dr inż. Patryk Koć

Finanse / Project Manager / Finansowanie B+R / business partner
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza Budżety planowanie biznesu Komercjalizacja Unia Europejska Analiza finansowa gromadzenie funduszy Audyt Wewnętrzny Zarządzanie Managerial Finance Analiza rynku Koordynacja projektu Project Finance Project Management Planowanie projektów pisanie wniosków Zarządzanie ryzykiem Hiszpański Planowanie strategiczne Strategia Zarządzanie zespołem automatyka przemysłowa Business Developement , Robotyka mobilna lobbowanie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Ekspert ds. oceny projektów badawczo-rozwojowych
Udział Eksperta w wyborze projektów dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości polega na świadczeniu następujących usług:
a) ocena merytoryczna projektów, w tym również uczestniczenie w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów;
b) wydawanie opinii w zakresie projektu lub jego wybranych elementów;
c) wydawanie opinii w zakresie wyników dokonanej oceny projektów w związku z wniesieniem protestu.
PIAP Space Sp. z o. o.
Dyrektor ds. Finansów i Operacji
Działalność w zakresie finansów organizacji obejmuje:
• Przygotowywanie biznesplanów, kwartalnych sprawozdań zarządczych i rocznych ustawowych sprawozdań finansowych
• Prowadzenie dokładnej i aktualnej dokumentacji finansowej oraz zapewnienie maksymalnego dochodu
• Przygotowywanie i monitorowanie prognoz przepływów pieniężnych
• Przygotowywanie roczne budżetów i kwartalnych odchyleń
• Opracowywanie regularnych wskaźników wydajności
• Doradztwo w zakresie przygotowania wniosków projektowych i budżetów
• Monitorowanie i kontrola wydatków w ramach budżetów projektów
• Zapewnienie sprawowania kontroli nad aktywami, wydatkami, środkami pieniężnymi, bankowością i kredytami
• Współpraca z audytorami w zakresie corocznego audytu, rachunków i spraw podatkowych oraz innych różnych audytów wymaganych przez organy ustawowe, takie jak Komisja Europejska, NCBR

W obszarze Zakupów:
• zapewnienie funkcjonującego systemu zakupów, w tym procedur zakupowych,
• nadzór nad system elektronicznego obiegu dokumentów w firmie,

W obszarze HR:
• Zapewnienie regularnych ocen pracowników i nadzorowanie działu HR,
• Zapewnienie działań HR, które są w pełni zgodne z przepisami HR

W obszarze administracyjnym:
• Ogólna odpowiedzialność za skuteczne i wydajne działanie mechanizmu administracyjnego
• Dokonywanie przeglądu i opracowywanie działań kontroli wewnętrznej
• Odpowiedzialność za sprawy związane z BHP w obszarze zapewnienia wdrożenia odpowiednich zasad i procedur BHP).
• Odpowiedzialność w obszarze wewnętrznego systemy przechowywania informacji o pracownikach i innych interesariuszy zgodnie z RODO i innymi przepisami

W obszarze utrzymania sieci IT:
• Odpowiedzialność za pracę sekcji IT zapewniającej integralność i bezpieczeństwa zasobów IT, w tym procedur tworzenia kopii zapasowych, zgodności z wymaganiami licencyjnymi na oprogramowanie, funkcjonowania serwerów itd.

W obszarze Jakości:
• Monitorowanie postępów w przygotowywaniu Księgi Procedur Systemu Zarządzania Jakością SZJ
• Nadzór nad wdrażaniem procedur SZJ
PIAP Space Sp. z o. o.
Wiceprezes
Przedmiotem działalności Spółki PIAP Space jest sprzedaż produktów w obszarze robotyki kosmicznej oraz świadczenie usług w zakresie projektowania i wytwarzania podsystemów mechatronicznych satelitów i MGSE (oprzyrządowanie technologiczne do integracji i testów satelitów).

Odpowiadam w spółce za f inanse i operacje.

http://www.piap.space/
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Pełnomocnik Dyrektora ds. Współpracy z Biznesem
- ocena i rozwój procesu pozyskiwania nowych klientów na potrzeby rozwoju produktów Instytutu
- współpraca z ośrodkami Instytutu PIAP w celu przygotowania ich oferty dla partnerów przemysłowych i biznesowych
- budowanie na zewnątrz marki Instytutu PIAP
- opracowywanie strategii marketingu wizerunkowego instytutu PIAP
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących konkurentów i wyników własnej działalności
- wspieranie i wdrażanie inicjatywy e-commerce (B2C)
Logo
Prezes Zarządu
PIAP-ScienTech Sp. z o. o.
Komercjalizacja wyników badań B+R prowadzonych w Przemysłowym Instytucie Automatyki i Pomiarów PIAP,
Opracowywanie i realizacja strategicznych planów rozwoju Spółki,
Realizacja strategii rynkowej,
Kierowanie i nadzorowanie bieżącej działalności gospodarczej Spółki,
Weryfikowanie zgodności działań Spółki z przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami,
Tworzenie koncepcji wizerunku Spółki.
Wojciech Pander
Wojciech Pander · usługodawca
wystawiono
Patryk jest profesonalistą w każdym calu a pracowitość i zapał do pracy to jego drugie imię. Pełny przekonania polecam.
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Organizacja szkoleń czy warsztatów z panem Patrykiem to gwarancja dobrze zorganizowanej współpracy, zawsze profesjonalnej i rzeczowej. Pan Patryk posiada niezbędne doświadczenie rynkowe, które pozwala na skuteczną realizację naszych wspólnych projektów. Serdecznie polecam! Firma szkoleniowa eska-szkolenia.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Pełnomocnik Dyrektora ds. Projektów
1) Zadania związane z ośrodkiem zamiejscowym PIAP-OBRUSN
• Pozyskiwanie projektów dla OBRUSN (stworzenie planu pozyskiwania projektów, wskazanie możliwych źródeł finansowania – aktywne i pasywne, uzgodnienie planu z OBRUSN, odpowiedzialność za jego wykonanie).
• Dostosowanie procedur kontrolingowych do standardu PIAP – audyt istniejących procedur, wdrożenie mechanizmów planowania i rozliczania projektów (wybrane procesy z SZJ PIAP).
2) Zadania związane z pozyskiwaniem finansowania zewnętrznego i rozliczaniem projektów dla klientów komercyjnych oraz wsparcie dla pozyskiwania projektów dla PIAP:
• Koordynacja usługi rozliczania komercyjnego
• Komercyjne usługi pisania wniosków o dofinansowanie
• Opracowywanie projektów na zlecenie firm z podwykonawstwem PIAP
• Opracowywanie projektów dla PIAP w ramach PO IG i innych środków strukturalnych
3) Zadania związane z optymalizacją procesów i wzrostem produktywności pracowników wsparcia w PIAP:
• Opracowanie procedur i oprogramowania do zmiany sposobu wyliczania kosztów pośrednich
• Prowadzenie audytu procesów (głównie systemu jakości, ale także innych nieopisanych procesów)
4) Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Konferencji Komisji Europejskiej organizowanej podczas prezydencji Polski w UE pn. Security Research Conference 2011 (SRC'11) [www.src11.eu]
5) Prowadzenie spraw logistycznych na potrzeby organizowanego pokazu Projektu TALOS (http://talos-border.eu/)
Logo
Ekspert do oceny wniosków o dofinansowanie projektów
Ekspert oceniający
1. w ramach projektów w województwie kujawsko-pomorskim dotyczących kwestii finansowych w rozwoju kolejowej infrastruktury technicznej oraz rozwoju infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej;

2. w ramach projektów celowych w konkursach 1.4-4.1 PO IG, 2007-2013 organizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w kategorii INFO, BIO i TECHNO;

3. w ramach projektów w województwie lubelskim dotyczących kwestii finansowych w dziedzinie transportu lotniczego;
Paweł Żebrowski
Paweł Żebrowski · współpracownik
wystawiono
Z Patrykiem współpracujemy od dłuższego czasu i zawsze współpraca ta była profesjonalna i rzeczowa. Ogromne doświadczenie, łatwość wyszukiwania sprawdzonych informacji to tylko kilka cech Patryka. Serdecznie polecam.
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Kierownik Biura Analiz i Wsparcia Projektów
1. Kierowanie Komórką Organizacyjną Instytutu
2. Kierowanie kluczowymi dla Instytutu projektami (Projektem PROTEUS - wart. 68,64 mln zł; Projektem TALOS - warto ok. 20 mln euro)
3. Kierowanie zespołem ds. fund-risingu, w szczególności:
- Organizowanie i nadzorowanie prac przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie w ramach funduszy krajowych (PBR, PO IG, PO KL, RPO WM, RPO WK-P, Granty na Granty, FNP itd.) oraz funduszy międzynarodowych (FP7, ERC, Polsko-Izraelski Program Badawczy);
- Negocjowanie umów konsorcjum;
- Przeprowadzanie analiz ryzyka dla projektów;
- Prowadzenie szkoleń dla konsorcjantów w zakresie rozliczania projektów;
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Kierownik Finansowy Projektu PROTEUS (wart. 68,64 mln zł, kosorcjum 7 podm., www.projektproteus.pl)
1. Nadzorowanie finansowej realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie, w szczególności w odniesieniu do harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz harmonogramu płatności
2. Koordynacja działań konsorcjum, w szczególności nadzorowanie i wykonywanie kontaktów z jego członkami, w zakresie finansowej realizacji projektu
3. Koordynacja oraz wykonywanie kontaktów z Instytucją Pośredniczącą w zakresie finansowej realizacji projektu
4. Nadzorowanie stanu zleceń otwartych na potrzeby projektu w PIAP pod kątem kwalifikowalności znajdujących się na nich pozycji
5. Nadzorowanie zgodności finansowej realizacji projektu z obowiązującymi w PIAP przepisami wewnętrznymi, w szczególności z systemem jakości
6. Nadzorowanie procesu przepływu środków finansowych pomiędzy Instytucją Pośredniczącą i PIAP oraz pomiędzy PIAP i pozostałymi członkami konsorcjum
7. Nadzorowanie prawidłowości i kompletności dokumentacji projektowej w zakresie finansowej realizacji projektu
8. Nadzorowanie oraz wykonywanie procesu składania wniosków o płatność
9. Współpraca z Głównym Wykonawcą projektu w zakresie finansowej realizacji projektu, w szczególności przy sporządzaniu raportów okresowych oraz raportu końcowego z realizacji projektu
10. Współpraca z działami finansowymi i administracyjnymi PIAP, w tym z działami GK i NP, w zakresie finansowej realizacji projektu
11. Współpraca z ośrodkami badawczymi PIAP zaangażowanymi w merytoryczną realizację projektu w zakresie jego finansowej realizacji
12. Obsługa audytów i kontroli dotyczących projektu, w szczególności wynikających z Umowy o dofinansowanie
Ośrodek Przetwarzania Informacji
Główny specjalista ds. obsługi wniosków
1. Koordynacja i odpowiedzialność za realizację zadań wynikających z Instrukcji Wykonawczej, w szczególności poddziałania 1.3.2 PO IG, aktualizacja tej instrukcji oraz procedur wewnętrznych;
2. Koordynacja i odpowiedzialność za ocenę wniosków o dofinansowanie z funduszy strukturalnych w ramach Poddziałania 1.3.2 z procedurami i zapisami Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 oraz ze Szczegółowym Opisem Priorytetów Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 a także wytycznymi MRR;
3. Przygotowywanie projektów umów o dofinansowanie oraz aneksów do umów zawieranych przez OPI z Beneficjentami w ramach Poddziałania 1.3.2;
4. Prowadzenie spraw związanych z dostosowaniem dokumentów, w tym Instrukcji Wykonawczej do wymagań prawnych i instytucjonalnych Unii Europejskiej, w szczególności w zakresie Poddziałania 1.3.2;
5. Kontrola poprawności stosowanych przez Beneficjentów procedur;
6. Przygotowywanie materiałów informacyjnych dotyczących procesu oceny i naboru wniosków w ramach Poddziałania 1.3.2;
7. Informowanie o zaistniałych nieprawidłowościach w realizacji projektów i przekazywanie ich na bieżąco do pracowników zajmujących się sprawozdawczością,
8. Wprowadzanie danych do informatycznego systemu monitorowania w szczególności w zakresie Poddziałania 1.3.2;
9. Współpraca z IZ, IP i innymi instytucjami w zakresie Poddziałania 1.3.2 PO IG;
10. Opracowanie analizy ryzyka w Dziale Wdrażania Działania 1.1 i 1.3 PO IG.

Pełniłem funkcję Kierownika Działu Wdrażania Działania 1.1 i 1.3 PO IG w 2007 roku.
Ewa Kiliś
Ewa Kiliś · współpracownik
wystawiono
Patryk jest osobą niezwykle profesjonalną, zaangażowaną w realizowane zadania, dociekliwą a przy tym bardzo komunikatywną. W łatwy i zrozumiały sposób potrafi przedstawić zawiły problem.
Logo
Asystent merytoryczny projektów
Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych Fundacja Naukowa CASE
Uczestnik naukowy projektów badawczych dotyczących badania zjawiska innowacyjności w Polsce, Europie i na świecie. Ostatni projekt badawczy finansowany z 6 PR KE: „Knowledge-Based Entrepreneurship: Innovation, Networks And Systems (KEINS)” STREP CIT2-CT-2004-506022
CASE-Doradcy Sp. z o. o.
specjalista ds. projektów
• Project Officer Projektu z 6 PR Komisji Europejskiej pt. Ośrodki Przekazu Innowacji na Polskę Północno-Wschodnią (NEP IRC), opracowywanie strategii NEPIRC, bezpośrednie kontakty z beneficjentami NEPIRC, kierownie Grupą „IRC Marketing Group Polska” odpowiedzialna za kreowanie wspólnego wizerunku Konsorcjów stanowiących
IRC Polska za granicą

• Asystent naukowy w Projekcie EQUAL pt.: „System przeciwdziałania powstawaniu bezrobocia na obszarach słabozurbanizowanych” (http://www.e-barometr.pl/)

• członek zespołów ds. analizy sektorów gospodarki paliw płynnych, katalizatorów samochodowych, branży spożywczej oraz metalowej, branży samochodowej;

• członek zespołu ewaluacyjnego (ewaluacje programowe (na zlecenie Ministerstwa Gospodarki i Pracy) – m.in. on-going SPO-WKP (dostępna na stronie www.konkurencyjnosc.gov.pl), ewaluacje podmiotowe – m.in. wpływ funduszy strukturalnych wykorzystanych przez szkoły wyższe na rozwój lokalny i regionalny, dostępna na stronie www.konkurencyjnosc.gov.pl), ewaluacja „transition facilities”, ewaluacje RPO,

• członek zespołu ds. wykonywania ekspertyz dot. innowacyjności dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,

• autor artykułów w publikacjach m.in. Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Home&Market (w obszarze MSP)
CASE-Doradcy Sp. z o. o.
ekspert
członek zespołu ewaluacyjnego
- obecnie ekspert oceniający I i II oś priorytetową Programu Operacynego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 w ramach ewaluacji na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego pt: Ewaluacja funkcjonowania systemu oceny i wyboru projektów w ramach PO IG – etap II – po rozpoczęciu rund aplikacyjnych;

- wczesniejsze(ewaluacje programowe na zlecenie Ministerstwa Gospodarki i Pracy dostępne na stronie www.konkurencyjnosc.gov.pl, ewaluacje podmiotowe – m.in. wpływ funduszy strukturalnych wykorzystanych przez szkoły wyższe na rozwój lokalny i regionalny, dostępna na stronie www.konkurencyjnosc.gov.pl), ewaluacja „transition facilities”, ewaluacje RPO,
Katarzyna W.
Katarzyna W. · klient
wystawiono
Profesjonalista w każdym calu. Wzorowy współpracownik zawsze służący swoją dużą wiedzą i doświadczeniem. Człowiek konkretny i wysoce kompetentny. Realizuje swoje zadania rzetelnie i sumiennie.

Projekty

RoboScope2018
Tematem przewodnim Roboscope® 2018 było „Wykorzystanie nowoczesnych technologii w procesie szkolenia służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i obronę”. Zaprezentowaliśmy procesy szkoleń, wykorzystanie w nich urządzeń zrobotyzowanych i wspierających. Omówiliśmy najskuteczniejsze praktyki i dobre rozwiązania.
Zakres obowiązków
Koordynator organizacyjny i finansowy projektu.
RoboScope2016
Przewodnim tematem RoboScope® 2016 były zagrożenia CBRNE i możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii do ich rozpoznawania i neutralizacji.
Zakres obowiązków
Koordynator organizacyjny i finansowy projektu.
Wsparcie międzynarodowego procesu komercjalizacji prac rozwojowych w obszarze automatyki i robotyki
Projekt ma na celu ochronę praw własności intelektualnej w latach 2013-2015 w krajach, z którymi Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP zamierza rozpocząć proces komercjalizacji wyników wieloletnich prac nad robotami mobilnymi.
Wartość Projektu netto: 1.375.534,80 zł
Zakres obowiązków
Koordynator merytoryczny Projektu
Zarządzanie IPR w zakresie robotyki i automatyki
Celem Projektu jest wprowadzenie w PIAP zasad zarządzania prawami własności intelektualnej i zapewnienie ochrony własności intelektualnej dla produktów z zakresu robotyki i automatyki oraz zbadanie możliwości ekonomicznego wykorzystania praw własności w wybranych krajach świata.(POIG.01.03.02-14-110/11)
Wartość Projektu netto: 3.330.068,00 zł
Zakres obowiązków
Koordynator Merytoryczny Projektu
Zintegrowany mobilny system wspomagający działania antyterrorystyczne i antykryzysowe
Zintegrowany mobilny system wspomagający działania antyterrorystyczne i antykryzysowe -”Proteus” (POIG.01.01.02-00-014/08). stanowi odpowiedź na liczne wyzwania, przed którymi stoją służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo obywateli: gwałtowne zjawiska pogodowe, powodzie, a nawet zagrożenia terrorystyczne, chemiczne oraz biologiczne. Projekt Proteus to ukoronowanie ponad 5 lat pracy nad jednym z największych projektów badawczo-rozwojowych w Polsce (całkowity budżet ponad 68 mln zł), zrealizowanym przez konsorcjum jednostek naukowych pod przewodnictwem Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów PIAP.
Wartość projektu: 68.640.000,00 zł
Zakres obowiązków
Prowadzenie zespołu ds. obsługi Projektu
Koordynacja rozliczeń
Koordynacja sprawozdawczości
Koordynacja kontroli wewnętrznej
TALOS – European Union Border Protection System (7. PR UE)
TALOS (Transportable, Adaptable Patrol for Land Border Surveillance System) – Transportowalny, Adaptowalny System Patrolowania i Nadzoru Granicy Lądowej to system robotyczny, który usprawnia kontrolowanie wielkich obszarów granic lądowych.

Głównym celem projektu TALOS było rozwijanie koncepcji łatwego w transporcie, modularnego, skalowalnego, autonomicznego systemu nadzoru granic Unii Europejskiej. Konwencjonalne systemy nadzoru granic opierają się na kosztownych statycznych instalacjach montowanych wzdłuż granicy. Ich funkcjonalność ogranicza się do obserwacji, wykrywania naruszenia granicy i ostrzegania. Ta infrastruktura dostarcza informacji Straży Granicznej, lub innym jednostkom ochrony granic, które mogą wysłać patrole tam, gdzie możliwy jest dostęp do granicy.
Wartość projektu: 20 mln euro
Zakres obowiązków
Koordynator rozliczeń z KE

Szkolenia i kursy

2015:
-IELTS

2012:
- PRINCE2 Foundation

1996-2006:
- FCE, CAE, LCCI3, English in Banking

Edukacja

Logo
Ochrona środowiska / odnawialne źródła energii , gospodarka wodna i odpadowa, inżynierskie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie
Logo
Menedżer Innowacji, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Audyt i Kontrola Wewnętrzna, studia podyplomowe
Akademia Finansów w Warszawie
Logo
Marketing i Zarządzanie, doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
East-West Business Studies, studia podyplomowe
University of Vaasa, Finland
Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Inżynieria
Automatyka

Zainteresowania

gotowanie, muzyka chillout-ambient, chillout-jazz

Organizacje

Stowarzyszenie Food 4 Future

Wrocław
Utworzenie w Polsce jednego z centrów w ramach KIC Food4Future to cel stowarzyszenia "Żywność dla przyszłości". W grupie założycielskiej stowarzyszenia jest ponad 50 podmiotów, w tym naukowcy i producenci z branży żywnościowej. Inicjatywa ma poparcie trzech ministerstw: rolnictwa, gospodarki oraz nauki i szkolnictwa wyższego.

KIC (Knowledge Innovation Communities) "Food4Future" powstało w 2016 r. Jest poświęcone m.in. doskonaleniu produkcji żywności, suplementów diety oraz badaniom nad chorobami cywilizacyjnymi i ich przeciwdziałaniu.

KIC to część programu działań Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii, w którym przewidziano funkcjonowanie wspólnot wiedzy i innowacji w systemie gospodarczym UE.

Inne

Publikacje:

1. Patryk Koć, Wpływ nowej ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego na wybrane elementy systemu finansowania samorządów lokalnych, w: Pieniądz i Rynek. Z Prac Młodych Ekonomistów, z. 2, red. K. Marchewka-Bartkowiak, Wydawnictwo Bonami, Poznań 2004;

2. Patryk Koć, Tomasz Skrzypnik, Stopień realizacji przez polskę postanowień traktatu z Maastricht, w: Pieniądz i rynek. Z prac młodych ekonomistów red. Kamila Marchewka-Bartkowiak, Zeszyt nr 2, Wydawnictwo Bonami, Poznań 2004;

3. Patryk Koć, Podatki i opłaty lokalne jako wybrane elementy dochodów własnych miasta na prawach powiatu w latach 2001-2004 (studium przypadku Szczecina), w: Pieniądz, rynek, instytucje. Z prac młodych ekonomistów., Zeszyt 3, red. Kamilla Marchewka-Bartkowiak, Katedra Teorii Pieniądza i Polityki Pieniężnej, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ZP-Poligrafia, Poznań 2005;

4. Michał Górzyński, Patryk Koć, Wojciech Pander, Przegląd wskaźników monitorowania i systemów wspierania innowacyjności w krajach UE i wybranych krajach pozaeuropejskich – wnioski i rekomendacje dla Polski, Warszawa 2005;

5. Michał Górzyński, Patryk Koć, Wojciech Pander, Tworzenie związków kooperacyjnych między MŚP oraz MŚP i instytucjami otoczenia biznesu, Warszawa 2006;

6. Patryk Koć, Dług publiczny lokalnych jednostek samorządu terytorialnego a fundusze strukturalne unii europejskiej, w: Zarządzanie Dłogiem Publicznym. Z prac młodych ekonomistów, Zeszyt 4, red. Kamilla Marchewka-Bartkowiak, Katedra Teorii Pieniądza i Polityki Pieniężnej, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ZP-Poligrafia, Poznań 2006;

7. Patryk Koć, Wojciech Pander, Richard Woodward (red.), Deniz Yoruk, Knowledge-Based Entrepreneurship: Innovation, Networks And Systems, CASE Network Studies and Analyses, Nr 408, Warszawa 2010;

8. Patryk Koć, Audyt i kontrola w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 w: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, Nr 9/2012, Wyd. ORGMASZ, Warszawa 2012, s. 101-110.

9. Patryk Koć, Iwona Kowalska, Unijne finansowanie i komercjalizacja projektów innowacyjnych w placówkach naukowych w: Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, Nr 9/58/2013, Wyd. SGGW, Warszawa 2013, s. 259-269.

10. Patryk Koć, Iwona Kowalska, The use of repayable financial instruments in the EU perspective 2014-2020, Creating competitiveness of Polish and Ukrainian Rural areas, Wyd. SGGW, Warszawa 2013, s. 115-125.

11. Patryk Koć, Iwona Kowalska, Komercjalizacja projektów z zakresu bezpieczeństwa i obronności w polskich jednostkach naukowych w: Ekonomický rozvoj a management regionů, pod red. Pavela Jedlička, wyd. Universytet Hradec Králové, Hradec Králové 2014, s. 79-86.

12. Patryk Koć, Jarosław Osiak, System organizacji gospodarki zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym oraz zużytymi bateriami w Polsce w: Rudy i Metale Nieżelazne, Nr 9/2016, Wyd. Sigma-Not, Warszawa 2016, s. 393-399

13. Patryk Koć, Jarosław Osiak, Możliwości redukcji niskiej emisji w sektorze gospodarstw domowych, w: Odnawialne źródła energii w Polsce. Wybrane wyzwania w obszarze technologii i finansów, pod red. P. Koć, J. Osiak, Wyd. PIAP, Warszawa 2016, s. 63-78

14. Patryk Koć, Publiczne współfinansowanie inwestycji polskich przedsiębiorstw w projekty OZE, w: Odnawialne źródła energii w Polsce. Wybrane wyzwania w obszarze technologii i finansów, pod red. P. Koć, J. Osiak, Wyd. PIAP, Warszawa 2016, s. 93-102

15. Patryk Koć, Przedsiębiorczość akademicka 2.0 w szkołach wyższych technicznych, [w:] Zarządzanie. Teoria i Praktyka, Nr 1 (31), Wyd. WSM w Warszawie, Warszawa 2020.

Grupy

40 wszystkich wypowiedzi
4 plusy
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej (Warsaw University of Technology Business School) powstała w 1991 roku w wyniku wspólnego przedsięwzięcia Politechniki Warszawskiej i trzech renomowanyc
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Zapraszamy studentów i absolwentów tej zacnej uczelni :-)
Aktywnie w Warszawie
Aktywnie w Warszawie
Wydarzenia kulturalne, sportowe i imprezy w stolicy. Zamiast siedzieć przed telewizorem :)
Ameryka Południowa
Ameryka Południowa
Grupa miłośników kultury i przyrody tego kontynentu, zainteresowanych wspólnymi wyprawami trekkingowymi.
audyt
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
AWANS NA MANAGERA
AWANS NA MANAGERA
Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się jak awansować na stanowisko managera lub niedawno awansowali i szukają praktycznych rozwiązań swoich problemów.
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Biznes plan. Dobre praktyki
Biznes plan. Dobre praktyki
Tworząc biznes plan przedsięwzięcia zawsze myśl strategicznie. Biznes plan to Twoja wizytówka biznesowa i szansa na szybszy sukces firmy. W myśl nazwy naszej Grupy znajdziesz tutaj m.in.: 1. Dobre
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Controlling - inspiracje i dyskusje
Controlling - inspiracje i dyskusje
Zapraszamy do dyskusji nad rozwojem systemu controllingu z perspektywy polskich przedsiebiorstw, inspiracje i dyskusje wokół tematów okołocontrollingowych i koncepcji wspomagających zarządza