Umiejętności
Human Resources
LibreOffice
Linux
Microsoft Office
SAP HR
SGW
SPSS
Kadry i płace
TETA 2000
TETA Constellation
czynne prawo jazdy kat. B
Psychologia
Płatnik ZUS
unisoft
Egeria,
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
Kadry i Administracja Personalna
prawo pracy, kodeks pracy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Administration & Payroll Specialist
- Kompleksowa obsługa kadrowa oraz płacowa pracowników firmy (umowy o pracę/zlecenie,
aneksy, porozumienia, rozwiązania umów o pracę/zleceń, świadectwa pracy, zaświadczenia,
naliczanie urlopów)
- Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych
- Bieżąca obsługa spraw pracowniczych, zgodnie z polityką firmy
- Współpraca z klientami zewnętrznymi (np. broker ubezpieczeniowy, dostawca usług medycznych)
- Współpraca z klientami wewnętrznymi zlokalizowanymi zarówno w Polsce, jak i na całym Świecie
- Przygotowanie raportów i statystyk
- Realizowałam projekty w ramach funkcjonowania działu HR, aby zoptymalizować obowiązujące procedury
aneksy, porozumienia, rozwiązania umów o pracę/zleceń, świadectwa pracy, zaświadczenia,
naliczanie urlopów)
- Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych
- Bieżąca obsługa spraw pracowniczych, zgodnie z polityką firmy
- Współpraca z klientami zewnętrznymi (np. broker ubezpieczeniowy, dostawca usług medycznych)
- Współpraca z klientami wewnętrznymi zlokalizowanymi zarówno w Polsce, jak i na całym Świecie
- Przygotowanie raportów i statystyk
- Realizowałam projekty w ramach funkcjonowania działu HR, aby zoptymalizować obowiązujące procedury
Hr Specialist
- Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników firmy w obszarze HR (umowy o pracę/zlecenie,
aneksy, porozumienia, rozwiązania umów o pracę/zleceń, świadectwa pracy, zaświadczenia,
naliczanie urlopów)
- Prowadzenie akt personalnych zgodnie z przepisami prawa pracy
- Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie prawa pracy
- Bieżąca obsługa spraw pracowniczych
- Obsługa benefitów (zgłoszenia, wyrejestrowania, zmiany)
- Przygotowywanie informacji dla działu płac (nowe zatrudnienia, zmiany, BIK)
- Współpraca z działem płac
- Współpraca z klientami zewnętrznymi (np. broker ubezpieczeniowy, dostawca usług medycznych)
- Współpraca z klientami wewnętrznymi zlokalizowanymi w Europie i US
- Przygotowanie raportów i statystyk
- Uczestnictwo podczas audytów i kontroli
- Udział w projektach i wsparcie zespołu HR
aneksy, porozumienia, rozwiązania umów o pracę/zleceń, świadectwa pracy, zaświadczenia,
naliczanie urlopów)
- Prowadzenie akt personalnych zgodnie z przepisami prawa pracy
- Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie prawa pracy
- Bieżąca obsługa spraw pracowniczych
- Obsługa benefitów (zgłoszenia, wyrejestrowania, zmiany)
- Przygotowywanie informacji dla działu płac (nowe zatrudnienia, zmiany, BIK)
- Współpraca z działem płac
- Współpraca z klientami zewnętrznymi (np. broker ubezpieczeniowy, dostawca usług medycznych)
- Współpraca z klientami wewnętrznymi zlokalizowanymi w Europie i US
- Przygotowanie raportów i statystyk
- Uczestnictwo podczas audytów i kontroli
- Udział w projektach i wsparcie zespołu HR
Specjalista ds. Administracji Personalnej
CENTRUM OPERACJI PRACOWNICZYCH, GRUPA PZU
- Obsługa Klientów Spółki w zakresie całokształtu procesów związanych z administracją kadrową, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i regulacjami wewnętrznymi Klientów
COP.
- Sporządzanie standardowej dokumentacji kadrowej w zakresie zatrudnienia pracownika, zmiany warunków zatrudnienia.
- Sporządzenie raportów kadrowych.
- Monitorowanie terminów określonych przez przepisy prawa pracy.
- Prowadzenie akt osobowych.
- Weryfikowanie danych listy płac.
- Obsługa Klientów Spółki w zakresie całokształtu procesów związanych z administracją kadrową, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i regulacjami wewnętrznymi Klientów
COP.
- Sporządzanie standardowej dokumentacji kadrowej w zakresie zatrudnienia pracownika, zmiany warunków zatrudnienia.
- Sporządzenie raportów kadrowych.
- Monitorowanie terminów określonych przez przepisy prawa pracy.
- Prowadzenie akt osobowych.
- Weryfikowanie danych listy płac.
Referent ds. Kadr
- Obsługa Klientów Spółki w zakresie całokształtu procesów związanych z administracją kadrową, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i regulacjami wewnętrznymi Klientów
CUW.
- Sporządzanie standardowej dokumentacji kadrowej w zakresie zatrudnienia pracownika, zmiany warunków zatrudnienia.
- Sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS w programie PŁATNIK.
- Sporządzenie raportów kadrowych.
- Monitorowanie terminów określonych przez przepisy prawa pracy.
- Prowadzenie akt osobowych.
CUW.
- Sporządzanie standardowej dokumentacji kadrowej w zakresie zatrudnienia pracownika, zmiany warunków zatrudnienia.
- Sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS w programie PŁATNIK.
- Sporządzenie raportów kadrowych.
- Monitorowanie terminów określonych przez przepisy prawa pracy.
- Prowadzenie akt osobowych.
Praca w oparciu o umowę zlecenie
- Zarządzenie teczkami osobowymi.
- Tworzenie zestawień i raportów – dotyczących m.in. poziomu wykształcenia i przebiegu zatrudnienia pracowników, ważności badań lekarskich, ukończonych kursów i szkoleń, ilości
przepracowanych godzin nadliczbowych, ilości zaległych i wykorzystanych urlopów wypoczynkowych.
- Bieżące administrowanie urlopami wypoczynkowymi, opiekuńczymi i okolicznościowymi.
- Rozdzielanie pasków wynagrodzeń i miesięcznych raportów osób ubezpieczonych oraz ich dystrybucja do pracowników.
- Wykonywanie zestawień zakończonych umów okresowych.
(Referencje do wglądu)
- Tworzenie zestawień i raportów – dotyczących m.in. poziomu wykształcenia i przebiegu zatrudnienia pracowników, ważności badań lekarskich, ukończonych kursów i szkoleń, ilości
przepracowanych godzin nadliczbowych, ilości zaległych i wykorzystanych urlopów wypoczynkowych.
- Bieżące administrowanie urlopami wypoczynkowymi, opiekuńczymi i okolicznościowymi.
- Rozdzielanie pasków wynagrodzeń i miesięcznych raportów osób ubezpieczonych oraz ich dystrybucja do pracowników.
- Wykonywanie zestawień zakończonych umów okresowych.
(Referencje do wglądu)
Praktyki studenckie
- Wsparcie działu w zakresie projektów rekrutacyjnych (selekcja aplikacji i ustalanie kalendarza spotkań, realizacja spotkań rekrutacyjnych i testów).
- Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z rachubą płac.
- Zaznajomienie się z pracą kadrową, ze szczególnym uwzględnieniem administracji aktami osobowymi pracowników firmy.
(Referencje do wglądu)
- Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z rachubą płac.
- Zaznajomienie się z pracą kadrową, ze szczególnym uwzględnieniem administracji aktami osobowymi pracowników firmy.
(Referencje do wglądu)
Pracownik - praca na rzecz Uczelni
Dział Marketingu i Promocji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie.
- Prezentacja Uczelni wśród licealistów w danych miejscowościach – zaprezentowanie oferty dydaktycznej, życia studenckiego.
- Samodzielna organizacja pracy oraz tworzenie raportów z delegacji.
- Czynny udział w promocji na terenie uczelni (Dni Otwarte, wykłady o charakterze otwartym, itp.).
(Referencje do wglądu)
- Samodzielna organizacja pracy oraz tworzenie raportów z delegacji.
- Czynny udział w promocji na terenie uczelni (Dni Otwarte, wykłady o charakterze otwartym, itp.).
(Referencje do wglądu)
Praktykant
Podczas tych praktyk miałam możliwość wykonywania wszystkich
obowiązków psychologa na oddziale szpitala. Przeprowadzałam
niezbędne testy oraz dokonywałam ich interpretacji przez wystawianie
tak zwanych opinii. Brałam czynny udział w obchodzie lekarskim.
Przeprowadzałam również rozmowy edukacyjne z pacjentami na
oddziałach: zamkniętym męskim i żeńskim, detoksykacyjnym, dziennym
oraz w poradni. Ponosiłam pełną odpowiedzialność za każdą
z wystawionych opinii.
obowiązków psychologa na oddziale szpitala. Przeprowadzałam
niezbędne testy oraz dokonywałam ich interpretacji przez wystawianie
tak zwanych opinii. Brałam czynny udział w obchodzie lekarskim.
Przeprowadzałam również rozmowy edukacyjne z pacjentami na
oddziałach: zamkniętym męskim i żeńskim, detoksykacyjnym, dziennym
oraz w poradni. Ponosiłam pełną odpowiedzialność za każdą
z wystawionych opinii.
Szkolenia i kursy
✔ Udział w szkoleniu „Rozwój umiejętności trenerskich” (udział
potwierdzony certyfikatem) zorganizowanym przez Szkołę Wyższą
Psychologii Społecznej w Sopocie.
✔ Udział w szkoleniu dotyczącego obsługi Serwisu HR (udział
potwierdzony certyfikatem).
✔ Realizacja kursu „Specjalista ds. Rekrutacji” (kod zawodu 242309)
organizowanym przez IPK Instytut Promocji Kadr, Marek Suchar.
✔ Udział w szkoleniu „Microsoft Excel 2010 – wybrane zagadnienia”
zorganizowanym przez Akademię Rozwoju Buleksoft.
✔ Udział w szkoleniu „Czas pracy dla zaawansowanych” zorganizowanym
przez Kancelarię Prawa Pracy Anny Telec.
✔ Udział w szkoleniu „Czas pracy – najważniejsze zmiany w 2013 roku”
zorganizowanym przez Polexpert.
✔ Udział w szkoleniu „Zmiany w urlopach macierzyńskich,
wychowawczych i ojcowskich po 17.06.2013 r.” zorganizowanym przez
Polexpert.
✔ Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
(udział potwierdzony certyfikatem).
potwierdzony certyfikatem) zorganizowanym przez Szkołę Wyższą
Psychologii Społecznej w Sopocie.
✔ Udział w szkoleniu dotyczącego obsługi Serwisu HR (udział
potwierdzony certyfikatem).
✔ Realizacja kursu „Specjalista ds. Rekrutacji” (kod zawodu 242309)
organizowanym przez IPK Instytut Promocji Kadr, Marek Suchar.
✔ Udział w szkoleniu „Microsoft Excel 2010 – wybrane zagadnienia”
zorganizowanym przez Akademię Rozwoju Buleksoft.
✔ Udział w szkoleniu „Czas pracy dla zaawansowanych” zorganizowanym
przez Kancelarię Prawa Pracy Anny Telec.
✔ Udział w szkoleniu „Czas pracy – najważniejsze zmiany w 2013 roku”
zorganizowanym przez Polexpert.
✔ Udział w szkoleniu „Zmiany w urlopach macierzyńskich,
wychowawczych i ojcowskich po 17.06.2013 r.” zorganizowanym przez
Polexpert.
✔ Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
(udział potwierdzony certyfikatem).
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
- Literatura, a w szczególności kryminały i thrillery
medyczne (Tess Gerritsen, Robert Ludlum), kryminały
skandynawskie (Stieg Larsson, Camilla Lackberg).
Historia, a w szczególności II Wojna Światowa oraz
problem holocaustu.
- Muzyka, a w szczególności muzyka filmowa oraz
muzyka sztuk teatralnych.
medyczne (Tess Gerritsen, Robert Ludlum), kryminały
skandynawskie (Stieg Larsson, Camilla Lackberg).
Historia, a w szczególności II Wojna Światowa oraz
problem holocaustu.
- Muzyka, a w szczególności muzyka filmowa oraz
muzyka sztuk teatralnych.
Inne
✔ Znajomość programu statystycznego SPSS na poziomie dobrym.
✔ Znajomość programów kadrowo – płacowych: SAP, UNISOFT, EGERIA, TETA, Workday.
✔ Obsługa programu PŁATNIK.
✔ Znajomość różnych pakietów biurowych: MS Office, Open Office, LibreOffice.
✔ Język angielski w stopniu komunikatywnym.
✔ Prawo jazdy kategorii B.
✔Realizacja przyspieszonego toku studiów dziennych (czwarty i piąty rok
jednocześnie w dziennym systemie studiowania przy jednoczesnej
realizacji praktyk studenckich).
✔ Znajomość programów kadrowo – płacowych: SAP, UNISOFT, EGERIA, TETA, Workday.
✔ Obsługa programu PŁATNIK.
✔ Znajomość różnych pakietów biurowych: MS Office, Open Office, LibreOffice.
✔ Język angielski w stopniu komunikatywnym.
✔ Prawo jazdy kategorii B.
✔Realizacja przyspieszonego toku studiów dziennych (czwarty i piąty rok
jednocześnie w dziennym systemie studiowania przy jednoczesnej
realizacji praktyk studenckich).
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Literatura psychologiczna i pedagogiczna
Forum dla osób zainteresowanych literaturą z zakresu psychologii i pedagogiki.