Paulina Bijok

Specjalista ds. szkoleń oraz rekrutacji / Pilot wycieczek
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

BPO Centra kontaktowe Telemarketing Szkolenie Call Centers Licencja Pilota wycieczek - zdobyta 2011 roku Odbyte szkolenia: "Automotywacja", "Asertywność i stres w kontaktach B2B" "Zaawansowane Warsztaty Umiejętności Trenerskich moduł: Projektowanie szkoleń" "Strategia marketingowa i wizualizacja własna handlowca","Sprzedaż bezpośrednia" "Sprzedaż B2B, czyli sztuka negocjacji handlowych" "Zarządzanie zasobami ludzkimi w ramach teamów zarządzających projektami CC" "Sztuka prezentacji w kontaktach bezpośrednich" "Asertywność i stres w kontaktach B2B" Udział w zaawansowanych warsztatach trenerskich - "Sięgaj Poza Horyzont"

Języki

polski
ojczysty
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

WebInterpret
​SME Sales Manager
Logo
Quality and Training Manager
TECTUM Group
Logo
Przewodnik wycieczek
Apple Tours
Opieka nad grupami turystycznymi.
Przewodnik wycieczek po Izraelu (Jerozolima, Betlejem), opieka nad niemieckimi oraz polskimi turystami, koordynacja wycieczek z Egiptu do Izraela, udzielanie informacji na temat zabytków, historii zwiedzanych miejsc oraz lokalnych informacji praktycznych.
Call Center Poland
Specjalista ds. szkoleń oraz rekrutacji (Trener Senior)
Prowadzenie procesu rekrutacji na stanowisko konsultantów telefonicznych z językami obcymi.
Nadzór merytoryczny oraz bieżące koordynowanie i kontrola pracy Młodszych Trenerów oraz Liderów ds. jakości.
Koordynowanie i organizacja szkoleń, coachingów, retreningów.
Planowanie ścieżek rozwoju oraz zwiększanie kompetencji pracowników działu Multilingual.
Prowadzenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta, windykacji oraz sprzedaży.
Przeprowadzanie szkoleń produktowych dopasowanych do potrzeb Klienta zlecającego.
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, kart coachingowych, tabel jakościowych na potrzeby realizacji projektów wewnątrz działu Multilingual.
Izabela S.
Izabela S. · współpracownik
wystawiono
W swoim życiu zawodowym spotkałam wielu trenerów, ale z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że Paulina była jednym z najlepszych z nich. Jej działania szkoleniowe błyskawicznie przenosiły się na poprawę jakości obsługi Klienta przez zespół, a także miały bezpośrednie przełożenie na wynik. Przy tym wszystkim Paulina ma absolutnie doskonały niemiecki. Bardzo żałuję, że rozeszły nam się drogi zawodowe i chciałabym ja jeszcze kiedyś spotkać na swojej drodze kariery.
Call Center Poland
Human Resources Manager
Zwiększanie działań rekrutacyjnych osób na stanowisko obcojęzycznego konsultanta telefonicznego

Koordynowanie i organizacja szkoleń, coachingów, retreningów

Przeprowadzanie szkoleń wstępnych

Przeprowadzanie szkoleń produktowych dopasowanych do potrzeb Klienta zlecającego

Śledzenie rozwoju pracowników, kontrola ruchów kadrowych

Przeprowadzanie procesu rekrutacji na stanowiska managerskie

Koordynowanie działań Trenerów oraz specjalisty ds. rekrutacji

Prowadzenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta
Call Center Poland
Specjalista ds. szkoleń - Trener
Przygotowywanie oraz samodzielne prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników zatrudnionych na stanowisku: Obcojęzycznego Konsultanta Telefonicznego

Bieżące badanie potrzeb szkoleniowych, przygotowywanie materiałów, opracowywanie modułów szkoleniowych, kontrola jakości.

Organizacja i prowadzenie szkoleń w obrębie projektów realizowanych w Call Center Poland w dziale Multilingual.

Wsparcie specjalisty ds. rekrutacji w prowadzeniu procesu rekrutacyjnego osób na stanowisko: Konsultant Niemieckojęzyczny ( w ramach wybranych projektów )

Nadzór merytoryczny oraz bieżące koordynowanie i kontrola pracy Młodszych Trenerów oraz Liderów ds. jakości

Cykliczne raportowanie wyników jakościowych na poszczególnych projektach do HR Mangera
Call Center Poland
Team Lider
Pomoc w realizowaniu projektów w Call Center Poland w dziale Multilingual,

Wspomaganie procesu przygotowania projektu do fazy realizacji

Organizowanie szkoleń, kontrola jakości oraz efektywności,

Nadzorowanie przestrzegania procedur,

Prowadzenie systematycznych coachingów oraz monitoringu,

Wprowadzanie nowych pracowników w struktury CC, przygotowywanie materiałów szkoleniowych

Szkolenia i kursy

24.10.2010-18.05.2011 – BT Orion – Kurs Pilota Wycieczek (zakończony egzaminem oraz uzyskaniem legitymacji i uprawnień Pilota Wycieczek)

27.11.2010-18.12.1010 – Specjalistyczny kurs Rezydentów (dyplom)

• Automotywacja
• Asertywność i stres w kontaktach B2B
• Usprawnienie komunikacji w organizacji
• Zaawansowane Warsztaty Umiejętności Trenerskich moduł: Projektowanie szkoleń
• Strategia marketingowa i wizualizacja własna handlowca
• Sprzedaż B2B, czyli sztuka negocjacji handlowych
• Zarządzanie zasobami ludzkimi w ramach teamów zarządzających projektami Call Center
• Sprzedaż bezpośrednia
• Sztuka prezentacji w kontaktach bezpośrednich
• Asertywność i stres w kontaktach B2B

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Grupy

ELITARNY KLUB KOBIET BIZNESU
ELITARNY KLUB KOBIET BIZNESU
Grupa dla kobiet, które mają odwagę wejść wyżej, zobaczyć więcej, ujrzeć perspektywę i nieograniczoną moc dokonań, która wyzwala się w emocjach oraz silnym pragnieniu zrealizowania siebie w życiu...
HILLWAY Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
HILLWAY Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Grupa dla przedsiębiorców i osób nastawionych na rozwój biznesu i kariery - badania, raporty, rekomendowane wydarzenia. Grupa sympatyków HILLWAY (nowy brand na rynku usług szkoleniowo-doradczych, twor
HILLWAY Training and Consulting
HILLWAY Training and Consulting
Mikroblog towarzyszący grupie Hillway Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm