Wypowiedzi

  • Patryk Szewczyk
    Wpis na grupie Peugeot w temacie Problem 206 z motorkiem 2,0 /140KM
    17.07.2013, 22:11

    odgrzewam tego kotleta , ale miałem tak samo jak wy do dziś , pradwdom jest fakt ze jak ma za niskie napięcie to nie trzyma wolnych , ale fakt trzęsienie po odpaleniu czy jak dostanie wilgoci to inna sprawa , wymieniłem akumulator bo był słaby i siadał przy odpalaniu i nietrzymał wolnych zaraz po odpaleni , ale i tak na dużej wilgoci zaczęło się dziać tak jak mówicie , ze dopóki nie zagrzał się do 70 to trzęsło gałką od biegów , ale cały problem pojawił się dziś a wsunie wczoraj (mam 206 cc 2,0 140km bezyna /gaz ) wczoraj zauważyłem że na ekonomizeze pokazuje średnie spalanie 9,7l ( przy bardzo dynamicznej jeździe ( kilka aut na trzeciego itp ) ) a przy tym po zatankowaniu do pustego zbiornika 9,5 l gazy zrobiłem 104km i jeszcze gaz się nie skończył ale odczuwałem przy ruszaniu ze świateł przy niskich obrotach na 1-2 biegu że się muli , mysie sobie , przestawiła się dawka na komputerze od gazu i daje słabsza wiec mniej pali i bardziej się muli , ale jak wracałem do domu zauważyłem że przy normalnie nagrzanym motorze do 90 stopni wyskakują mi te 2 błędy które wymienialiście , z zanieczyszczeniami i katalizatorem i trzęsie gałką tak jak wtedy gdy odpalałem go gdy była wilgoć i przy tym zauważyłem straszny spadek mocy , na mojej oko (technika pojazdów samochodowych ) to objaw tego że któryś cylinder nie pracuje albo nawet 2 , jutro pojeżdżę po mechanikach i popytam ale z tego co tu czytam to wszystko na marne , ja spróbuje chyba cewkę zespoloną zmienić

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do