Umiejętności
Budżety
Zarządzanie wydajnością
Copywriting
Administracja bazami danych
E-commerce
Ekonomika
zaangażowanie pracowników
planowanie eventów
Media interaktywne
Internet
Managing Associates
Media Research
Rozwój osobisty
Planowanie projektów
Zarządzanie nieruchomościami
Planowanie strategiczne
Prawo jazdy kat B
Coaching i motywacja
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
General Manager
KSH Invest sp. z o.o.
- Tworzenie i zarządzanie realizacją planów marketingowych
- Organizacja eventów na terenie Galerii Krotoszyńskiej
- Zarządzanie powierzchniami reklamowymi
- Współpraca z najemcami
- Poszukiwanie źródeł finansowania, partnerów i klientów
- Tworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych
- Współpraca z władzami miasta
- Realizowanie strategii wizerunkowej firmy
- Efektywne zarządzanie komunikacją
- Tworzenie polityki informacyjnej
- Monitoring i analiza mediów
- Zarządzanie nieruchomością
- Zarządzanie kryzysowe
- Zadania związane z koordynowaniem codziennego funkcjonowania Galerii
- Organizacja eventów na terenie Galerii Krotoszyńskiej
- Zarządzanie powierzchniami reklamowymi
- Współpraca z najemcami
- Poszukiwanie źródeł finansowania, partnerów i klientów
- Tworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych
- Współpraca z władzami miasta
- Realizowanie strategii wizerunkowej firmy
- Efektywne zarządzanie komunikacją
- Tworzenie polityki informacyjnej
- Monitoring i analiza mediów
- Zarządzanie nieruchomością
- Zarządzanie kryzysowe
- Zadania związane z koordynowaniem codziennego funkcjonowania Galerii
Koordynator projektu
SW MW Events
- koordynacja działań zespołu
- poszukiwanie partnerów biznesowych
- utrzymanie kontaktów z partnerami z Rosji
- nawiązywanie współpracy z mediami
- tworzenie i koordynacja biura prasowego
- kreowanie wizerunku medialnego;
Kluczowe osiągnięcia: nawiązanie współpracy z Ambasadą Federacji Rosyjskiej w
Polsce, organizacja konferencji prasowej na terenie Ambasady Federacji Rosyjskiej
- poszukiwanie partnerów biznesowych
- utrzymanie kontaktów z partnerami z Rosji
- nawiązywanie współpracy z mediami
- tworzenie i koordynacja biura prasowego
- kreowanie wizerunku medialnego;
Kluczowe osiągnięcia: nawiązanie współpracy z Ambasadą Federacji Rosyjskiej w
Polsce, organizacja konferencji prasowej na terenie Ambasady Federacji Rosyjskiej
Marketing Manager
- kształtowanie wizerunku firmy
- projektowanie i realizacja nowatorskich imprez sportowych
- pozyskiwanie inwestorów
- budowanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi
- sprzedaż miejsc reklamowych
- tworzenie i realizacja projektów rozwoju działalności
- zarządzanie grupą roboczą;
Partnerzy: Fundacja UAM, Poznaoski InQbator Przedsiębiorczości, Polska The
Times Głos Wielkopolski, Telewizja WTK, TVP Poznao, Radio Afera, AZS, PZPN,
media lokalne
Kluczowe osiągnięcia: organizacja turnieju 3x3 Futsal Cup – ogólnopolska impreza
dla dzieci (ponad 200 osób)
- projektowanie i realizacja nowatorskich imprez sportowych
- pozyskiwanie inwestorów
- budowanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi
- sprzedaż miejsc reklamowych
- tworzenie i realizacja projektów rozwoju działalności
- zarządzanie grupą roboczą;
Partnerzy: Fundacja UAM, Poznaoski InQbator Przedsiębiorczości, Polska The
Times Głos Wielkopolski, Telewizja WTK, TVP Poznao, Radio Afera, AZS, PZPN,
media lokalne
Kluczowe osiągnięcia: organizacja turnieju 3x3 Futsal Cup – ogólnopolska impreza
dla dzieci (ponad 200 osób)
Specjalista ds. Marketingu portalu 40minut.pl;
Portal 40minut.pl
- sprzedaż miejsc reklamowych
- sprzedaż usług (obsługa medialno-informatyczna imprez sportowych)
- nawiązywanie relacji z partnerami zewnętrznymi
- nawiązywanie pozytywnych relacji z przedstawicielami innych mediów
- tworzenie informacji prasowych;
Kluczowe osiągnięcia: osiągnięcie pozycji lidera w kategorii futsal w Polsce, sprzedaż usług portalu dla największych imprez futsalowych w Polsce;
- sprzedaż usług (obsługa medialno-informatyczna imprez sportowych)
- nawiązywanie relacji z partnerami zewnętrznymi
- nawiązywanie pozytywnych relacji z przedstawicielami innych mediów
- tworzenie informacji prasowych;
Kluczowe osiągnięcia: osiągnięcie pozycji lidera w kategorii futsal w Polsce, sprzedaż usług portalu dla największych imprez futsalowych w Polsce;
Wolontariusz
Przygotowanie i przeprowadzenie wykładu: „Regional Labour Market” podczas trwania projektu „Uzbek Quality Assurance System for Education”; przygotowanie działań promocyjnych Festiwalu Nauki i Sztuki; organizacja i prowadzenie cyklu szkoleń pt. „Sztuka Biznesu”
Koordynator ds. Szkoleń
Czarneccy Grupa Edukacyjna
Sporządzanie terminarza zajęć, kontakt z beneficjentami, koordynowanie pracy szkoleniowców, analiza realizacji szkoleń, ewaluacja działań szkoleniowych, prowadzenie szkoleń, prowadzenie rozmów instruktażowych, realizacja zadań związanych z promocją, tworzenie baz danych, prowadzenie konferencji, tworzenie prezentacji multimedialnych
Szkolenia i kursy
13-15.11.2007 „Czarneccy” Grupa Edukacyjna, szkolenie: Metody i techniki pracy z grupą
06-08.11.2007 „Czarneccy” Grupa Edukacyjna, szkolenie: Planowanie i organizacja szkoleń
01.2003 – 12.2003 Wyższa Szkoła Języków Obcych, kurs przygotowujący do zdawania międzynarodowego egzaminu Cambridge First Certificate in English (ocena końcowa B)
06-08.11.2007 „Czarneccy” Grupa Edukacyjna, szkolenie: Planowanie i organizacja szkoleń
01.2003 – 12.2003 Wyższa Szkoła Języków Obcych, kurs przygotowujący do zdawania międzynarodowego egzaminu Cambridge First Certificate in English (ocena końcowa B)
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Sport (futsal), podróże, historia
Organizacje
2002 – 2007 Członkostwo w AZS UAM
Inne
PUBLIKACJE, WYSTĄPIENIA:
06.2012 - Gazeta Wyborcza - Artykuł "Czy sponsoring sportowy może być skuteczny?"
04.2011 - Poznańskie dni przedsiębiorczości Akademickiej – Wystąpienie podczas panelu
"Spotkanie z młodymi przedsiębiorcami z InQbatora"
03.2011 - Udział w programie „Na skrzydłach biznesu” – realizator InQbator Przedsiębiorczości oraz Kameron Media sp. z o.o., nadawca TV Biznes
03.2011 - Publikacja w: „Przewodnik po przedsiębiorczości – nowe wydanie” - artykuł
„Obligatoryjnie ale świadomie, czyli o podatkach w spółce kapitałowej”
INNE:
Prawo jazdy kategorii B
Ms Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint
06.2012 - Gazeta Wyborcza - Artykuł "Czy sponsoring sportowy może być skuteczny?"
04.2011 - Poznańskie dni przedsiębiorczości Akademickiej – Wystąpienie podczas panelu
"Spotkanie z młodymi przedsiębiorcami z InQbatora"
03.2011 - Udział w programie „Na skrzydłach biznesu” – realizator InQbator Przedsiębiorczości oraz Kameron Media sp. z o.o., nadawca TV Biznes
03.2011 - Publikacja w: „Przewodnik po przedsiębiorczości – nowe wydanie” - artykuł
„Obligatoryjnie ale świadomie, czyli o podatkach w spółce kapitałowej”
INNE:
Prawo jazdy kategorii B
Ms Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
b2b BANKI, Płatności, akredytywy
Tu dyskutujemy i dzielimy sie informacjami nt roznych sposobow finansowania transakcji, bankow a przede wszystkim akredytyw
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Doradztwo Zawodowe i Personalne
Grupa przeznaczona jest dla osób profesjonalnie zajmujących się doradztwem zawodowym i personalnym na rzecz młodzieży oraz osób dorosłych w ramach szkół, klubów pracy, urzędów pracy itp.
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Marketing Partnerski
Marketing Partnerski budowanie trwałych więzi z klientem jego utrzymanie i lojalność. Zachęcam do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń dotyczących budowania relacji z klientem.