Umiejętności
bankowość
Call Center
Coaching
Szkolenia pracowników
Obsługa kluczowych klientów
Kredyty
Zarządzanie jakością
Rekrutacja
Raportowanie i analizy
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Kontrola jakości
Prawo jazdy kat B
MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel)
Contact Center
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista
Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zespołu, Departamentu, bądź Firmy oraz ich analiza.
Uczestnictwo w projektach Grupy BIK, analiza zgodności zaproponowanych rozwiązań pod kątem procedur i zasad działania w Departamencie.
Kontrola, tworzenie i opiniowanie procesów oraz narzędzi wspierających obsługę klienta.
Tworzenie dokumentacji na potrzeby zespołu i departamentu.
Uczestnictwo w testach nowych rozwiązań i aplikacji.
Rozwiązywanie reklamacji.
Obsługa zgłoszeń w ramach RODO.
Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń od Klientów Biznesowych.
Uczestnictwo w projektach Grupy BIK, analiza zgodności zaproponowanych rozwiązań pod kątem procedur i zasad działania w Departamencie.
Kontrola, tworzenie i opiniowanie procesów oraz narzędzi wspierających obsługę klienta.
Tworzenie dokumentacji na potrzeby zespołu i departamentu.
Uczestnictwo w testach nowych rozwiązań i aplikacji.
Rozwiązywanie reklamacji.
Obsługa zgłoszeń w ramach RODO.
Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń od Klientów Biznesowych.
Specjalista
Analiza i raportowanie danych i wyników zespołu.
Uczestnictwo w projektach Grupy BIK.
Kontrola, tworzenie i opiniowanie procesów oraz narzędzi wspierających obsługę klienta.
Tworzenie dokumentacji na potrzeby zespołu i departamentu.
Rozwiązywanie reklamacji.
Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń od Klientów Biznesowych.
Uczestnictwo w projektach Grupy BIK.
Kontrola, tworzenie i opiniowanie procesów oraz narzędzi wspierających obsługę klienta.
Tworzenie dokumentacji na potrzeby zespołu i departamentu.
Rozwiązywanie reklamacji.
Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń od Klientów Biznesowych.
p.o. Kierownika Zespołu CC
Zarządzanie 10 osobowym zespołem konsultantów.
Kontrola jakości pracy i ocena podległych pracowników.
Analiza i raportowanie wyników zespołu.
Przygotowanie i analiza raportów na potrzeby zespołu, departamentu, bądź firmy.
Rekrutacja oraz szkolenia wstępne nowych pracowników.
Kontrola, tworzenie i opiniowanie procesów oraz narzędzi wspierających obsługę klienta.
Uczestnictwo w projektach Grupy BIK oraz w pracach audytowych.
Kontrola jakości pracy i ocena podległych pracowników.
Analiza i raportowanie wyników zespołu.
Przygotowanie i analiza raportów na potrzeby zespołu, departamentu, bądź firmy.
Rekrutacja oraz szkolenia wstępne nowych pracowników.
Kontrola, tworzenie i opiniowanie procesów oraz narzędzi wspierających obsługę klienta.
Uczestnictwo w projektach Grupy BIK oraz w pracach audytowych.
Specjalista
Wsparcie Kierownika Zespołu w zarządzaniu zespołem Konsultantów obsługujących Klienta Instytucjonalnego. (zastępstwo na czas jego nieobecności)
Kontrola jakości pracy pracowników.
Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zespołu, Departamentu, bądź Firmy oraz ich analiza.
Rekrutacja oraz szkolenia nowych pracowników.
Uczestnictwo w projektach Grupy BIK.
Kontrola, tworzenie procesów oraz narzędzi wspierających obsługę Klienta.
Tworzenie dokumentacji na potrzeby Zespołu i Departamentu.
Uczestnictwo w pracach audytowych.
Rozwiązywanie reklamacji.
Kontrola jakości pracy pracowników.
Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zespołu, Departamentu, bądź Firmy oraz ich analiza.
Rekrutacja oraz szkolenia nowych pracowników.
Uczestnictwo w projektach Grupy BIK.
Kontrola, tworzenie procesów oraz narzędzi wspierających obsługę Klienta.
Tworzenie dokumentacji na potrzeby Zespołu i Departamentu.
Uczestnictwo w pracach audytowych.
Rozwiązywanie reklamacji.
Konsultant ds. windykacji
Polkomtel Sp. z o. o.
Windykacja należności, negocjacje, doradztwo klienta, korespondencja z dłużnikami.
Współpraca z działem prawnym.
Szkolenia nowych pracowników.
Przygotowanie i analiza raportów na potrzeby zespołu, departamentu,
Obsługa programów z pakietu MS Office, oraz programów firmy związanych z obsługą
Klienta.
Współpraca z działem prawnym.
Szkolenia nowych pracowników.
Przygotowanie i analiza raportów na potrzeby zespołu, departamentu,
Obsługa programów z pakietu MS Office, oraz programów firmy związanych z obsługą
Klienta.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Inne
MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel)
Grupy
Filmowy Pościg Lata
Filmowy pościg lata Cinema City to wakacyjny super konkurs dla kinomaniaków zainteresowanych wspaniałą rozrywką i atrakcyjnymi nagrodami. Dla członków naszej grupy przewidziane dodatkowe nagrody!
Holmes Place
One life, live it well. Dla ludzi, którzy już są, bądź zamierzają zostać członkami klubu Holmes Place w Warszawie