Patryk Gruszka

Usługi informatyczno-marketingowe SCORPION
Świętochłowice, śląskie

Umiejętności

Sprzedaż bezpośrednia Raporty analityczne Logistyka Microsoft Office Administracja biura Rozwój produktu Zarządzanie produktem Project Management Raportowanie i analizy Plany sprzedażowe Budowanie zepołu Oferty przetargowe Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Budowanie relacji z klientem

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik ds. operacyjnych
ecoGRAL Sp. z o.o.
1. Stworzenie i koordynacja procesów usług magazynowania i wysyłki towarów zewnętrznych.
2. Faktoring i ubezpieczenia - koordynacja procesów.
3. Zakupy towarów i usług zgodnie z potrzebami Spółki.
4. Płatności - monitorowanie procesów.
5. Benefity pracownicze - koordynacja i rozliczenie.
6. Sprawy kadrowe - koordynacja procesów.
7. Rozliczenia i windykacja Klientów - monitorowanie i koordynacja.
8. Opracowanie i obsługa dokumentacji - instrukcje, procedury. Tworzenie, wdrożenie i monitorowanie.
Nationale-Nederlanden
Przedstawiciel Ubezpieczeniowo-Finansowy
- badanie potrzeb Klientów i przygotowywanie ofert "szytych na miarę",
- doradztwo w zakresie ubezpieczeń indywidualnych, grupowych oraz majątkowych,
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych Nationale Nederlanden,
- aktywne poszukiwanie nowych Klientów,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami.
Logo
Właściciel
Usługi informatyczno-marketingowe SCORPION Patryk Gruszka
Tomasz Szuladziński
Tomasz Szuladziński · współpracownik
wystawiono
Patryk to świetny fachowiec. Współpraca z nim była dla mnie czystą przyjemnością. Posiada duże doświadczenie w swojej dziedzinie. Gorąco polecam!
Logo
Kierownik Hurtowni
ecoGral Sp. z o.o.
1. Towary handlowe – konstrukcja i elektryka.
a. Poszukiwanie dostawców, pozyskiwanie ofert, spotkania z dostawcami.
b. Monitorowanie stanów magazynowych
c. Tworzenie i procesowanie zamówień aż do etapu wprowadzenia do systemu Subiekt.
d. Przekazywanie faktur do księgowości.
e. Monitorowanie i wykonywanie płatności za towary zakupione.
f. Tworzenie i monitoring cen towarów handlowych w systemie Airtable.
g. Tworzenie kartotek produktów, nazw, stanów minimalnych, zestawów.
h. Budowanie zestawów produktowych na potrzeby Działu Sprzedaży (skrzynki przyłączeniowe, konstrukcje naziemne).
i. Zapytania ofertowe pod nietypowe potrzeby sprzedażowe Handlowców.
j. Uzyskiwanie dokumentacji technicznej dla towaru.

2. Usługi magazynowania i wysyłki towarów Podmiotów zewnętrznych.
a. Opracowanie systemu oznaczeń w systemie Subiekt.
b. Koordynowanie codziennych wysyłek na zlecenie Podmiotów zewnętrznych (wysyłka zlecenia do sekretariatu), uzyskanie i odesłanie informacji wymaganych przez Podmioty zewnętrzne (numery seryjne, nr listu przewozowego)
c. Koordynowanie dostaw przychodzących od Podmiotów zewnętrznych (tworzenie i przekazywanie do magazynu dokumentu PZ, weryfikacja poprawności dostawy, informacja zwrotna do Podmiotu zewnętrznego).
d. Tworzenie raportu miesięcznego do rozliczenia.
e. Monitorowanie procesu fakturowania w cyklach miesięcznych.

3. Faktoring i ubezpieczenia
a. Zgłaszanie kontrahentów do ubezpieczenia zgodnie z potrzebami Handlowców,
b. Nadzorowanie okresów ochronnych w polisie i przedłużanie dla aktywnych Kontrahentów,
c. Monitorowanie cofniętych limitów ubezpieczeniowych, przekazywanie informacji do Działu Handlowego i do Faktorów.
d. Zgłoszenia do windykacji ubezpieczeniowej, monitorowanie procesu.
e. Zgłoszenia do wypłat ubezpieczeniowych, monitorowanie procesu.
f. Zgłaszanie kontrahentów do uruchomienia u Faktorów, monitorowanie procesu uruchomienia, przygotowanie i przesłanie dokumentacji (zawiadomienia) do Klientów i monitorowanie jej odsyłania (skan, papier) we współpracy z Handlowcami.
g. Informowanie Działu Handlowego o zmianach na liście Klientów (przyznanie limitu, cofnięcie limitu).
h. Wprowadzanie bieżących faktur do sfinansowania w systemach informatycznych Faktorów.
i. Archiwizacja papierowych faktur wprowadzonych do systemu w danym dniu.
j. Monitorowanie procesów zawarcia i przedłużenia umów ubezpieczeniowych oraz faktoringowych (samochody, mienie, OC, Zarząd, faktoring).

4. Zakupy towarów i usług.
a. Poszukiwanie, zamawianie i monitorowanie realizacji zakupu artykułów spożywczych i biurowych, realizowanych przez Internet, we współpracy z Sekretariatem.
b. Monitorowanie stanu artykułów biurowych we współpracy z Pracownikami: toner, papier, woda i zamawianie według potrzeb.
c. Monitorowanie stanu materiałów eksploatacyjnych w magazynie (we współpracy z Kierownikiem Magazynu) i zamawianie według potrzeb (kartony, folie, taśmy do pakowania i bandowania, palety, naklejki itp.).
d. Poszukiwanie i zakup według potrzeb sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego: telefonów komórkowych, komputerów, myszy, klawiatur, monitorów, zasilaczy.
e. Koordynacja systemu kart paliwowych: monitoring płatności, zamawianie i dystrybucja kart.
f. Monitorowanie poprawności wykonywania zewnętrznych usług: wywóz śmieci, usługi prawne, logistyka, wraz z nadzorem nad rozliczeniami.
g. Poszukiwanie i zakup zgodnie z wytycznymi Zarządu innych towarów i usług.
h. Monitorowanie płatności za bieżące usługi zewnętrzne: dostawy wody, dostępy do internetu, telefony komórkowe, firmy kurierskie itp.
i. Poszukiwanie ofert i koordynacja procesu zakupu samochodów firmowych.
j. Poszukiwanie ofert i koordynacja procesu zawarcia umów z firmami logistycznymi.
k. Interwencje w przypadkach problemów we współpracy z firmami logistycznymi i innymi dostawcami usług.
l. Miesięczna analiza kosztów poniesionych na usługi kurierskie w zestawieniu do przychodów za transport z faktur sprzedażowych.

5. Płatności.
a. Stworzenie systemu kolejkowania płatności za bieżące usługi zewnętrzne.
b. Kolejkowanie i wprowadzanie płatności za usługi zewnętrzne do systemu bankowego.
c. Kolejkowanie i wprowadzanie płatności za towary handlowe, zlecone przez Dział Zakupów.
d. Kolejkowanie i wprowadzanie innych płatności w zależności od potrzeb różnych działów (marketing, magazyn, Zarząd, inwestycje, dział Sprzedaży).
e. Przesyłanie potwierdzeń przelewu do zainteresowanych

6. Sklep internetowy.
a. Monitorowanie nowych rejestracji w sklepie, przesyłanie do Opiekunów Handlowych i aktywacja kont zgodnie ze wskazanymi cennikami.
b. Modyfikacja danych Klienta w przypadku błędów.

7. Benefity pracownicze.
a. Poszukiwanie ofert na wymagane benefity.
b. Przeprowadzenie procesu zawarcia umowy.
c. Monitorowanie płatności cyklicznych za benefity.
d. Opracowanie i prowadzenie ewidencji Pracowników i Współpracowników korzystających z benefitów, dodawanie i usuwanie, zmiana pakietów.
e. Aktualizacja danych uczestników benefitów.

8. Sprawy kadrowe.
a. Umawianie spotkań ze wskazanymi kandydatami.
b. Przygotowanie dokumentacji przekazania/zwrotu mienia firmy dla Pracowników i Współpracowników.
c. Koordynacja przygotowania sprzętu dla Pracownika/Współpracownika (instalacja odpowiednich programów, konfiguracja skrzynki itp.) we współpracy z działem IT.
d. Przekazanie/zwrot mienia firmy do Pracowników i Współpracowników.
e. Sprawdzanie stanu mienia zwróconego przez Pracowników/Współpracowników.
f. Przygotowanie rozliczeń miesięcznych do potrąceń składek za benefity pracownicze z rozdzieleniem na umowy o Pracę i umowy B2B.
g. Przesłanie miesięcznych informacji o potrąceniach z wynagrodzenia do Biura Rachunkowego.
h. Przygotowanie i przesłanie listy płac dla umów B2B z uwzględnieniem potrąceń.
i. Dokumentacja.
j. Przesłanie informacji o liście płac B2B do Księgowości i Zarządu.

9. Opracowanie i obsługa dokumentacji.
a. Przygotowanie i wdrożenie na polecenie Zarządu różnego rodzaju dokumentów: formularze, instrukcje, procedury i regulaminy wewnętrzne.
b. Obsługa pism przychodzących i dystrybucja do odpowiednich Pracowników.
PZU Życie S.A.
doradca ubezpieczeniowy
- badanie potrzeb Klientów i przygotowywanie ofert "szytych na miarę",
- doradztwo w zakresie ubezpieczeń,
- opieka nad dedykowanym portfelem Klientów z segmentu małych i średnich firm,
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych PZU Życie,
- aktywne poszukiwanie nowych Klientów,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta Biznesowego / Account Manager
- opieka nad dedykowanym portfelem Klientów z segmentu SOHO, SME i CORPO,
- sprzedaż produktów i usług Orange Polska dla Klientów Biznesowych,
- aktywne poszukiwanie nowych Klientów,
- utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
- przygotowywanie i prezentacja ofert oraz doradztwo w zakresie usług teleinformatycznych,
- podejmowanie działań mających na celu utrzymanie Klientów lub zapewnienie ich powrotu do Orange,
Milmex Systemy Komputerowe
Product Manager
OPERATOR SIECI NETMAKS.

1) Wprowadzanie na rynek produktów z obszaru usług teleinformatycznych.
2) Zarządzanie produktami z obszaru usług teleinformatycznych.
3) Odpowiedzialność za przydzielone produkty (m.in. charakterystyki, cele sprzedażowe).
4) Marketing produktów (m.in. zarządzanie cyklem życia produktów, współtworzenie polityki cenowej, analiza rynku produktów i usług teleinformatycznych oraz działań konkurencji).
5) Zapewnienie merytorycznego wsparcia dla realizowanych projektów dotyczących oferty produktowej.
6) Tworzenie polityki produktowej, w tym koncepcji biznesowej.
7) Planowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie zarządzania produktem.
8) Koordynacja działań związanych z opracowaniem ofert do przetargów oraz tworzeniem ofert dedykowanych.
9) Współtworzenie właściwego wizerunku firmy.
Marta Konstancja Olesińska
Marta Konstancja Olesińska · współpracownik
wystawiono
Patryk to rzetelny, wiarygodny i bardzo konkretny współpracownik. Z wiedzą techniczną, prawną, ale i ogromną kreatywnością. Angażuje się w wykonywane zadania, jest świetnym kolegą, a przede wszystkim pisze niezrównane regulaminy i cenniki. Prawdziwa perełka sektora ICT :-)
Logo
BackOffice Manager
Arcom-Express Sp. z o.o.
SIEĆ NIEZALEŻNYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY W POLSCE - sprzedaż produktów P4, Kar-tel, MyPhone, Skylogic, TelForceOne, Lechpol itp...

1) Przygotowanie, wdrożenie i archiwizacja dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej (procedury, druki, umowy).
2) Rozliczenia z Kontrahentami (tworzenie, wdrożenie, realizacja i nadzorowanie procedur rozliczeniowych).
3) Rozliczenia z pracownikami (opracowanie, wdrożenie i realizacja systemów wynagradzania).
3) Fakturowanie Kontrahentów.
4) Przygotowanie, wdrożenie i przetwarzanie raportów dla Kontrahentów zewnętrznych oraz Zarządu.
5) Polityka magazynowa firmy (zamówienia).
6) Tworzenie systemów motywacyjnych dla Partnerów i Przedstawicieli Handlowych.
7) Budowa i utrzymanie strony internetowej Spółki, zarządzanie serwerem e-mail.
8) Budowa i zarządzanie siecią internetową Spółki.
9) Realizacja polityki bezpieczeństwa (uprawnienia i autoryzacja pracowników u Partnerów Biznesowych).
10) Koordynacja procesów wdrożeniowych Partnerów (dokumentacja, szkolenia).
11) Opracowywanie skryptów szkoleniowych i instrukcji dla Partnerów i Przedstawicieli Handlowych.
12) Przygotowywanie katalogów produktowych oraz promocyjnych.
UPC Polska
Przedstawiciel Handlowy
1) Realizacja celów sprzedażowych na podległym terenie.
2) Opracowywanie materiałów reklamowych.
Telefonia Dialog S.A.
Koordynator Sprzedaży Bezpośredniej
1) Budowa grupy sprzedażowej działającej w systemie door2door.
2) Zarządzanie zespołem Reprezentantów Handlowych na rynku masowym (strefa numeracyjna 0-32 oraz 0-34), sprzedaż produktów WLR, BSA oraz prefix.
3) Realizacja planów sprzedażowych na podległym obszarze.
4) Szkolenia wewnętrzne z zakresu: produkty, techniki sprzedaży, motywacja.
P.P. ARKOM Hanna Fiszer
Kierownik Działu Administracji i Informatyki
FIRMA ZEWNĘTRZNA TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ S.A. (sprzedaż pośrednia)

1) Przygotowanie, wdrożenie i archiwizacja dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej (procedury, druki, umowy).
2) Rozliczenia z Pracownikami (tworzenie, wdrożenie, realizacja i nadzorowanie procedur rozliczeniowych).
3) Fakturowanie Kontrahentów.
4) Przygotowanie, wdrożenie i przetwarzanie raportów dla Kontrahentów zewnętrznych oraz Zarządu.
5) Polityka magazynowa firmy (zamówienia).
6) Tworzenie systemów motywacyjnych dla Przedstawicieli Handlowych (konkursy, system premiowy itp.).
7) Realizacja polityki bezpieczeństwa (uprawnienia i autoryzacja pracowników u Partnerów Biznesowych).
8) Koordynacja procesów wdrożeniowych Przedstawicieli Handlowych (dokumentacja, szkolenia).
9) Opracowywanie skryptów szkoleniowych i instrukcji dla Przedstawicieli Handlowych.
P.P. ARKOM Hanna Fiszer
Pracownik Biurowy
FIRMA ZEWNĘTRZNA TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ S.A. (sprzedaż pośrednia)

1) Rozliczenia z Pracownikami (tworzenie, wdrożenie i nadzorowanie procedur raportowych i rozliczeniowych).
2) Przetwarzanie raportów i fakturowanie Kontrahentów.
P.P. ARKOM Hanna Fiszer
Przedstawiciel Handlowy
FIRMA ZEWNĘTRZNA TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ S.A. (sprzedaż pośrednia)

1) Sprzedaż usług Telekomunikacji Polskiej S.A. w systemie door2door;
2) Raportowanie sprzedaży.

Szkolenia i kursy

Szkolenia z zakresu teorii i praktyki sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta i psychologii sprzedaży, potwierdzone certyfikatem „Profesjonalny Sprzedawca”.

Szkolenia menadżerskie:
zarządzanie i przywództwo w zespole,
zarządzanie czasem,
zarządzanie produktem,
kreatywność poziom 1 i 2,
savoir-vivre w biznesie,
umiejętność budowania zespołu,
ekonomia i ekonomika,
zarządzanie konfliktem,
negocjacje w biznesie.

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

- piłka nożna - zamiłowanie do lokalnego klubu :)
- kino i literatura z gatunku sci-fi - seria "Stargate", "Resident Evil", "The Walking Dead", uniwersum "Metro 2033";
- telewizja HD;
- gry komputerowe.

Inne

Prawo jazdy kat. "B"

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;