Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Grupa Robocza eCommerce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Grupa Robocza eCommerce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Grupa Robocza eCommerce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Grupa Robocza eCommerce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Grupa Robocza eCommerce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Grupa Robocza eCommerce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Grupa Robocza eCommerce
-
Konferencja Media Trendy: od tego roku w nowej formule, 22 kwietnia, Multikino Złote Tarasy. Media Trendy, największa konferencja o mediach i reklamie w tym roku odbędzie się w nowej formule.
Przez ostatni rok media zmieniły się dramatycznie, dlatego formuła konferencji również wymagała zmian – mówi Anna Zimecka, Project Director Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, odpowiedzialna za organizacje konferencji i konkursu Media Trendy. Nowy model Media Trendów zakłada, że staną się one całoroczną platformą dyskusji o mediach i reklamie, a nie tylko jednorazowym wydarzeniem. Poza konferencją, w ramach Media Trendów będą organizowane dyskusje i spotkania przez cały rok.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej organizuje Media Trendy od 2007 r. Konferencja towarzyszy konkursowi Media Trendy, w którym nagradzane są innowacje w mediach oraz innowacyjne sposoby użycia mediów.
Leitmotivami tegorocznej konferencji będą KONTENT I INNOWACJA. Zgodnie z sugestiami Rady Programowej Media Trendów, którą tworzy kilkudziesięciu kluczowych menedżerów mediów i reklamy, konferencja będzie koncentrować się na tym, co interesujące zarazem dla mediów, jak i reklamodawców, mówi Paweł Rabiej, dyrektor THINKTANK, który współorganizuje konferencję. Będą to m.in. kwestie wspólnego tworzenia przez media i klientów przestrzeni innowacji oraz twórczego wykorzystania kontentu.
Nowością są trzy ścieżki tematyczne, które pozwolą lepiej skoncentrować się na specyficznych zagadnieniach. Pierwsze dwie dotyczą zmian w mediach i ich konsekwencji dla reklamodawców (innowacje w mediach) oraz innowacyjnego użycia mediów w reklamie (bardziej efektywny dobór mediów). W trzeciej zostaną zaprezentowane najciekawsze studia przypadku i rozwiązania stosowane przez media, reklamodawców i domy mediowe.
Uczestnicy tegorocznej konferencji uzyskają również dostęp do materiałów zamieszczonych na portalu projektu http://mediatrendy.pl, w tym dodatkowych prezentacji i informacji. Będą mogli również bezpłatnie uczestniczyć w całorocznych spotkaniach.
Współorganizatorami konferencji są w tym roku Związek Pracodawców Branży internetowej IAB Polska oraz Magazyn THINKTANK.
Partnerzy Konferencji: Discovery, Astra, Nasza Klasa, ZKDP, Multikino, Onet,TVN, AMS,
Partnerzy merytoryczni: Onet Biznes, Polskie Badania Czytelnictwa
Partner technologiczny: Grupa One-2-One
Patroni medialni: Brief, Brief.pl, Mediarun, TVN CNBC
Więcej na: http://mediatrendy.pl
Kontakt ws. akredytacji dla czlonkow IAB Polska: amaj@iab.com.plPatrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 13.04.10 o godzinie 15:26 -
24 marca w godzinach od 13.00 - 17.00, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska , ul. Marsa 56c w Warszawie, Sala A
Cz. I Rynek internetowy w branży FMCG
13.00-13.20 Panorama rynku interaktywnego w branży FMCG: Andrzej Garapich, Prezes PBI
Cz. II Skuteczne rozwiązania marketingu interaktywnego w branży FMCG - case study
13.20 - 13.40 Wsparcie sprzedaży produktów z branży FMCG w marketach internetowych, Marcin Ryske, Senior Account Manager, Digital One
13.40-14.00 FMCG/Gastro w kampaniach e-mail marketingowych, Pawel Sala, Dyrektor zarządzający Freshmail
14.00 - 14.20 Kontekstowość receptą na sukces, Łukasz Sysa, Specjalista do spraw reklamy Biuro Reklamy WP.
14.20 - 14.40 Przerwa
14.40 - 15.00 Jak skutecznie budować zaangażowanie młodych konsumentów? Na przykładzie promocji konsumenckiej marki JUPIK, Marcin Maj Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia
15.00 - 15.20 Społeczności w branży FMCG/Gastro, Jak marketingowo wykorzystać serwis społecznościowy do promocji branży FMCG, Paweł Karaś, Head of Facebook sale, ARBOinteractive Polska
15.20 - 15.40 Fast Moving Consumer Opinion - marketing szeptany w dobie rozwoju mediów społecznościowych, Paweł Suchocki, Dyrektor zarządzający Buzz media
15.40 - 16.00 "Skuteczność działań online w osiąganiu celów marketingowych na przykładzie marek: Kotlin i Warka", Arek Legoń, dyrektor ds. strategii GoldenSubmarine
16.00 - 16.20 Avatar produktu - w poszukiwaniu własnej Pandory na przykładzie projektów cross - mediowych, case znanych marek FMCG, Joanna Kmiecicka Szpalerska, Doradca Klientów Strategicznych branży FMCG w Agora S.A., Bartosz Wysocki, Dyrektor działu Klientów Strategicznych Gazeta.pl
Konferencja skierowana jest do marketerów reprezentujących branżę FMCG. -
17 lutego tradycyjnie w klubie Piekarnia w Warszawie odbędzie się pierwszy w tym roku IAB Update. W trakcie eventu agencje interaktywne zapreznetują kampanie 2009 roku. Tym razem IAB update zaczynamy o godz. 19.00.
Nowość! W tym roku poza preznetacjami zapraszamy także na panel dyskusyjny. Panel na lutowym spotkaniu poprowadzi Artur Gortych prezes Artegence, temat: Jak działają rekomendacje przetargowe IAB?
Agenda:
18.30 – 19.00 Przybycie gości
19.00 Prowadzenia, Szymon Szmigiel, członek Zarządu IAB Polska
19.00– 19.10 Morskie opowieści: o dwóch smakach keczupu Kotlin, siedmiu tysiącach komiksów, trzystu tysiącach użytkowników (w tym jednym bardzo zgorszonym), czyli jak w ciągu ośmiu tygodni przekroczyć plan sprzedaży o 200%, Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine
19.10- 19.20 Mania przytulania – czyli jak marka Hoop Cola ustanowiła nowe polskie święto (case study), Ewelina Chlebińska, Account Director w Hypermedia (Isobar Polska), Daniel Grzesiuk, Strategic Planner w Hypermedia (Isobar Polska)
19.20 – 19.30 Efetywność czy efektowność? Skuteczna kreacja à mit, czy...?, Marcin Maciończyk, dyrektor kreatywny oraz Marcin Maj dyrektor zarządzający
OS3 multimedia
19.30 – 19.40 TurboDymoMan zawstydza w Internecie, Mariusz Majewski, Managing Director Point of View
19.40 – 19.50 Kompan.pl przedstawia Ten Heads OTC/RX, Mateusz Ostachowski, Dyrektor Sprzedaży Kompan.pl Sp. z o.o.
19.50– 20.00 Potencjał facebook.com.Najciekawsze case studies z polskiego i zachodniego rynku, Dawid Szczepaniak, creative director Pride&Glory Interactive
20.00 – 20.10 Branded content - kto się odważy...?" Jakub Poteraj, Prezes Zarządu MOMINT Sp. z o.o.
20.10 – 20.20 Z Hall of Fame kampanii P&G do piekarni Pana Idealnego, czyli czasem nieskromnie o współpracy z marką Bruno Banani, Michał Banaszewski, group account manager Opcom Grupa Eskadra Sp. z o.o.
20.20 – 21.00 Panel: Jak działają rekomendacje przetargowe IAB?, prowadzący Artur Gortych, prezes Artegence
21.00 Networking
Zaproszenia zostaną wysłane w pierwszym tygodniu lutego.Patrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 26.01.10 o godzinie 13:29 -
Pierwsze spotkanie z cyklu IAB ShowCase odbędzie się 4.02 w hotelu Radisson Sas w Warszawie. W trakcie spotkania case studies zaprezentują przedstawiciele serwisów społecznościowych oraz marketingu szeptanego.
Agenda:
11.00 – 11.20 Rejestracja i powitanie gości, Patrycja Sass – Staniszewska, IAB Polska
11.20 – 11.40 Zbiorowa mądrość internautów - czy można wyprzedzić wyśledzić trend w internecie zanim się zacznie o nim mówić, Krzysztof Krejtz wiceprezes ORIAQ
11.40 – 12.00 Media społecznościowe w sieci, badania, Andrzej Garapich, prezes PBI
12.00 - 12.20 Zintegrowany szept - crossmediowe podejście do markatingu szeptanego, Paweł Suchocki, Dyrektor Zarządzający Buzz Media
12.20 – 12.40 Dzięki społeczności TO wideo w ciągu 7 dni obejrzało 27 952 internautów. Jak to się robi, Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine
12.40 – 13.00 Event internetowy: gra społecznościowa Samsung Game, Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencja: BiuroPodrozyRekamy.eu
13.00 – 13.20 Mamy w sieci - relacje ambasadorskie i marketing rekomendacji na przykładzie serwisu – mamopedia.pl, Aleksander Winciorek, Research and Development Manager Heureka
13.20 – 13.40 Przerwa
13.40 – 14.00 Jak zaangażować Użytkownika w serwisie społecznościowym? Case Study Heyah : Letnia Szkoła Korzystania z Telefonu w portalu Nasza Klasa, Urszula Sławek, key client coordinator Nasza Klasa Sp. z o.o.
14.00 – 14.20 Koniec Świata na Facebooku - promocja filmu 2012, Marcin Barciński, strategy director i współwłaściciel Agencji Społem oraz Dawid Pacha, strategy planner w Agencji Społem
14.20– 14.40 Jak przekuć obecność w social media na realną sprzedaż? Przykłady modeli sprzedażowych w portalu facebook.com, Dawid Szczepaniak, cerative director Pride&Glory Interactive
14.40 – 15.00 Social Engagement - czyli jak zaistnieć w mediach społecznościowych. Case studies na Facebook.com, ePuls.pl, grono.net, Paweł Karaś ARBOinteractive Polska
15.00 – 15.20 "Kawa i...aparaty", czyli o rozmowach nie tylko przy stole. Case studies internetowych kampanii: limitowanej edycji kawy Tchibo Exclusive Extra Virgin oraz lustrzanki Nikona z serii D3000, Michał Banaszewski, group account manager Opcom Grupa Eskadra Sp. z o.o.
15.20 Zakończenie
Na IAB ShowCase zaproszenia wysyłamy tylko do marketerów.
Sponsorem Głównym I IAB ShowCase jest firma Oriaq Sp z o.o., wchodząca w skład Grupy IQS.Patrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 02.02.10 o godzinie 16:40 -
Związek Pracodawców Branży Interenetowej IAB Polska rozpoczął współpracę z MT Targi, organizatorem międzynarodowych targów. W trakcie targów IAB Polska organizuje konferencje pokazujące jak skutecznie wykorzystać internet w promowaniu produktu, firmy, brandu.
Współpraca zostanie rozpoczęta od XIV Międzynarodowych Tragów EuroGastro, które odbywają się w dniach 24-26 marca br. Konferencja, którą organizuje IAB Polska „Skuteczne wykorzystanie Internetu w branży FMCG/Gastro” odbędzie się 24 marca w godzinach od 13.00 – 17.00.
Specjaliści branży internetowej zaprezentują najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania w dziedzinie reklamy internetowej dla branży FMCG /Gastro.
W trakcie konferencji:
• prezentacja panoramy serwisów branży FMCG/Gastro w polskim Internecie,
• prezentacja pełnej gamy narzędzi marketingu interaktywnego związanych z ww. sektorem
• nowe idee i strategie dotarcia do określonych grup docelowych,
• platforma wymiany poglądów i doświadczeń.
Konferencję kierujemy do szefów działów marketingu branży FMCG/Gastro.
Czym właściwe są Targi EuroGastro? EuroGastro to w wielkim skrócie międzynarodowe wydarzenie o charakterze biznesowym, skierowane do branży HoReCa, odbywające się od 1997 roku. Jest to doskonałe miejsce spotkań oferentów usług i produktów dla szeroko pojętej gastronomii z ich odbiorcami. Targi stwarzają możliwości do nawiązania kontaktów handlowych, porównania oferty rynkowej, podniesienia kwalifikacji zawodowych podczas spotkań branżowych i pokazów o charakterze szkoleniowym. Umożliwiają wymianę opinii i poglądów na najbardziej aktualne tematy.
Program konferencji pojawi sie wkrótce. -
tak, dobrze Pan rozumie dla potencjalnych klientow.
Do wystapien zapraszamy firmy z branzy interaktywnej dzialajace na danym rynku lub planujace tam działanie. -
W związku z częstymi zapytaniami o zaproszenie na IAB ShowCase we Wrocławiu, przypominamy ze zaproszenie jest tylko dla marketerów. Na tym spotkaniu branża interaktywna się prezentuje, nie otrzymuje zaproszenia - taka jest specyfika IAB ShowCase.Patrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 07.07.09 o godzinie 10:21
-
Kolejne lokalne spotkanie IAB ShowCase odbędzie sie we Wrocławiu, 31.07.2009, Hotel Mercure Panorama, Sala Tumska, pl. Dominikański 1
12.00 – 12.20 Optymalizacja kampanii internetowej przy wykorzystanie badan internetu, Andrzej Garapich, Prezes Zarządu PBI
12.20 – 12.40 Jak zbudować efektywne relacje z dziennikarzami na przykładzie PR portalu Skoda Auto Polska, Marta Krysiak, dyrektor zarządzający, Grzegorz Krzemień, wiceprezes, GoldenSubmarine
12.40 – 13.00 Konkurs w Internecie, czyli jak zaangażować konsumenta, Iwona Kacperska, Senior Account Executive Interia.pl,
13.00 – 13.20 Wykorzystanie gier reklamowych do promocji produktów i usług, Przykłady gier reklamowych i kampanii z ich wykorzystaniem. Przykłady reklamy w grach komputerowych, Adam Dyba, Prezes Zarządu, AdAction.pl
13.20 – 13.40 Trzy słowa o oku z dwiema źrenicami, dwa o serwisie społecznościowym, który ma potencjał, by pożreć naszą klasę i cztery o alter ego Szymona Majewskiego. Pride&Glory Interactive opowie o własnym spojrzeniu na skuteczny marketing online, Dawid Szczepaniak, Dawid Szczepaniak, Piotr Friedberg, Pride&Glory Interactive
13.40 – 14.00 Przerwa
14.00 – 14.20 Gorący Kubek Knorr i biurowe śledztwo, czyli „Kto mi zdmuchnął Krupnik?!?”. Case study, Michał Banaszewski, Eskadra Opcom
14.20 – 14.40 "User experience w aplikacjach administracji publicznej czyli RIA w służbie rozwiązań o masowym zasięgu. Case study: e-PIT 37,Marcin Siwak,Senior Designer, Janmedia i Piotr Walczyszyn, Platform Evangelist, Adobe.
14.40 – 15.00 Reklama rozliczana za efekt, Przykłady kampanii z sektora turystycznego i bankowego, Paweł Sypczuk, Dyrektor Generalny Afilo.pl
Na to spotkanie zapraszamy tylko dla marketerów, branża internetowa w trakcie IAB ShowCase się preznetuje.Patrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 14.07.09 o godzinie 15:22 -
IAB ShowCase w Krakowie - podsumowanie
IAB ShowCase zgromadził ok. 40 lokalnych marketerów. W trakcie spotkania prezentowali casy przedstawiciele branży internetowej z Krakowa. Wystąpili m.in.: Łukasz Mikulski i Artur Kacprzak (Apeiro), Michał Banaszewski, Kuba Chudarek (Opcom), Sebastian Błaszkiewicz, Monika Rosińska (Empathy), Paweł Sala, Brand Manager FreshMail, Łukasz Wołek i Michał Wojda (Eura7), Monika Tulicka, kierownik sprzedaży regionalnej - region południowy (onet.pl), Dawid Szczepaniak (Pride&Glory Interactive), Iwona Kacperska (INTERIA.PL)
Spotkanie w Krakowie prowadził Prezes IAB Polska Piotr Kowalczyk.
Prelegentom i uczestnikom IAB Showcase w Krakowie serdecznie dziękujemy.
Relacja z IAB ShowCase w Krakowie wraz z krótkim wywiadem z Piotrem Kowalczykiem, Prezesem IAB Polska można przeczytać na stronie interaktywnie.com: http://interaktywnie.com/newsy/3615-iab-showcase-krako...Patrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 03.06.09 o godzinie 10:33 -
W zwiazku z czestymi zapytaniami dotyczacymi zaproszeń na IAB ShowCase informujemy ze zproszenia kierowane są tylko i wyłacznie do marketerow. Na IAB ShowCase przedstawiciele branży internetowej prezentują casy, natomiast nie sa goścni spotkania - ponieważ taka jest formuła.Patrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 27.05.09 o godzinie 12:07
-
Szczegółowa agenda spotkania.
Już 28 maja w Krakowie w Kinie Kijów, w sali Studio odbędzie się pierwszy w tym roku lokalny IAB ShowCase. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Spotkanie poprowadzi Piotr Kowalczyk,Prezes IAB Polska.
14.00 – 14.10 Przybycie gości
14.10 – 14.15 Powitanie gości – Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.
14.15 – 14.35 10 prostych pojęć z zakresu e-marketingu, Łukasz Mikulski i Artur Kacprzak, Apeiro
14.35 – 14.55 „Pokerzystki i listonosze, czyli interakcje według Bruno Banani. Case study.”, Michał Banaszewski, Kuba Chudarek, Opcom.
14.55 – 15.15 "Czy reklama to tylko kreacja?" Solidne fundamenty działań marketingowych w Internecie., Sebastian Błaszkiewicz, Monika Rosińska, Empathy
15.15 – 15.40 Przerwa
15.40 – 16.00 Co zrobić, aby Twoja kampania e-mail marketingowa nie została potraktowana jako spam., Paweł Sala,FreshMail
16.00 – 16.20 „Kawałek po kawałku, czyli jak rozgryźć markę. Case Study.” Łukasz Wołek i Michał Wojda, Eura7
16.20 – 16.40 Jak zarobić na internecie czyli kampanie efektywnościowe w systemie OnetEfekt”, Monika Tulicka,onet.pl
16.40 – 17.00 "Szymon Majewski w kampanii społecznej Fundacji Batorego. Case study”, Dawid Szczepaniak, Pride&Glory Interactive
17.00 - 17.20 „Magia Internetu, a skuteczne wyszukiwanie klientów.” Iwona Kacperska, INTERIA.PL
17.20 Pożegnanie i podziękowanie– Piotr Kowalczyk
Współorganizatorem spotkania jest agencja Opcom, http://opcom.pl.Patrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 26.05.09 o godzinie 11:17 -
coz moge powiedziec o Admin s.c.:
brak profesjonalizmu
karygodne podejscie do wlascicieli mieszkan ktore administruja,Patrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 18.05.09 o godzinie 11:53 -
Rozpoczynamy cykl lokalnych spotkań IAB ShowCase. Pierwsze spotkanie lokalne odbędzie się 28 maja w Krakowie, w Kinie Kijów, Sala Studio. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Temat: "Panorama rynku interaktywnego w Krakowie".
Cykl spotkań został rozpoczęty w Warszawie w ubiegłym roku i przyjął się z dużym entuzjazmem. W tym roku IAB Polska zaplanowało spotkania lokalne.
Celem spotkań IAB ShowCase jest pozyskanie przez marketerów wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej. Na IAB ShowCase są prezentowane tylko casy – czyli praktyczne rozwiązania i zastosowania. Prezenterami będą specjaliści z branży internetowej.
Goście spotkań:
Wyłącznie marketerzy.
Spotkanie będzie trwało od godz. 14.00 do 17.00
Agenda spotkania w Krakowie:
„10 prostych pojęć z zakresu e-marketingu”, Łukasz Mikulski i Artur Kacprzak z Apeiro, „Pokerzystki i listonosze, czyli interakcje według Bruno Banani. Case study", Michał Banaszewski, Kuba Chudarek z Opcomu,"Czy reklama to tylko kreacja?" Solidne fundamenty działań marketingowych w Internecie”, Sebastian Błaszkiewicz, Monika Rosińska z Empathy, „Co zrobić, aby Twoja kampania e-mail marketingowa nie została potraktowana jako spam”, Paweł Sala, Brand Manager FreshMail, "Szymon Majewski w kampanii społecznej Fundacji Batorego. Case study” Dawid Szczepaniak, Pride&Glory Interactive, wystąpią także przedstawiciele Onet.pl oraz Eura7.
Agenda może ulec zmianie.
Współorganizator:Opcom Grupa Eskadra.
Kontakt: ws. eventu: psass@iab.com.pl,
ws. akredytacji: amaj@iab.com.plPatrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 12.05.09 o godzinie 14:59