Paulina Bilska
.
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
Obsługa klienta
praca w zespole
komunikatywność
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność
Pakiet Ms Offiice
Języki
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
- Telefoniczna obsługa Klientów Banku w zakresie usług aplikacji mobilnej oraz serwisu bankowości internetowej
- Realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
- Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
- Realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
- Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Referent ds. obsługi posprzedażowej
Euro Bank
Departament Posprzedażowych Operacji Bankowych
Dział Obsługi Posprzedażowej Produktów oraz Dział Rozliczeń i Analiz
- Rozliczanie akcji dziennych i prowizji Partnerów Banku
- Parametryzowanie i wprowadzanie danych do systemu
- Generowanie monitów SMS, listów przypominających
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja dokumentacji bankowej w systemach banku
- Kwalifikacja i weryfikacja dokumentacji posprzedażowej
- Archiwizacja dokumentacji bankowej
- Obsługa systemów i aplikacji bankowych związanych z realizacją procesów
Dział Obsługi Posprzedażowej Produktów oraz Dział Rozliczeń i Analiz
- Rozliczanie akcji dziennych i prowizji Partnerów Banku
- Parametryzowanie i wprowadzanie danych do systemu
- Generowanie monitów SMS, listów przypominających
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja dokumentacji bankowej w systemach banku
- Kwalifikacja i weryfikacja dokumentacji posprzedażowej
- Archiwizacja dokumentacji bankowej
- Obsługa systemów i aplikacji bankowych związanych z realizacją procesów
Doradca klienta
- Obsługa klienta, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych w biurze
- Przygotowywanie dokumentów związanych z podróżą
- Rozliczanie sprzedaży pod względem księgowym i kasowym
- Przygotowywanie dokumentów związanych z podróżą
- Rozliczanie sprzedaży pod względem księgowym i kasowym
Technik w Zespole Prawnym
04/2014 – 07/2016
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Technik w Zespole Prawnym
- Obsługa sekretarsko – asystencka
- Obsługa kancelaryjna z wykorzystaniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentów
- Prowadzenie Repetytorium spraw sądowych i opinii prawnych
- Udzielanie w ramach kompetencji informacji na temat pracy wydziału
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Technik w Zespole Prawnym
- Obsługa sekretarsko – asystencka
- Obsługa kancelaryjna z wykorzystaniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentów
- Prowadzenie Repetytorium spraw sądowych i opinii prawnych
- Udzielanie w ramach kompetencji informacji na temat pracy wydziału
Edukacja
Zainteresowania
Turystyka, Literatura podróżnicza, Dietetyka, Piwowarstwo domowe