Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor regionalny
Zarządzanie zespołem przedstawicieli regionalnych rynku tradycyjnego i DIY makroregionu Zachód (woj. zachodniopomorskie, lubuskie, wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie)
Realizacja planów sprzedaży regionu i polityki handlowej firmy
Przygotowywanie umów handlowych dla kluczowych klientów i zarządzanie polityką bonusową
Obsługa central firm wieloodziałowych na terenie makroregionu
Współtworzenie strategii promocyjnej i innych kluczowych dla polityki handlowej firmy
Rekrutacja handlowców i doradców ds. inwestycji
Realizacja planów sprzedaży regionu i polityki handlowej firmy
Przygotowywanie umów handlowych dla kluczowych klientów i zarządzanie polityką bonusową
Obsługa central firm wieloodziałowych na terenie makroregionu
Współtworzenie strategii promocyjnej i innych kluczowych dla polityki handlowej firmy
Rekrutacja handlowców i doradców ds. inwestycji
regionalny przedstawiciel handlowy ds. rynku hurtowego i inwestycji
Utrzymanie i rozwój kontaktów handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i relacji z klientami rynku hurtowni budowlanych.
Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i budowanie sieci dystrybucji.
Negocjowanie warunków handlowych, generowanie zamówień, realizacja planów sprzedaży, analizowanie działań konkurencji raportowane do przełożonych.
Współpraca z wykonawcami i inwestorami, prezentacje produktów i doradztwo techniczne.
Aktywne uczestnictwo w lokalnych i ogólnopolskich targach budowlanych w imieniu firmy.
Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i budowanie sieci dystrybucji.
Negocjowanie warunków handlowych, generowanie zamówień, realizacja planów sprzedaży, analizowanie działań konkurencji raportowane do przełożonych.
Współpraca z wykonawcami i inwestorami, prezentacje produktów i doradztwo techniczne.
Aktywne uczestnictwo w lokalnych i ogólnopolskich targach budowlanych w imieniu firmy.
przedstawiciel handlowy (część woj. Lubuskiego i Dolnośląskiego)
Utrzymanie i rozwój kontaktów handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i relacji z klientami, prezentacje produktów, generowanie zamówień, negocjowanie warunków handlowych, doradztwo w zakresie budowania ekspozycji, organizowanie promocji.
Bieżące analizy lokalnego rynku oraz pozyskiwanie nowych partnerów handlowych.
Efektywne wykorzystywanie budżetu lokalnego na rzecz realizacji planu sprzedaży.
Bieżące analizy lokalnego rynku oraz pozyskiwanie nowych partnerów handlowych.
Efektywne wykorzystywanie budżetu lokalnego na rzecz realizacji planu sprzedaży.
Szkolenia i kursy
Szkolenia i warsztaty grupowe w zakresie prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej i technik sprzedaży oraz negocjacji – potwierdzone certyfikatami (m. in. Mercuri)
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Narciarstwo zjazdowe, żeglarstwo, turystyka motocyklowa
Inne
Znajomość pakietu MS Office w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę.
Prawo jazdy kat. B z wieloletnim letnim doświadczeniem w bezwypadkowej jeździe.
Prawo jazdy kat. B z wieloletnim letnim doświadczeniem w bezwypadkowej jeździe.