Patrycja Glińska

Specjalista ds. obsługi klienta, Elavon Financial Services Ltd.
Piaseczno, mazowieckie

Umiejętności

Internet Explorer Strategia marketingowa Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą VPN Microsoft Windows XP Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Elavon Financial Services Ltd.
Specjalista ds. obsługi klienta
PLL LOT S.A.
Młodszy specjalista
EXATEL SA
specjalista ds obsługi klienta
Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. z o.o.
Konsultant ds obsługi klienta
Utrzymanie pozytywnych relacji z klientem, przedłużanie umów
EXATEL SA
młodszy specjalista ds obsługi klienta
Procesowanie TT zgłoszonych awarii, kontakty z klientem biznesowym.
Orange Polska S.A.
Specjalista ds uszkodzeń łączy

Edukacja

Logo
transport, inżynierskie
Politechnika Śląska

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.