompetencji pracowników.
Kompleksowe zarządzanie sklepem, nadzór nad przestrzeganiem wszelkich procedur administracyjnych oraz procedur bezpieczeństwa, budowanie i podtrzymywanie wyznaczonego przez firmę wizerunku, kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz poprzez zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów, efektywne wykorzystywanie czasu pracy, planowanie i organizowanie pracy sklepu według potrzeb, terminowe i dokładne wywiązywanie się z poleceń przełożonych dotyczących wszelkich aspektów życia sklepu, rekrutacje, szkolenia, rozwijanie i podnoszenie kompetencji pracowników.
Doradca Klienta
Aktywna sprzedaż produktów bankowych ( kredytów gotówkowych, konsolidacyjnych, kart kredytowych, a także rachunków bankowych, produktów strukturyzowanych i lokat). Tworzenie bazy danych o potencjalnych klientach w oparciu o źródła wewnątrz bankowe oraz zewnętrzne. Przygotowywanie planów działania (tygodniowe, miesięczne), pozyskiwania klientów w oparciu o cele ilościowe i jakościowe. Weryfikacja przedkładanej dokumentacji kredytowej. Rozwiązywanie problemów powstałych w toku bieżącej współpracy pomiędzy klientem i Oddziałem lub właściwymi komórkami Centrali.
Szkolenia i kursy
Przebyte szkolenia:
„Budowanie modelu kompetencji”, wewnątrz firmy Inditex
„Efektywne zarządzanie stresem” zorganizowane przez PIASECKA & ŻYLEWICZ
„Efektywne przywództwo” zorganizowane przez PIASECKA & ŻYLEWICZ
Prawo Pracy zorganizowane dla grupy Inditex, Piotr Wojciechowski
„Train the trainer” zorganizowane przez PIASECKA & ŻYLEWICZ
„Motywowanie pracowników z wykorzystaniem potęgi feedbacku” zorganizowane przez GAMMA
„Efektywność osobista i zarządzanie czasem pracy własnej oraz zespołu” zorganizowane przez GAMMA
Szkolenie z rekrutacji, wewnątrz firmy Inditex
„Obsługa klienta-reklamacje” zorganizowane dla Grupy Inditex przez Pater Consulting Group
Szkolenie “Zaawansowane Techniki Sprzedaży” – Getin Bank S.A.
Kurs kasjera złotówkowo – walutowego – Getin Bank S.A.
„Techniki sprzedaży w obsłudze klienta” zorganizowane przez Hoffmann Consulting
„Budowanie modelu kompetencji”, wewnątrz firmy Inditex
„Efektywne zarządzanie stresem” zorganizowane przez PIASECKA & ŻYLEWICZ
„Efektywne przywództwo” zorganizowane przez PIASECKA & ŻYLEWICZ
Prawo Pracy zorganizowane dla grupy Inditex, Piotr Wojciechowski
„Train the trainer” zorganizowane przez PIASECKA & ŻYLEWICZ
„Motywowanie pracowników z wykorzystaniem potęgi feedbacku” zorganizowane przez GAMMA
„Efektywność osobista i zarządzanie czasem pracy własnej oraz zespołu” zorganizowane przez GAMMA
Szkolenie z rekrutacji, wewnątrz firmy Inditex
„Obsługa klienta-reklamacje” zorganizowane dla Grupy Inditex przez Pater Consulting Group
Szkolenie “Zaawansowane Techniki Sprzedaży” – Getin Bank S.A.
Kurs kasjera złotówkowo – walutowego – Getin Bank S.A.
„Techniki sprzedaży w obsłudze klienta” zorganizowane przez Hoffmann Consulting
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.