Paula Kanka

Obsługa klienta, praca w grupie
Kraków, małopolskie

Umiejętności

prawo jazdy kat. B (od 2012) zawieranie umów handlowych Obsługa kasy fiskalnej oraz terminala kart płatniczych Obsługa pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) składanie wniosków kredytowych

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Fraud Supervisor
QVC
Logo
Copywriter
textbookers.com
Pisanie tekstów preclowych, zapleczowych, opisy katalogów i produktów.
Logo
Financial Services Associate
QVC
BConcept
Specjalista ds. E-commerce
-przygotowywanie aukcji w serwisach internetowych i sklepach internetowych
-obsługa klienta w sklepie internetowym w zakresie zapytań i zamówień
-analizowanie prowadzonych działań marketingowych i sprzedażowych
-bieżąca współprac z grafikiem w zakresie działań promocyjnych
Pretty Girl
Asystent sprzedaży
- obsługa klientów
- utrzymanie porządków na sklepie
- dbanie o aranżacje na sklepie
- obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
- doradzanie klientom w doborze ubrań, tworzenie stylizacji
Learning Systems Poland Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
-obsługa klienta
-zawieranie umów
-składanie wniosków kredytowych
-obsługa sprzętu biurowego (kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych, ksero i innych)
SKLEPY KOMFORT SA
Tajemniczy Klient
Obserwacja oraz zbadanie placówki pod kątem wyznaczonych wytycznych. Napisanie obiektywnego raportu opartego na faktach na temat zastanej sytuacji w danej placówce.

Edukacja

Logo
ekonomia międzynarodowa, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Filologia angielska, profil biznesowy, licencjackie
Politechnika Koszalińska
Logo
Ekonomia, specjalność: Ekonomika Przedsiębiorstwa, licencjackie
Politechnika Koszalińska
Logo
Profil ogólny, średnie
SHAPE American High School

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych