Paulina Jagiełło

Carpe diem
Krynica-Zdrój, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Stefczyk Finanse S.A.
Opiekun finansowy
Alior Bank S.A.
Starszy opiekun klienta
Alior Bank S.A.
Menedżer Punktu Obsługi Bankowej
Alior Bank S.A.
Opiekun klienta
Logo
Z-ca redaktora naczelnego
Gazeta Krynicka
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
Sun&Snow Sp. z o.o.
Logo
Dziennikarz, redaktor i moderator strony www.supernowosci24.pl
Pressmedia, Gazeta Super Nowości
Media Regionalne Sp. z o.o.
Dziennikarz stażysta
Zdobywanie nowych umiejętności w Dziale Miejskim.
Logo
Praktykant
Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Udział w projekcie badawczym "Public Relations samorządu terytorialnego".Konstruowanie kwestionariusza ankiety, przeprowadzanie badań telefonicznych- metoda CATI, praca z programem SPSS, analiza danych.
Logo
Współpracownik
Podkarpacki Instytut Książki i Marketingu w Rzeszowie
Współpraca w ramach II Ogólnopolskiego Festiwalu Kina OFFowego i Konkursu Multimedialnego "Rzeszów In Plus".
Logo
Redaktorka
Stowarzyszenie Favere Industriae
Redaktorka działu "Wokół nas". Autorka artykułów oraz zdjęć pojawiających się na stronie Stowarzyszenia, korekta oraz redagowanie pism skierowanych do klientów i instytucji.Inicjatorka powstania nowych działów "Wiadomości Kulturalne" i "Twój Blog".
Logo
Dziennikarz praktykant
Dzień Rzeszowa

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo specjalność Reklama i Public relations, magisterskie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Logo
Politologia specjalność dziennikarska, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Dziennikarstwo specjalność Public Relations, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
5 plusów
Autor XXI wieku.
Autor XXI wieku.
Kto może a kto powinien pisać książki? Jak napisać bestseller? Dlaczego warto? Jak pisać kreatywnie? Skąd brać wyjątkowe pomysły? Jak wydać swoje dzieło i je wypromować? Gdzie szukać wartościowych kon
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Dziennikarstwo społeczne
Dziennikarstwo społeczne
Grupa ludzi, którzy lubią tworzyć - nie tylko za pieniądze.
edukacja medialna
edukacja medialna
człowiek-nowe media- edukacja
Kontakty dla prasy
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
Młodzi dziennikarze
Młodzi dziennikarze
Młodzi dziennikarze - łączmy się.
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Podkarpackie
Podkarpackie
Jedyne w swoim rodzaju Podkarpacie, rozwijające się a przy tym dbające o tradycję i swoje korzenie miejsce pełne "małych ojczyzn". Grupa skupiająca mieszkańców tego regionu, tych którzy tu mieszkają b
Posprzątajmy.pl
Posprzątajmy.pl
Grupa skupiająca osoby zainteresowane rozwiązaniem problemu nielegalnych wysypisk w Polsce.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Praktyki dziennikarskie
Praktyki dziennikarskie
Wiadomości24.pl to także możliwość odbywania praktyk dziennikarskich, także online. Pisanie, redagowanie, fotografowanie, filmowanie.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?