Umiejętności
Kontrola budżetowa
Zarządzanie umowami
Negocjacje kontraktu
Analiza finansowa
Raportowanie i analizy
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie ludźmi
windykacja
windykacja należności
windykacja należności Klientów
Procedury
Action plan
Kontakt z klientem
Windykacja polubowna, sądowa, egzekucyjna
windykacja prawna
windykacja i monitorowanie należności
Windykacja - szkolenia
Języki
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik
Zarządzanie działem Prawno- Windykacyjnym
Opracowanie i wdrożenie nowych procedur funkcjonowania Działu Prawnego (m. in. windykacji, przyznawania limitów kupieckich, postępowania przedsądowego i sądowego, obrotu dokumentacją i zabezpieczeniami kontraktów).
Zautomatyzowanie procesów windykacyjnych (generowanie wezwań do zapłaty, automatyzacja powiadomień e-mailowych).
Szczegółowa analiza klienta, negocjowania warunków zabezpieczenia umów z klientami Doka Polska, ustalanie wysokości limitów kupieckich, bieżąca analiza kontraktu (spływ dokumentacji, zabezpieczeń, spłaty zobowiązań), podejmowanie kluczowych decyzji o kolejnym etapie windykacji, kierowanie spraw do postępowania windykacji zewnętrznej i kancelaryjnej. Negocjowanie warunków współpracy z podmiotami zewnętrznymi Doka Polska.
Bieżące raportowanie do Zarządu Spółki oraz innych działów powiązanych z Działem Prawnym (m.in. Handlowym, Biurem Obsługi Klienta).
Udział w naradach Zarządu oraz ciągły kontakt z kierownictwem Biura Centralnego w Austrii.
Szkolenie pracowników Doka Polska – nowoprzyjętych jak i dotychczas zatrudnionych. Szkolenia pracowników innych działów prawnych
w Europie (m.in. Litwa, Łotwa, Estonia -06.2015, Słowenia, Austria-09.2015).
Opracowanie i wdrożenie nowych procedur funkcjonowania Działu Prawnego (m. in. windykacji, przyznawania limitów kupieckich, postępowania przedsądowego i sądowego, obrotu dokumentacją i zabezpieczeniami kontraktów).
Zautomatyzowanie procesów windykacyjnych (generowanie wezwań do zapłaty, automatyzacja powiadomień e-mailowych).
Szczegółowa analiza klienta, negocjowania warunków zabezpieczenia umów z klientami Doka Polska, ustalanie wysokości limitów kupieckich, bieżąca analiza kontraktu (spływ dokumentacji, zabezpieczeń, spłaty zobowiązań), podejmowanie kluczowych decyzji o kolejnym etapie windykacji, kierowanie spraw do postępowania windykacji zewnętrznej i kancelaryjnej. Negocjowanie warunków współpracy z podmiotami zewnętrznymi Doka Polska.
Bieżące raportowanie do Zarządu Spółki oraz innych działów powiązanych z Działem Prawnym (m.in. Handlowym, Biurem Obsługi Klienta).
Udział w naradach Zarządu oraz ciągły kontakt z kierownictwem Biura Centralnego w Austrii.
Szkolenie pracowników Doka Polska – nowoprzyjętych jak i dotychczas zatrudnionych. Szkolenia pracowników innych działów prawnych
w Europie (m.in. Litwa, Łotwa, Estonia -06.2015, Słowenia, Austria-09.2015).
Specjalista do spraw windykacji
Analiza finansowa przyszłego klienta, weryfikacja zapisów umów z klientami Doka Polska, pozyskiwanie informacji o aktualnej sytuacji klienta, kontrola poprawności przedstawionych przez klienta zabezpieczeń.
Kontrola przepływu spłaty zobowiązań finansowych od momentu ich powstania aż do ostatecznego rozstrzygnięcia w tym rozstrzygnięcia sądowego, bieżący kontakt telefoniczny i pisemny z klientami Doka Polska, negocjowanie warunków spłaty.
Ciągły kontakt z kancelariami prawnymi oraz agencjami windykacyjnymi Doka Polska, weryfikacja sald, przygotowywania sprawozdań do Zarządu z podjętych działań sądowych, udział w ustalaniu drogi postępowania w trudnych sprawach sądowych.
Kontrola przepływu spłaty zobowiązań finansowych od momentu ich powstania aż do ostatecznego rozstrzygnięcia w tym rozstrzygnięcia sądowego, bieżący kontakt telefoniczny i pisemny z klientami Doka Polska, negocjowanie warunków spłaty.
Ciągły kontakt z kancelariami prawnymi oraz agencjami windykacyjnymi Doka Polska, weryfikacja sald, przygotowywania sprawozdań do Zarządu z podjętych działań sądowych, udział w ustalaniu drogi postępowania w trudnych sprawach sądowych.
Kierownik Działu Windykacji – Team Leader
Zarządzanie działem operacyjnym, kontakty z Klientami EOS KSI Polska, wyznaczanie i koordynacja realizacji celów zespołu operacyjnego, weryfikacja i wyjaśnianie spraw spornych, ustalanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych Action Planów, wskazywanie metod i narzędzi skutecznego i profesjonalnego postępowania windykacyjnego, codzienna analiza wyników grupy, kontrola realizacji przez zespół ustalonych harmonogramów i planów działań. Kontrola realizacji budżetów z podziałem na poszczególnych Klientów.
Kierowanie spraw do windykacji bezpośredniej. Szkolenie nowoprzyjętych pracowników, przeprowadzanie coachingów.
Tworzenie i edycja raportów dla Klientów. Analiza danych otrzymywanych ze zwrotnych raportów. Dostosowywanie, w oparciu o w/w analizy, rozwiązań umożliwiających osiąganie kolejnych celów windykacyjnych.
Kierowanie spraw do windykacji bezpośredniej. Szkolenie nowoprzyjętych pracowników, przeprowadzanie coachingów.
Tworzenie i edycja raportów dla Klientów. Analiza danych otrzymywanych ze zwrotnych raportów. Dostosowywanie, w oparciu o w/w analizy, rozwiązań umożliwiających osiąganie kolejnych celów windykacyjnych.
Starszy Specjalista ds. Windykacji
(Zespół Windykacji Bankowej)
Windykacja zawiłych spraw dłużników bankowych i korporacyjnych, Wyjaśnianie spraw spornych i budzących wątpliwości, kontrola wpłat. Proponowanie i przedstawianie Action Planów, szkolenie pracowników, przeprowadzanie coachingów, zastępstwo Kierownika Działu.
Windykacja zawiłych spraw dłużników bankowych i korporacyjnych, Wyjaśnianie spraw spornych i budzących wątpliwości, kontrola wpłat. Proponowanie i przedstawianie Action Planów, szkolenie pracowników, przeprowadzanie coachingów, zastępstwo Kierownika Działu.
Szkolenia i kursy
05-11.2014 Excel w praktyce – szkolenie wewnętrzne
07.2012 „Windykacja należności – trening kompetencji”
04.2007 „Akademia Menadżera II - Lider w zespole – trening kompetencji przywódczych”
09.2006 „Zarządzanie zespołem – poziom zaawansowany”
03.2006 „Zarządzanie zespołem”
11.2004 „Windykacja bezpośrednia”
02.2004 „Prawne aspekty windykacji”
05.2004 „Windykacja przez telefon”
08.2003 „Ochrona danych osobowych”
07.2012 „Windykacja należności – trening kompetencji”
04.2007 „Akademia Menadżera II - Lider w zespole – trening kompetencji przywódczych”
09.2006 „Zarządzanie zespołem – poziom zaawansowany”
03.2006 „Zarządzanie zespołem”
11.2004 „Windykacja bezpośrednia”
02.2004 „Prawne aspekty windykacji”
05.2004 „Windykacja przez telefon”
08.2003 „Ochrona danych osobowych”
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Finanse/Ekonomia
Inne
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Prawo
Windykacja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.