Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy korporacja.. i co później...
-
Lepiej późno niż wcale: głosuję na KK!
Paulina -
To akurat jest w miarę standardowy czas dojazdu...
Raczej nie będzie dłużej niż godzina. W niektóre dni może być tylko 30 minut. Zwykle jest źle w poniedziałki rano w kierunku Warszawy, kiedy to wszyscy z północnej Polski jadą do Warszawy z rana. I jeszcze w piątki w kierunku Łomianek - wszyscy jadą na Mazury, nad morze lub po prostu do swoich domków dalej niż w Łomiankach.
Można się przyzwyczaić, a poza tym,w Łomiankach jest naprawdę FAJNIE!
Miłego dnia!
Paula -
BRAK KANALIZACJI!!!!
-
Witajcie!
Jestem dość nowa. Wraz z mężem i dziećmi wprowadziliśmy się do Łomianek - Dąbrowa Zachodnia konkretnie - rok temu.
Miło wiedzieć, że jest grupa łomiankowa na GL!
Pozdrawiam wszystkich
Paulina -
A więć CZEŚĆ!!!
Paula -
W zasadzie tak. Jeśłi jesteś zainteresowana, proszę prześlij CV po angielsku na adres: ihc@ihc.com.pl
Pozdrawiam!
Paula -
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy odpowiedzieli na moją wiadomość.
Wszystkie życiorysy przesłane do mnie przekazałam dalej, bezpośrednio do hotelu. Tam, rozpatrywać je będzie Dyrektor Sprzedaży i Marketingu. To on lub jego asystentka skontaktują się z tymi, których CV będą dla niego interesujące.
Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie.
Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia!
Paulina -
Może to ten sam hotel...
Zobaczymy, czy Twoi znajomi będą zainteresowani.
W każdym razie dzięki!
Pozdrawiam!
Paula -
OK. Jutro się dowiem czegoś więcej. Wszystko umieszczę tu na forum. Pozdrawiam
-
Nie podaję więcej szczegółów ani nazwy hotelu, bo na razie ta wiadomość jest nieoficjalna. Oczywiste jest, że potrzebne jest doświadczenie w PR, ale niekoniecznie hotelowym. Firma próbuje się "rozeznać w terenie..."
-
Kochani,
Czy znacie kogoś, kto byłby zainteresowany stanowiskiem PR Managera w jednym z 5* hoteli w Warszawie?
Jeśli tak: piszcie i wysyłajcie CV na adres: ihc@ihc.com.pl
Dzięki i pozdrawiam,
Paulina -
Jeśli chodzi o wystawianie hoteli na targach, jestem jak najbardziej za. Tutaj jest okazja, żeby pokazać wszechstronność działań ALE też warto samemu coś takiego zorganizować w hotelu i w ten sposób pokazać, co może zaoferować hotel w ramach weselnych przyjęć.
Co do wedding plannerów, myślę, że warto z nimi współpracować, bo mogą przynieść sporo wesel do hotelu, ale trzeba się liczyć z prowizją...Najczęściej też mają gości dobrze sytuowanych, bo i koszt pracy takiego konsultanta jest niemały. -
Jeśli chodzi o wystawianie hoteli na targach, jestem jak najbardziej za. Tutaj jest okazja, żeby pokazać wszechstronność działań ALE też warto samemu coś takiego zorganizować w hotelu i w ten sposób pokazać, co może zaoferować hotel w ramach weselnych przyjęć.
Co do wedding plannerów, myślę, że warto z nimi współpracować, bo mogą przynieść sporo wesel do hotelu, ale trzeba się liczyć z prowizją... -
A owszem! I wszyscy teraz biorą konsultantów do pomocy! Mieliście z nimi już cokolwiek do czynienia?
-
A ja mam takie pytanie: czy nie opłaca się Wam bardziej brać firmy, które organizują imprezy karnawałowe niż takie Studniówki? Czy nie są one gorzej płatne? A może przyjmujecie je tylko w niedziele, jak niektóre hotele warszawskie?
Paulina -
Witajcie!
To naprawdę ciekawe, co piszecie na temat Waszej pracy Duty Managera. W Polsce (mogę mówić tylko o hotelach sieciowych 5*) w ogóle nie istnieje takie stanowisko jako coś odrębnego. Rolę Duty Managera albo Managera on Duty pełnią osoby z tzw. kadry kierowniczej. Wygląda to tak, że Dział Kadr przygotowuje grafik osób, które danego dnia pełnią Duty od g. 17.00 do 23.00 a w weekendy od 8.00 w sobotę do 23.00 w niedzielę.
Szczerze powiedziawszy, to była moja zmora. Tym bardziej, że nie były to godziny dodatkowo płatne. Ewentualnie można sobe było wziąć wolny dzień po weekendowym Duty. Ale myślę, że była to sprawa oszczędności niż czegokolwiek innego.
Pozdrawiam,
Paulina