Patrycja Sierankowska

Media/Sztuka/Rozrywka
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Axel Springer Polska
redaktor Magazyn Kultura, Magazyn TV
redagowanie tekstów do magazynu "Kultura" i "TV"
G7 media
New Business Developer
Logo
Z-ca Redaktora Naczelnego (Warszawa)
Hot Magazine
3 SPACE S.A.
sekretarz redakcji
redakcja, korekta i tworzenie tekstów do nośnika multimedialnego, portalu www, fanzinu
utworzenie struktury fanzimu

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Djembe, Congi i inne bębny...
Djembe, Congi i inne bębny...
Dla miłośników gry na bebnach różnorakich...:) (Wszelkie informacje nie dotyczące bębnów będą usuwane)
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
ecareer
ecareer
Kariera w e-świecie.
Electroclash Polska
Electroclash Polska
Polscy miłośnicy electroclashu
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Portale
Portale
Grupa dla właścicieli portali, serwisów internetowych i nie tylko.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.