Umiejętności
Coaching
Restrukturyzacja zadłużenia
Zarządzanie
Negocjacje
Optymalizacja procesów
Rekrutacja
Obsługa klienta
windykacja polubowna
Kontrola efektywności podległego zespołu
Kontrola jakości obsługi klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Windykacji Polubownej
- kształtowanie i funkcjonowanie procesów: windykacji i restrukturyzacji zadłużenia oraz poszukiwania kontaktu (skip tracing),
- analiza efektywności w/w procesów w oparciu o KPI (finansowe, operacyjne, call-center), wprowadzanie zmian celem optymalizacji,
- planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy kilkunasto-osobowego zespołu, praca z ludźmi (motywacja, coaching),
- kontrolowanie jakości obsługi klienta, kształtowanie technik i schematów działania na różnych etapach zadłużenia,
- organizacja i realizacja 'action planów' (bieżące działania niestandardowe),
- kreowanie i modyfikacja wewnętrznych aktów normatywnych,
- współpraca z firmami zewnętrznymi,
- przygotowanie i prowadzenie procesu rekrutacji,
- negocjowanie z zadłużonymi klientami banku/rozwiązywanie sytuacji konfliktowych/dbanie o relacje
- analiza efektywności w/w procesów w oparciu o KPI (finansowe, operacyjne, call-center), wprowadzanie zmian celem optymalizacji,
- planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy kilkunasto-osobowego zespołu, praca z ludźmi (motywacja, coaching),
- kontrolowanie jakości obsługi klienta, kształtowanie technik i schematów działania na różnych etapach zadłużenia,
- organizacja i realizacja 'action planów' (bieżące działania niestandardowe),
- kreowanie i modyfikacja wewnętrznych aktów normatywnych,
- współpraca z firmami zewnętrznymi,
- przygotowanie i prowadzenie procesu rekrutacji,
- negocjowanie z zadłużonymi klientami banku/rozwiązywanie sytuacji konfliktowych/dbanie o relacje
Szkolenia i kursy
* Profesjonalna prezentacja;
* Profesjonalna selekcja i rekrutacja;
* Coaching;
* Kurs (warsztaty) ekonomii eksperymentalnej (poziom 1);
* Kurs (warsztaty) ekonomii eksperymentalnej (poziom 2);
* Sprzedaż bespośrednioa i szeroko rozumiana obługa klienta (poziom podstawowy);
* Persfazja i Negocjacje w Telewindykacji (trening podstawowy);
* Zwiększanie skuteczności windykacyjnej (trening rozwojowy);
* szkolenia menedżerskie: rozwój umiejętności kierowniczych, efektywność osobista menedżera, budowanie zespołu, coaching, delegowanie odpowiedzialności.
* Profesjonalna selekcja i rekrutacja;
* Coaching;
* Kurs (warsztaty) ekonomii eksperymentalnej (poziom 1);
* Kurs (warsztaty) ekonomii eksperymentalnej (poziom 2);
* Sprzedaż bespośrednioa i szeroko rozumiana obługa klienta (poziom podstawowy);
* Persfazja i Negocjacje w Telewindykacji (trening podstawowy);
* Zwiększanie skuteczności windykacyjnej (trening rozwojowy);
* szkolenia menedżerskie: rozwój umiejętności kierowniczych, efektywność osobista menedżera, budowanie zespołu, coaching, delegowanie odpowiedzialności.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Prawo
Windykacja
Zainteresowania
sport, muzyka, gotowanie, film, fotografia, książka
Inne
prawo jazdy kat. B
trener personalny
trener personalny
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
WAKACJE LAST MINUTE 2010
oferty LAST MINUTE, wycieczki objazdowe, najpiękniejsze zakątki świata, wyjazdy dla singli, wycieczki grupowe i jeszcze więcej w jednym miejscu.
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce
- Zarządzanie należnościami
- Kontrola kredytowa
- Negocjacje, techniki perswazyjne
- Zabezpieczanie należności
- Egzekucja na drodze prawnej
- Obrót wierzyteln