Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
PR
Firma SPARK
Współtworzenie strategii komunikacji
Realizacja strategii
Nadzór nad prowadzonymi przez agencję działaniami media relations
Obsługa konferencji i wydarzeń specjalnych
Koordynacja współpracy reklamowej z mediami branżowymi
Komunikacja w mediach społecznościowych
Celebrity Relations
Bloger Relations
Realizacja strategii
Nadzór nad prowadzonymi przez agencję działaniami media relations
Obsługa konferencji i wydarzeń specjalnych
Koordynacja współpracy reklamowej z mediami branżowymi
Komunikacja w mediach społecznościowych
Celebrity Relations
Bloger Relations
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
PR
BURDA KSIĄŻKI
Współtworzenie strategii komunikacji
Realizacja strategii
Nadzór nad prowadzonymi przez agencję działaniami media relations
Współorganizacja eventów i wydarzeń medialnych
Obsługa medialna wydarzeń medialnych
Tworzenie tekstów na www i do mediów społecznościowych
Celebrity Relations
Blogers Relations
Sponsors Relations
Realizacja strategii
Nadzór nad prowadzonymi przez agencję działaniami media relations
Współorganizacja eventów i wydarzeń medialnych
Obsługa medialna wydarzeń medialnych
Tworzenie tekstów na www i do mediów społecznościowych
Celebrity Relations
Blogers Relations
Sponsors Relations
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
PR
TOMASZ OSSOLIŃSKI
Współtworzenie strategii komunikacji
Realizacja strategii
Nadzór nad prowadzonymi przez agencję działaniami media relations
Przygotowanie i organizacja pokazów
Współprodukcja eventów i wydarzeń medialnych
Obsługa medialna wydarzeń medialnych
Tworzenie tekstów na www i do mediów społecznościowych
Celebrity Relations
Bloger Relations
Sponsors Relations
Realizacja strategii
Nadzór nad prowadzonymi przez agencję działaniami media relations
Przygotowanie i organizacja pokazów
Współprodukcja eventów i wydarzeń medialnych
Obsługa medialna wydarzeń medialnych
Tworzenie tekstów na www i do mediów społecznościowych
Celebrity Relations
Bloger Relations
Sponsors Relations
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
PR
TOMAOTOMO by Tomasz Olejniczak
Współtworzenie strategii komunikacji
Realizacja strategii
Nadzór nad prowadzonymi przez agencję działaniami media relations
Przygotowanie i organizacja pokazów
Współprodukcja eventów i wydarzeń medialnych
Obsługa medialna wydarzeń medialnych
Tworzenie tekstów na www i do mediów społecznościowych
Celebrity Relations
Blogers Relations
Sponsors Relations
Realizacja strategii
Nadzór nad prowadzonymi przez agencję działaniami media relations
Przygotowanie i organizacja pokazów
Współprodukcja eventów i wydarzeń medialnych
Obsługa medialna wydarzeń medialnych
Tworzenie tekstów na www i do mediów społecznościowych
Celebrity Relations
Blogers Relations
Sponsors Relations
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
PR
LOFT37
Współtworzenie strategii komunikacji
Realizacja strategii
Nadzór nad prowadzonymi przez agencję działaniami media relations
Obsługa konferencji i wydarzeń specjalnych
Koordynacja współpracy reklamowej z mediami branżowymi
Tworzenie tekstów na www i do mediów społecznościowych
Celebrity Relations
Bloger Relations
Realizacja strategii
Nadzór nad prowadzonymi przez agencję działaniami media relations
Obsługa konferencji i wydarzeń specjalnych
Koordynacja współpracy reklamowej z mediami branżowymi
Tworzenie tekstów na www i do mediów społecznościowych
Celebrity Relations
Bloger Relations
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
PR
CHRZANOWSKA MANUFAKTURA WĘDLIN
Współtworzenie strategii komunikacji
Realizacja strategii
Nadzór nad prowadzonymi przez agencję działaniami media relations
Obsługa konferencji i wydarzeń specjalnych
Koordynacja współpracy reklamowej z mediami branżowymi
Tworzenie tekstów na www i do mediów społecznościowych
Bloger Relations
Realizacja strategii
Nadzór nad prowadzonymi przez agencję działaniami media relations
Obsługa konferencji i wydarzeń specjalnych
Koordynacja współpracy reklamowej z mediami branżowymi
Tworzenie tekstów na www i do mediów społecznościowych
Bloger Relations
Szkolenia i kursy
Zarządzanie Zespołami 2013
Analiza oddziaływań medialnych i komunikacja 2013
Negocjacje Menadżerskie i Handlowe 2013
Psychologia mediów 2014
Psychologia zachowań konsumenckich 2014
Nowe metody i techniki PR 2014
Metody radzenia sobie ze stresem w biznesie 2015
Media 2.0 wymiar kulturowy i społeczny 2015
Badania Rynku 2015
Tening mentalny w praktyce psychologicznej 2015
Marketing regionów i miast 2016
Budowanie marki miasta 2016
Marketing środowiskowy 2016
Perswazja wizualna w reklamie 2016
Komunikacja wizualna w przestrzeni współczesnej 2016
Tworzenie angażujących treści w internecie 2016
Proffesional Speakers Academy - London 2015-2016
On-line video course 2016
Mistrz Sprzedaży - RBC 2016
Analiza oddziaływań medialnych i komunikacja 2013
Negocjacje Menadżerskie i Handlowe 2013
Psychologia mediów 2014
Psychologia zachowań konsumenckich 2014
Nowe metody i techniki PR 2014
Metody radzenia sobie ze stresem w biznesie 2015
Media 2.0 wymiar kulturowy i społeczny 2015
Badania Rynku 2015
Tening mentalny w praktyce psychologicznej 2015
Marketing regionów i miast 2016
Budowanie marki miasta 2016
Marketing środowiskowy 2016
Perswazja wizualna w reklamie 2016
Komunikacja wizualna w przestrzeni współczesnej 2016
Tworzenie angażujących treści w internecie 2016
Proffesional Speakers Academy - London 2015-2016
On-line video course 2016
Mistrz Sprzedaży - RBC 2016
Specjalizacje
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne
Grupy
![Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_94786_5bd593_tiny.jpg)
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
![Astrologia i Tarot w biznesie i coachingu](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_25902_fb66c5_tiny.jpg)
Astrologia i Tarot w biznesie i coachingu
Astrologia i Tarot w biznesie, andragogiczne oraz psychologiczne podejście. Praca z procesem w astrologii i Tarocie.
![BADANIA RYNKU.](http://static.goldenline.pl/group_logo/007/group_663_780b09_tiny.jpg)
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
![dziennikarze po godzinach](http://static.goldenline.pl/group_logo/015/group_79_c0fb4a_tiny.jpg)
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
![Jazz Cafe](http://static.goldenline.pl/group_logo/001/group_529_d90410_tiny.jpg)
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
![Kino](http://static.goldenline.pl/group_logo/013/group_269_fc66ce_tiny.jpg)
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
![Kreatywność w Public Relations](http://static.goldenline.pl/group_logo/012/group_1228_f230e3_tiny.jpg)
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
![Media](http://static.goldenline.pl/group_logo/009/group_153_ce38a3_tiny.jpg)
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.