Paulina Aleksandra Borkowska

specjalista ds. komunikacji
Wieluń, łódzkie

Umiejętności

Komunikatywność Fotografia eventów Fotografia portretowa Adobe Photoshop MS Office Otwartość sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań skład publikacji Redakcja i korekta tekstów pogodne usposobienie Pomysłowość i przedsiębiorczość Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne Dobrze zorganizowany czas pracy dokładność, zaangażowanie i odpowiedzialność

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
właściciel
PaB.media
budowanie wizerunku firmy, komunikacja z partnerami biznesowymi i społecznymi, projektowanie i realizacja kampanii PR, projektowanie i realizacja publikacji oraz systemów identyfikacji wizualnej, tworzenie materiałów prasowych, fotografia
Cementownia WARTA S.A.
rzecznik prasowy
Optimum Media OMD
media planer
Kredyt Bank
dysponent
Kredyt Bank S.A.

Edukacja

Logo
Studium PR, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
finanse i rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie
Logo
zarządzanie, licencjackie
Prywatna Wyższa Szkoła Biznesu i Administracji w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Fotografia reklamowa
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kształtowanie wizerunku firmy
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Nośniki reklamowe INDOOR i OUTDOOR
Nośniki reklamowe INDOOR i OUTDOOR
Wymiana informacji o nośnikach reklamowych INDOOR i OUTDOOR
Personal Brand
Personal Brand
Personal Brand, czyli Marka Osobista. Zarządzanie rozwojem swojej kariery poprzez zarządzanie marką osobistą.
PR
PR
Grupa Public Relations
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką