Paula Dykas

Manager Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Negocjacje rekrutacja Obsługa urządzeń biurowych Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników praca pod presją czasu Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Nadzór nad pracownikami Wdrażanie projektów Praca zdalna znajomości i umiejetności wykorzystania technik sprzedaży Planowanie sprzedaży, monitoring i analizowanie wyników Ocena wyników pracownika Budowanie struktur sprzedażowych wdrażanie nowych pracowników praca w zespole i kierowanie zespołem Biegła obsługa komputera: pakiet Office monitoring konkurencji wielozadaniowość Przygotowanie raportów i analiz Weryfikacja umiejętności pracowników oraz kandydatów do pracy Analiza działań konkurencji i trendów rozwoju Prowadzenie spotkań Raportowanie i analizy opracowywanie planów naprawczych

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.
Manager Sprzedaży Stacjonarnej
• Zarządzanie podległym obszarem – teren pracy: cała Polska (158 punktów stacjonarnych marki NeoNail oraz MyLaq, ponad 400 pracowników)
• Bezpośrednie zarządzanie, nadzór i koordynacja pracy zespołu Regionalnych Kierowników Sprzedaży (11 pracowników)
• Planowanie, rozdzielanie oraz kontrola realizacji planów sprzedażowych
• Systematyczna analiza wyników finansowych, przygotowywanie raportów sprzedażowych
• Raportowanie wyników do Zarządu / Dyrektora Handlowego (w zależności od okresu)
• Optymalizowanie kosztów oraz ciągłe podnoszenie wydajności i efektywności prac
• Nadzór nad rentownością punktów oraz przygotowywanie planów naprawczych
• Wdrażanie nowych projektów, procedur i standardów oraz monitorowanie ich funkcjonowania w poszczególnych regionach
• Analiza efektywności pracy podległych pracowników, odpowiedzialność za realizację targetów sprzedażowych oraz celów jakościowych
• Definiowanie celów, ocena kompetencji, identyfikacja potrzeb oraz motywacja zespołu RKS
• Szkolenia wdrażające, prowadzenie coachingu oraz zapewnienie właściwego poziomu wiedzy i umiejętności Regionalnych Kierowników Sprzedaży
• Przeprowadzanie okresowych ocen podległych pracowników
• Organizowanie cyklicznych spotkań zespołu Regionalnych Kierowników Sprzedaży
• Udział w cyklicznych spotkaniach z Zarządem, dyrektorami oraz kierownikami działów
• Prowadzenie procesów rekrutacji na stanowisko Kierownika Regionalnego, Trenera Regionu oraz wsparcie rekrutacji na stanowiska liniowe w ramach punktów stacjonarnych
• Udział w opracowywaniu systemów motywacyjnych oraz wewnętrznej ścieżki karier
• Prowadzenie grupy projektowej, tworzącej wewnętrzne Standardy Obsługi Klienta
• Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta w punktach stacjonarnych
• Wdrażanie strategii marketingowych i działań promocyjnych, mających na celu zwiększenie wolumenu sprzedaży na terenie Polski / opiniowanie aktywności lokalnych
• Analiza zatowarowania punktów stacjonarnych, współtworzenie wzorcowego planogramu zatowarowania, koordynacja 1,5-rocznego projektu zamówień automatycznych
• Rozwój sieci sprzedaży: udział w planowaniu i koordynacja otwarć nowych punktów
• Kontrola stanu technicznego i wizualnego punktów stacjonarnych
• Kontrole audytowe, sprawdzające jakość obsługi klienta i zachowanie standardów firmy
• Systematyczny monitoring i analiza działań konkurencji
Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.
Regionalny kierownik sprzedaży
• Zarządzanie podległym obszarem – kontrola pracy 18 punktów stacjonarnych na terenie 4 województw (mazowieckie, lubelskie, warmińsko – mazurskie, podlaskie)
• Odpowiedzialność za realizację targetów sprzedażowych oraz celów jakościowych punktów
• Tworzenie cyklicznych raportów sprzedażowych, raportowanie do Managera Sprzedaży
• Identyfikowanie oraz podejmowanie działań naprawczych w obszarach tego wymagających
• Aktywny udział w otwieraniu nowych lokalizacji w obrębie własnego regionu (samodzielne otwarcie 18 punktów stacjonarnych) oraz wsparcie kierowników regionalnych w otwieraniu lokalizacji na terenie innych województw
• Koordynowanie pracy regionu, stała kontrola wyników finansowych i jakości funkcjonowania podległych punktów stacjonarnych
• Ustalanie i ewidencjonowanie grafików pracy
• Kontrola stanu technicznego oraz wizualnego stoisk handlowych
• Dbanie o przestrzeganie standardów VM na punktach stacjonarnych
• Koordynacja i nadzór nad procesem inwentaryzacji towaru
• Rekrutacja personelu na stanowiska kierownika, doradcy klienta oraz manicurzystki
• Szkolenia wprowadzające i sprzedażowe nowych pracowników, stała motywacja zespołów
• Przeprowadzanie szkoleń podnoszących kompetencje personelu w ramach podległego regionu, rozwijanie umiejętności sprzedażowych i komunikacyjnych zespołu
• Dbałość o utrzymanie wysokich standardów obsługi klienta
• Stworzenie wewnętrznych procedur operacyjnych dla regionu, które zostały następnie wykorzystane do ogólnopolskiej komunikacji
• Nadzorowanie punktów realizujących usługę manicure – bieżąca koordynacja działań
• Budowanie długotrwałej relacji z Klientem, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
• Organizowanie promocji lokalnych / eventów lokalnych
• Analiza rynku oraz działań konkurencji
• Aktywny udział w branżowych targach kosmetycznych
Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.
Koordynator Punktów Sprzedaży Stacjonarnej NeoNail Warszawa
• Koordynacja pracy podległego obszaru – kontrola funkcjonowania 5 punktów stacjonarnych na terenie Warszawy
• Planowanie, organizacja oraz zarządzanie procesami sprzedaży i podległym personelem
• Zapewnienie funkcjonowania punktów stacjonarnych zgodnie z procedurami i ustalonymi przez firmę standardami
• Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych pracowników
• Dbanie o wysoki poziom wiedzy i umiejętności personelu
• Aktywna sprzedaż i obsługa klienta na najwyższym poziomie
• Dbanie o estetykę i zachowanie standardów VM zgodnie z wytycznymi firmy
• Kontrola stanu technicznego stoisk
• Planowanie i aktywny udział w procesie inwentaryzacji towaru
• Kontrola nad grafikami pracy
• Kontrola poziomu zatowarowania stoisk, szkolenia personelu w zakresie wykonywania zamówień towaru
• Wykonywanie czynności operacyjno – administracyjnych
Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.
Lider Punktu Handlowego NeoNail Atrium Reduta Warszawa

Szkolenia i kursy

* 07.2019 Zarządzanie przez cele, organizator: Value Plus
* 05/07.2019 Cykl szkoleń menadżerskich: „Ja w nowej roli”, „Ja w relacji z pracownikami”, „Ja wdrażam standardy”, organizator: Value Plus
* 08.2018 Ochrona danych osobowych
* 06.2018 Zarządzanie zmianą, organizator: Value Plus
* 04.2018 Kierowanie zespołem, organizator: Winners Anna Kaczmarek
* 06.2016 Kierowanie zespołem – trening menadżerski, organizator: VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Edukacja

Logo
Psychologia Biznesu dla Menedżerów, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Fizjoterapia, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Logo
Fizjoterapia, licencjackie
Uniwersytet Medyczny w Lublinie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

• Podróże
• Moda
• Psychologia i rozwój osobisty
• Literatura, twórczość Stephena Kinga
• Sport - fitness

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej