Umiejętności
Microsoft Office
New Business Development
Project Management
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Coaching i motywacja
Negocjacje handlowe i techniki sprzedaży
doradztwo biznesowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny kierownik sprzedaży
• Reprezentowanie firmy wobec Kontrahentów
• Realizacja planów sprzedaży i obsługa partnerów handlowych w przydzielonym regionie
• Poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi dystrybutorami, firmami budowlanymi, inwestorami, architektami
• Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta
• Zabezpieczenie i nadzór nad spływem należności z tytułu prowadzonych transakcji
• Składanie ofert oraz branie udziału w przetargach
• Analiza rynku i działań konkurencji
• Rozwój sprzedaży i monitorowanie poziomu realizacji planów sprzedażowych
• Przeprowadzanie analiz sprzedażowych oraz wyciąganie konstruktywnych wniosków
• Realizacja planów sprzedaży i obsługa partnerów handlowych w przydzielonym regionie
• Poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi dystrybutorami, firmami budowlanymi, inwestorami, architektami
• Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta
• Zabezpieczenie i nadzór nad spływem należności z tytułu prowadzonych transakcji
• Składanie ofert oraz branie udziału w przetargach
• Analiza rynku i działań konkurencji
• Rozwój sprzedaży i monitorowanie poziomu realizacji planów sprzedażowych
• Przeprowadzanie analiz sprzedażowych oraz wyciąganie konstruktywnych wniosków
Regionalny Przedstawiciel Handlowy ds. Sieci
Współpraca z siecią Partnerów Biznesowych DIY,
Rozwój klienta i realizacja strategii firmy,
Realizowanie założonego planu sprzedaży,
Prowadzenie negocjacji handlowych,
Planowanie, analizowanie sprzedaży,
Analizowanie trendów i informacji rynkowych,
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i oferowanych wyrobów,
Bieżące raportowanie sowich działań i efektów pracy.
Rozwój klienta i realizacja strategii firmy,
Realizowanie założonego planu sprzedaży,
Prowadzenie negocjacji handlowych,
Planowanie, analizowanie sprzedaży,
Analizowanie trendów i informacji rynkowych,
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i oferowanych wyrobów,
Bieżące raportowanie sowich działań i efektów pracy.
Przedstawiciel Handlowy ds. Małych Sieci
1. realizację zadań sprzedażowych i promocyjnych na powierzonym terenie,
2. rozwijanie swojego terytorium poprzez egzekucję ustaleń centralnych wśród klientów o najwyższym potencjale,
3.dbanie o odpowiednią dystrybucję, siłę pozycjonowania i strategię cenową marek,
4. prowadzenie negocjacji handlowych,
5. budowanie długofalowych relacji z klientem i ich wykorzystanie do zapewnienia przewagi konkurencyjnej.
2. rozwijanie swojego terytorium poprzez egzekucję ustaleń centralnych wśród klientów o najwyższym potencjale,
3.dbanie o odpowiednią dystrybucję, siłę pozycjonowania i strategię cenową marek,
4. prowadzenie negocjacji handlowych,
5. budowanie długofalowych relacji z klientem i ich wykorzystanie do zapewnienia przewagi konkurencyjnej.
Przedstawiciel Handlowy
1. Aktywne pozyskiwanie Klientów (B2B lub / i B2C) oraz sprzedaż produktów i usług (systemy alarmowe, monitoring stacjonarny obiektów, GPS – systemy monitorowania pojazdów, CCTV - systemy telewizji przemysłowej, monitoring wizyjny, Inkaso - konwojowanie wartości pieniężnych, Cash Processing – obsługa gotówki)
2. Praca terenowa i stacjonarna,
3. Kontakt z klientem, identyfikacja jego potrzeb,
4. Prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych,
5. Posprzedażowa obsługa Klienta.
2. Praca terenowa i stacjonarna,
3. Kontakt z klientem, identyfikacja jego potrzeb,
4. Prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych,
5. Posprzedażowa obsługa Klienta.
Niezależny Przedsiębiorca
1. Budowanie długotrwałych relacji z Klientami i pozyskiwanie nowych Klientów
2. Budowa sieci dystrybucji w oparciu o model MLM
3. Sprzedaż produktów i usług firmy Federico Machora
4. Organizacja spotkań, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych
2. Budowa sieci dystrybucji w oparciu o model MLM
3. Sprzedaż produktów i usług firmy Federico Machora
4. Organizacja spotkań, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Finanse/Ekonomia
Inne
Zainteresowania
1. Książki z zakresu zarządzania strategicznego i psychologii sprzedaży,
2. Motoryzacja niemiecka
3. Wędkarstwo, pływanie
4. Gotowanie (kuchnia włoska)
2. Motoryzacja niemiecka
3. Wędkarstwo, pływanie
4. Gotowanie (kuchnia włoska)
Inne
Posiadam wysokie kompetencje społeczne i komunikacyjne
Grupy
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość