Umiejętności
A&D
A&E
A&H
A&P
A & R
Budżety
Budowa systemów zarządzania
Budowanie relacji
Business Coaching
Rozwój działalności
planowanie biznesu
Zarządzanie zmianą
Coaching
Budowanie konsensusu
Executive Coaching
FMCG
Rozwój kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Life Coaching
Negocjacje
Zarządzanie relacjami
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Trade Marketing
Obsługa klienta
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager, Branch Manager, Area Sales Manager
Zarządzanie regionalnym oddziałem w Łomży, zarządzanie pionem handlowym w regionie północno – wschodniej Polski. Przekształcenie istniejącej i budowa nowej sieci sprzedaży, negocjacje z klientami i dostawcami, rekrutacje pracowników, rozbudowa i administracja zarządzanego oddziału. Szkolenia i coaching podległych pracowników, w tym menedżerów z zakresu sprzedaży, zarządzania zespołem, pracy zespołowej, zarządzania przez cele, motywacji. Budowa i organizacja skutecznego pionu handlowego, który na przestrzeni trzech lat dwukrotnie zwiększył sprzedaż, marżę i trzykrotnie zwiększył liczbę odbiorców, skrócił terminy kredytowania klientów, poprawił ściągalność należności do statusu rekordu firmy. Odpowiedzialność za przejęcie innej spółki, wprowadzenie jednolitych standardów pracy wszystkich działów, między innymi poprzez szkolenia i coaching.
Od 2009 funkcja trenera wewnętrznego – szkolenia i coaching działów handlowych w innych, nie zarządzanych przez siebie regionach, odpowiedzialność za wdrażanie zmian i zarządzanie nimi, szkolenia z zakresu sprzedaży, zarządzania zespołem, pracy zespołowej, zarządzania przez cele, motywacji, pracy z klientem, zarządzanie zmianami i procesami.
Od 2009 funkcja trenera wewnętrznego – szkolenia i coaching działów handlowych w innych, nie zarządzanych przez siebie regionach, odpowiedzialność za wdrażanie zmian i zarządzanie nimi, szkolenia z zakresu sprzedaży, zarządzania zespołem, pracy zespołowej, zarządzania przez cele, motywacji, pracy z klientem, zarządzanie zmianami i procesami.
Area Sales Manager
MK Cafe
Zarządzanie pionem handlowym w regionie północno – wschodniej Polski. Rekrutacja, budowa i organizacja pracy działu handlowego. Szkolenia i coaching podległych przedstawicieli handlowych. Budowa sieci sprzedaży, negocjacje z klientami, wdrażanie nowych standardów pracy działu handlowego poprzez wewnętrzne szkolenia i badanie efektywności tych szkoleń. Szkolenia z zakresu sprzedaży, pracy zespołowej, negocjacji, pracy z klientem.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Grupy
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.