Umiejętności
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Adobe Photoshop
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
HR & Administration Assistant
Accountabilities:
Assist HR recruitment and selection, maintain and update employee’s files.
In charge of the performance management of the stations under the incumbent
Update leaves records.
Prepare HR reports required by HR officer or regional HRBP.
Work with internal and external parties on HR issues
Provide a range of HR services to employees from joining to expiry of contract and assisting all matters relating to employment matters
Assist in HR projects
Provide local induction for new joiners.
Administration:
Provide full administration support to the station.
Establish and maintain confidential filling system categories and maintain manuals sensitive correspondence and other source material.
Coordinate travel, hotel bookings etc. answering correspondence, setting up conferences, workshops, travel budgets, payroll, explaining policies, coordinating support services.
Perform other related duties as assigned for the purpose of ensuring the efficient functioning of the work unit.
Assist HR recruitment and selection, maintain and update employee’s files.
In charge of the performance management of the stations under the incumbent
Update leaves records.
Prepare HR reports required by HR officer or regional HRBP.
Work with internal and external parties on HR issues
Provide a range of HR services to employees from joining to expiry of contract and assisting all matters relating to employment matters
Assist in HR projects
Provide local induction for new joiners.
Administration:
Provide full administration support to the station.
Establish and maintain confidential filling system categories and maintain manuals sensitive correspondence and other source material.
Coordinate travel, hotel bookings etc. answering correspondence, setting up conferences, workshops, travel budgets, payroll, explaining policies, coordinating support services.
Perform other related duties as assigned for the purpose of ensuring the efficient functioning of the work unit.
Asystentka Biura Zarządu i Projektów
1. Prace na potrzeby Zarządu Spółki
koordynacja kalendarza spotkań Prezesa i Wiceprezesa Zarządu
organizacja spotkań Prezesa i Wiceprezesa Zarządu
Redagowanie pism zleconych przez Członków Zarządu
Organizowanie podróży służbowych Prezesa i Wiceprezesa Zarządu, rozliczanie delegacji
2. Prace administracyjno-sekretariackie
Obsługa telefoniczna interesantów zewnętrznych i wewnętrznych;
Zapewnienie pionowego przepływu informacji;
Załatwianie spraw kancelaryjnych:
a) odbieranie i wysyłanie poczty tradycyjnej,
b) ewidencjonowanie, przeglądanie, segregowanie, rozdzielanie i koordynacja przepływu korespondencji;
Zarządzanie pocztą elektroniczną dostarczaną na adresy: ogólnofirmowy, obsługi klienta oraz faktur
3. Zamawianie biletów służbowych dla pracowników
4. Wydawanie i ewidencjonowanie voucherów na przewozy taksówkowe
5. Wyjazdy do Kancelarii Ministerstwa Skarbu Państwa
6. Archiwizacja umów w bazie umów
7. Rejestracja faktur przychodzących
8. Wsparcie Biura Zarządu i Projektów, w szczególności w zakresie obsługi administracyjnej Rady Nadzorczej i dokumentacji Spółki
koordynacja kalendarza spotkań Prezesa i Wiceprezesa Zarządu
organizacja spotkań Prezesa i Wiceprezesa Zarządu
Redagowanie pism zleconych przez Członków Zarządu
Organizowanie podróży służbowych Prezesa i Wiceprezesa Zarządu, rozliczanie delegacji
2. Prace administracyjno-sekretariackie
Obsługa telefoniczna interesantów zewnętrznych i wewnętrznych;
Zapewnienie pionowego przepływu informacji;
Załatwianie spraw kancelaryjnych:
a) odbieranie i wysyłanie poczty tradycyjnej,
b) ewidencjonowanie, przeglądanie, segregowanie, rozdzielanie i koordynacja przepływu korespondencji;
Zarządzanie pocztą elektroniczną dostarczaną na adresy: ogólnofirmowy, obsługi klienta oraz faktur
3. Zamawianie biletów służbowych dla pracowników
4. Wydawanie i ewidencjonowanie voucherów na przewozy taksówkowe
5. Wyjazdy do Kancelarii Ministerstwa Skarbu Państwa
6. Archiwizacja umów w bazie umów
7. Rejestracja faktur przychodzących
8. Wsparcie Biura Zarządu i Projektów, w szczególności w zakresie obsługi administracyjnej Rady Nadzorczej i dokumentacji Spółki
Szkolenia i kursy
Profesjonalne prowadzenie sekretariatu (styczeń 2014)
Kurs na dyspozytora lotniczego (październik 2013)
Obsługa pasażerów z niepełnosprawnością (maj 2013)
Prawo jazdy kat. B. (luty 2006)
Kurs pierwszej pomocy.
Kurs na dyspozytora lotniczego (październik 2013)
Obsługa pasażerów z niepełnosprawnością (maj 2013)
Prawo jazdy kat. B. (luty 2006)
Kurs pierwszej pomocy.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
Jogging , joga, lotnictwo, książki, podróże, zdrowe odżywianie.
Inne
Bardzo dobry poziom obsługi komputera, w szczególności MS Office, Microsoft Outlook.
Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
Umiejętność efektywnej pracy w zespole jak również na indywidualnym stanowisku pracy.
Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
Umiejętność efektywnej pracy w zespole jak również na indywidualnym stanowisku pracy.
Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.