Umiejętności
Negocjacje
ubezpieczenia majątkowe
ubezpieczenia na życie
gwarancje bankowe/ubezpieczeniowe
kredyt firmowy
sprzedaż rachunków bankowych
Ubezpieczenia komunikacyjne
Leasing operacyjny
Leasing finansowy
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Zespołu
Compensa Dystrybucja
- zarządzanie sprzedażą w zespole pośredników ubezpieczeniowych w spółce dystrybucyjnej Vienna Insurance Group,
- rekrutacja i wdrażanie doradców ubezpieczeniowych bez wyłączności,
- organizacja szkoleń,
- realizacja planu sprzedaży w zakresie ubezpieczeń Compensa Życie,
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych spółek Compensa TU SA VIG, Compensa TUnŻ SA VIG, Interrisk TU SA VIG, Wiener SA VIG.
- rekrutacja i wdrażanie doradców ubezpieczeniowych bez wyłączności,
- organizacja szkoleń,
- realizacja planu sprzedaży w zakresie ubezpieczeń Compensa Życie,
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych spółek Compensa TU SA VIG, Compensa TUnŻ SA VIG, Interrisk TU SA VIG, Wiener SA VIG.
Menedżer Kluczowych Partnerów
-dbanie o realizację celów poprzez zarządzanie siecią 1400 pośredników,
-wizyty w terenie/budowanie relacji,
-budowanie marki Allianz,
-wsparcie w sprzedaży produktów Allianz,
-informowanie o zmianach w ofercie produktowej,
-budowanie relacji z regionalnymi kierownikami sprzedaży największych multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce,
-informowanie o wynikach Grupy Allianz Polska,
-organizowanie szkoleń majątkowych i życiowych.
-wizyty w terenie/budowanie relacji,
-budowanie marki Allianz,
-wsparcie w sprzedaży produktów Allianz,
-informowanie o zmianach w ofercie produktowej,
-budowanie relacji z regionalnymi kierownikami sprzedaży największych multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce,
-informowanie o wynikach Grupy Allianz Polska,
-organizowanie szkoleń majątkowych i życiowych.
Menedżer sprzedaży sieci multiagencyjnej
-zarządzanie zespołem około 400 pośredników w zakresie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych majątkowych i życiowych,
-motywacja oraz podnoszenie efektywności podległej sieci sprzedaży,
-realizacja założonych celów rekrutacyjnych i sprzedażowych,
-dbałość o jakość i właściwy wynik portfela ubezpieczeń,
-budowanie i długofalowe utrzymywanie relacji z podległymi agentami,
-merytoryczne wsparcie agentów oraz organizacja i przeprowadzanie szkoleń.
-motywacja oraz podnoszenie efektywności podległej sieci sprzedaży,
-realizacja założonych celów rekrutacyjnych i sprzedażowych,
-dbałość o jakość i właściwy wynik portfela ubezpieczeń,
-budowanie i długofalowe utrzymywanie relacji z podległymi agentami,
-merytoryczne wsparcie agentów oraz organizacja i przeprowadzanie szkoleń.
Doradca ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw
-sprzedaż produktów finansowych (bankowych, leasingowych, ubezpieczeniowych i skarbowych) klientom z segmentu MŚP,
-akwizycja i obsługa klientów oraz budowanie własnego portfela klientów,
-umiejętne diagnozowanie potrzeb klientów i budowanie długofalowych relacji,
-informowanie klientów o warunkach i zasadach zawierania umów, przygotowywanie ofert,
-przygotowywanie i koordynowanie dokumentacji związanej z zawarciem i obsługą umów,
-realizacja celów biznesowych zgodnie ze standardami jakości mBanku.
-akwizycja i obsługa klientów oraz budowanie własnego portfela klientów,
-umiejętne diagnozowanie potrzeb klientów i budowanie długofalowych relacji,
-informowanie klientów o warunkach i zasadach zawierania umów, przygotowywanie ofert,
-przygotowywanie i koordynowanie dokumentacji związanej z zawarciem i obsługą umów,
-realizacja celów biznesowych zgodnie ze standardami jakości mBanku.
Agent Ubezpieczeniowy
Umowy agencyjne z :
- TUiR Allianz Polska SA,
- TU Allianz Życie Polska SA,
- TFI Allianz Polska SA,
- TU Euler Hermes SA.
- aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
- nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- badanie oczekiwań i dopasowywanie produktów do potrzeb klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- TUiR Allianz Polska SA,
- TU Allianz Życie Polska SA,
- TFI Allianz Polska SA,
- TU Euler Hermes SA.
- aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
- nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- badanie oczekiwań i dopasowywanie produktów do potrzeb klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Projekty
Pilot Allianz1
Jako jeden z kilku sprzedawców w Polsce spełniłem wymóg otrzymania nagrody
Allianz1 opiera się nie tylko na nowoczesnych technologiach, ale również na nowej idei, by klient mógł samodzielnie stworzyć dla siebie i swojej rodziny ubezpieczenie, dostosowane do jego potrzeb i korzystać z tej ochrony opłacając przystępny, miesięczny abonament. To produkt, którego atrakcyjność opiera się na trzech elementach:
- nowoczesnym sposobie jego oferowania (aplikacja dostępna w Internecie),
- elastycznej konstrukcji (składa się z kilkunastu modułów, które można dowolnie ze sobą zestawiać),
- funkcji, którą jest ochrona na wypadek zdarzeń najgroźniejszych w skutkach (takich, którym nie sposób stawić czoła o własnych siłach).
- nowoczesnym sposobie jego oferowania (aplikacja dostępna w Internecie),
- elastycznej konstrukcji (składa się z kilkunastu modułów, które można dowolnie ze sobą zestawiać),
- funkcji, którą jest ochrona na wypadek zdarzeń najgroźniejszych w skutkach (takich, którym nie sposób stawić czoła o własnych siłach).
Zakres obowiązków
Pilot polegał na prezentacji nowego innowacyjnego produktu i sprzedaży klientowi indywidualnego z pomocą urządzenia mobilnego. Jako jeden z kilku sprzedawców w Polsce spełniłem wymóg otrzymania nagrody
Szkolenia i kursy
PZU "Pytaj i słuchaj, czyli sekrety skutecznej sprzedaży"
PZU "Warsztaty z przestępczości ubezpieczeniowej"
Allianz "Ubezpieczenia na życie"
mBank "Przeciwdziałanie nadużyciom kredytowym"
mBank "Szkolenie z produktów dedykowanych dla sektora MŚP"
BZ WBK Santander Uniwersidades "Risk management in the modern world"
Allianz "Akademia Życiowa"
Allianz "Szkolenie przygotowujące do RODO"
PZU "Warsztaty z przestępczości ubezpieczeniowej"
Allianz "Ubezpieczenia na życie"
mBank "Przeciwdziałanie nadużyciom kredytowym"
mBank "Szkolenie z produktów dedykowanych dla sektora MŚP"
BZ WBK Santander Uniwersidades "Risk management in the modern world"
Allianz "Akademia Życiowa"
Allianz "Szkolenie przygotowujące do RODO"
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
muzyka chóralna, muzyka klasyczna, literatura fantastyczna, boks, muay thai.
Organizacje
TUiR Allianz Polska S.A.
TU Allianz Polska S.A.
Euler Hermes S.A.
TFI Allianz Polska S.A.
ING Bank Śląski S.A.
ING Lease sp. z o.o.
mBank S.A.
Compensa Dystrybucja sp. z o.o.
TU Allianz Polska S.A.
Euler Hermes S.A.
TFI Allianz Polska S.A.
ING Bank Śląski S.A.
ING Lease sp. z o.o.
mBank S.A.
Compensa Dystrybucja sp. z o.o.
Inne
Publikacja:
Wpływ zmian legislacyjnych z lat 2014–2015 na ubezpieczenia grupowe na życie w kanale bancassurance
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU, 2018
Celem artykułu jest omówienie i wskazanie stanu prawnego oraz stanu faktycznego grupowych ubezpieczeń na życie w kanale bancassurance po 2015 roku, a także dokładne omówienie przepisów Rekomendacji U oraz Ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej z dnia 11 września 2015 r. Autor wskazuje również rezultaty wprowadzenia tych przepisów zaobserwowane w 2016 roku. Omówiony został w szczególności wpływ wskazanych wyżej regulacji na ubezpieczenia z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym oraz zmiany wysokości składki przypisanej i ilości zawartych ubezpieczeń grupowych na życie w analizowanym kanale sprzedaży.
http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/modules.php?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&nr_katal=9788374179614&spisTR=1&store_id=2
Wpływ zmian legislacyjnych z lat 2014–2015 na ubezpieczenia grupowe na życie w kanale bancassurance
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU, 2018
Celem artykułu jest omówienie i wskazanie stanu prawnego oraz stanu faktycznego grupowych ubezpieczeń na życie w kanale bancassurance po 2015 roku, a także dokładne omówienie przepisów Rekomendacji U oraz Ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej z dnia 11 września 2015 r. Autor wskazuje również rezultaty wprowadzenia tych przepisów zaobserwowane w 2016 roku. Omówiony został w szczególności wpływ wskazanych wyżej regulacji na ubezpieczenia z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym oraz zmiany wysokości składki przypisanej i ilości zawartych ubezpieczeń grupowych na życie w analizowanym kanale sprzedaży.
http://www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl/modules.php?name=Sklep&plik=lista&nazwa=opis&nr_katal=9788374179614&spisTR=1&store_id=2
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.