Patryk Harazim

Top Account Manager
Katowice, śląskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Key Account Manager
T-Mobile Polska S.A.
Senior Account Manager ds. Rozwoju Agenta
➢ rozwój sieci sprzedaży Agenta w obszarze B2B
➢ wyznaczanie celów operacyjnych i monitorowanie poziomu realizacji zadań na poziomie Sieci Agencyjnej
➢ współtworzenie w ramach Sieci Agencyjnej polityki personalnej
➢ bieżąca kontrola najistotniejszych KPI Sieci Agencyjnej i tworzenie strategii ich poprawy
➢ bieżąca współpraca z Siecią Agencyjną w obszarze tworzenia polityki rekrutacji oraz wdrażania sił sprzedaży
T-Mobile Polska S.A.
Starszy Koordynator Handlowy
➢ monitorowanie poziomu realizacji zadań i wyznaczanie celów operacyjnych podległej grupy handlowców (Autoryzowanych Doradców Biznesowych) w rynku B2B
➢ udzielanie informacji zwrotnej i wskazówek na temat sposobu i poziomu realizacji wyznaczonych zadań
➢ motywacja zespołu Autoryzowanych Doradców Biznesowych do osiągania wyznaczonych celów
➢ zapewnianie zasobów niezbędnych do realizacji celów poprzez umożliwianie dostępu do odpowiednich systemów i aplikacji
➢ weryfikacja, uzupełnianie i rozwijanie wiedzy Autoryzowanych Doradców Biznesowych w zakresie ofert i procedur T-Mobile
➢ prowadzenie rekrutacji Autoryzowanych Doradców Biznesowych
➢ rozwijanie umiejętności Autoryzowanych Doradców Biznesowych
➢ udział w negocjacjach prowadzonych przez Autoryzowanych Doradców Biznesowych
➢ coaching Autoryzowanych Doradców Biznesowych
➢ nadzór nad poprawnością przetwarzanych danych
➢ cykliczne audyty Autoryzowanych Centrów Biznesowych, Lokalnych Autoryzowanych Centrów Biznesowych oraz Biur Przedstawicielskich prowadzonych przez Agentów T-Mobile
➢ współpraca w powyższych kwestiach z Siecią Agencyjną T-Mobile
T-Mobile Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Pozyskania Klientów Biznesowych
➢ nawiązywanie I utrzymywanie relacji z klientami B2B
➢ przygotowywanie I negocjowanie umów z klientami B2B
➢ wdrażanie usług niestandardowych z obszarów ICT, FMS oraz FIX
➢ realizacja planów sprzedaży

Szkolenia i kursy

➢ Wewnętrzny program rozwoju talentów - “PROGRAM XL”
Kwalifikacja na podstawie Assessment Center. Do udziału w dwuletnim programie zaproszono 1% (30 pracowników T-Mobile Polska S.A.)

W ramach programu:
• Cykl wykładów na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, min.:
- Skuteczna Komunikacja Wewnętrzna
- Marketing
- Gra Strategiczna
- Ekonomia Managerska
- Innowacyjność
- Przywództwo

• Szkolenia rozwijające kompetencje:
- Strategia Dojrzałego Porozumiewania się
- Moderowanie Dyskusji w Grupie
- Przywództwo Charyzmatyczne
- Zarządzanie Zmianą
- Negocjacje

➢ Szkolenia z zakresu:
- Technik Sprzedaży
- Skutecznej Rekrutacji
- Sztuki Motywowania
- Zarządzania Zmianą

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
Aparatura pomiarowa i automatyka przemysłowa, średnie
Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Inne

Najważniejsze osiągnięcia:

• nagroda za zajęcie pierwszego miejsca w plebiscycie “Super Agent w Biznesie”
• odpowiedzialność za prawidłowy przebieg jednego z największych projektów sprzedażowych w ramach współpracy z T-Mobile z firmą “Ochrona Juwentus”
• realizacja planów sprzedaży
• przeprowadzenie zmiany modelu zarządzania Siecią Agencyjną z jednoczesnym utrzymaniem najważniejszych KPI sieci agencyjnej, w tym efektywności sieci sprzedaży
• realizacja przez podległy zespół planów sprzedaży na poziomie 150% wyznaczonych celów
• w rankingu ogólnopolskim „Najlepszy Koordynator ds. Autoryzowanych Doradców Biznesowych”: za 2012 rok miejsce pierwsze; za 2011 rok miejsce drugie, za rok 2010 miejsce drugie; za rok 2009 miejsce drugie
• w rankingu Koordynatorów Handlowych w regionie Katowice: za 2011 rok miejsce trzecie; za rok 2010 miejsce drugie