Patrycja Szawuła
Technical Sales Menager, VBW Engineering Sp. z o.o.
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
AutoCAD
Microsoft Excel
Microsoft Word
Odporność na stres
Umiejętności interpersonalne
Umiejętność pracy w grupie
Umiejętność pracy pod presją czasu
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności analityczne
komunikatywność
Inteligencja emocjonalna
Techniki sprzedaży i negocjacji
otwartość na nowe doświadczenia
odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu
Szybka nauka i otwartość na nowe wyzwania
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel ds. techniczno-handlowych
- opracowywanie ofert techniczno-handlowych;
- nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami;
- udzielanie wsparcia technicznego klientom;
- prowadzenie negocjacji handlowych zmierzających do zawarcia umowy sprzedaży i kompleksowa obsługa zamówień;
- dbałość o wysoki poziom obsługi klienta;
- realizacja targetów sprzedażowych;
- analiza rynku pod kątem klientów i prowadzonych inwestycji;
- współpraca z wykonawcami, projektantami i inwestorami;
- pomoc klientom w rozwiązaniu problemów na każdym etapie realizacji zamówień (przed, w trakcie i po dostawie urządzeń);
- nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami;
- udzielanie wsparcia technicznego klientom;
- prowadzenie negocjacji handlowych zmierzających do zawarcia umowy sprzedaży i kompleksowa obsługa zamówień;
- dbałość o wysoki poziom obsługi klienta;
- realizacja targetów sprzedażowych;
- analiza rynku pod kątem klientów i prowadzonych inwestycji;
- współpraca z wykonawcami, projektantami i inwestorami;
- pomoc klientom w rozwiązaniu problemów na każdym etapie realizacji zamówień (przed, w trakcie i po dostawie urządzeń);
Specjalista ds. obsługi klienta
- obsługa stacjonarna, oraz zdalna klienta;
- negocjowanie cen, oraz warunków zakupowych u dostawców;
- przygotowywanie kompleksowych ofert dla klientów, realizacja zamówień, koordynacja dostaw.
- negocjowanie cen, oraz warunków zakupowych u dostawców;
- przygotowywanie kompleksowych ofert dla klientów, realizacja zamówień, koordynacja dostaw.
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Marzbi Klima S.C.
- sprzedaż i dobór urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych;
- bezpośrednia i zdalna obsługa klienta;
- przygotowywanie ofert handlowych;
- realizacja zamówień;
- poszukiwanie klientów i inwestycji w terenie;
- koordynacja działań montażystów.
- bezpośrednia i zdalna obsługa klienta;
- przygotowywanie ofert handlowych;
- realizacja zamówień;
- poszukiwanie klientów i inwestycji w terenie;
- koordynacja działań montażystów.
Asystent projektanta
Ciepłownik Sp. z o.o.
- opracowywanie dokumentacji projektowych z zakresu instalacji sanitarnych wewnętrznych, a także sieci, przyłączy i instalacji zewnętrznych,
- wykonywanie niezbędnych obliczeń i doborów urządzeń;
- współpraca z zespołem projektowym;
- uczestnictwo w wyjazdach inwentaryzacyjnych związanych z wizjami lokalnymi;
- kontakt osobisty, telefoniczny i mailowy z instytucjami, urzędami, właścicielami nieruchomości;
- przygotowywanie kompletnej dokumentacji przetargowej, udział w przetargach;
- wsparcie pracy biura.
- wykonywanie niezbędnych obliczeń i doborów urządzeń;
- współpraca z zespołem projektowym;
- uczestnictwo w wyjazdach inwentaryzacyjnych związanych z wizjami lokalnymi;
- kontakt osobisty, telefoniczny i mailowy z instytucjami, urzędami, właścicielami nieruchomości;
- przygotowywanie kompletnej dokumentacji przetargowej, udział w przetargach;
- wsparcie pracy biura.
Inne
- umiejetność budowania i utrzymywania trwałych relacji z klientami;
- otwartość na nowe wyzwania;
- umiejetność samodzielnego organizowania pracy i ustalania priorytetów;
- wysoka inteligencja emocjonalna;
- prawo jazdy kat. „B”
- otwartość na nowe wyzwania;
- umiejetność samodzielnego organizowania pracy i ustalania priorytetów;
- wysoka inteligencja emocjonalna;
- prawo jazdy kat. „B”