Wypowiedzi
-
Ostatnio natknąłem się na kampanię społeczną Ministerstwa Zdrowia "Twoja krew - Moje życie". Ideą kampanii, w skrócie, jest propagowanie idei honorowego krwiodawstwa w kraju oraz walka ze stereotypami na temat oddawania krwi.
Poniżej szczegóły kampanii:
http://www.mz.gov.pl/wwwfiles/ma_struktura/docs/twoja_...
i spot:
http://www.medonet.pl/element-akcji-okresowej,wideo,88...
W ramach polityki CSR w mojej firmie koordynuję tego typu akcje, w razie potrzeby z chęcią pomogę:)
pozdrawiamPatryk Górski edytował(a) ten post dnia 18.01.11 o godzinie 09:31 -
Oficjalne stanowisko Urzędu Miasta Gdańska:
http://www.gdansk.pl/nasze-miasto,512,16356.html
czyli parę szczegółów jeżeli chodzi o tok myślenia zleceniodawców (nie tylko teasera ale całej kampanii) -
Małgorzata Litorowicz:
myślę, każdy może znaleźć w tej strategii coś dla siebie. jedni mają bekę z gołego pana, inni pójdą na koncert Możdżera :)
polecam Możdżer + Fresco + Danielsson:) -
Fakt, że powyższe "amatorskie" filmiki mogą mieć dużą oglądalność w internecie niekoniecznie przełoży się na zapamiętanie przez młodych odbiorców Gdańska (tu się zgodzę z Roksaną). Na ostatnim spocie, który znajdował się w linku jest ukazana Stocznia Gdańska, jeden z symboli miasta, jednak wykorzystanie pomysłu już znanego z ostatnich reklam pewnego operatora kom. jakoś też mi nie podpasowało.
Z drugiej jednak strony, filmiki są jedynie częścią kampanii...Ogólnie gratuluję mojemu miastu odwagi, dopiero uczymy się promować nasze miejscowości, więc ja jestem wyrozumiały:) -
Chciałbym rozpocząć dyskusję na temat nowej kampanii promocyjnej miasta Gdańska. Kampania została zrealizowana przez agencję reklamową DSK z Warszawy, budżet niecałe 2 mln. W kampanii oprócz standardowych elementów ATL, BTL, zostały wykorzystane "niekonwencjonalne" elementy przekazu, biorąc pod uwagę marketing miast.
Poniżej link do artykułu zamieszczonego na regionalnym portalu informacyjnym trojmiasto.pl, w którym znajdują się filmy promujące Gdańsk oraz informacje na temat samej kampanii "Gdańsk. Dotknij wolności".
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Nagi-rolnik-w-beli...
Co myślicie na ten temat? Jak ocenianie kampanię w porównaniu do akcji promocyjnych innych miast w Polsce?
Poniżej umieszczam jeden z filmów promocyjnych, krążący po internecie:)
http://www.youtube.com/watch?v=ZF9szJ8fesA -
Gratulacje dla Hondy, moim zdaniem idealnie trafiona reklama. Ponieważ jestem w segmencie docelowym Hondy, dodatkowo jestem również fanem The Prodigy, wywarła ona na mnie spore wrażenie (piękna pani również:).
Moim zdaniem przekaz zawiera elementy, które są kluczowe dla odbiorcy: jest adrenalina, wolność, prędkość, połączenie w/w elementów z pięknem kobiecego ciała, ogólnie duży plus dla Hondy.
Pomijając uznanie dla marketingowców Hondy/agencji ja będę użytkownikiem Kawasaki, dlatego poniżej reklama dot. mojej marki:
http://www.youtube.com/watch?v=K7YNbq5mosM -
Witam wszystkich,
chętnie dam się polecić na dwa moduły w zbliżającej się sesji jesiennej, kontakt priv,
pozdrawiam
Patryk
/nieaktualne/Patryk Górski edytował(a) ten post dnia 31.08.10 o godzinie 18:37