Umiejętności
Microsoft Office
Administracja biura
Obsługa urządzeń biurowych
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Subiekt GT,
Fakturowanie
zarządzanie sekretariatem
obsługa klienta zagranicznego
ewidencjonowanie produkcji
Obsługa środowiskowa przedsiębiorstwa
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Asystent ds. Administracji
Eurobent Sp. z o.o.
*obsługa sekretariatu,
*obowiązki związane z działem handlowym (sporządzanie faktur sprzedażowych, przygotowywanie ofert, obsługa klienta krajowego i zagranicznego),
*tworzenie baz danych klientów
*rejestrowanie faktur kosztowych w systemie
*obsługa ekologiczna przedsiębiorstwa,
*obsługa administracyjna,
*kontakty z kontrahentami,
*ewidencjonowanie produkcji,
*ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy,
*przygotowanie materiałów reklamowych firmy,
*nadzór nad terminowością polis ubezpieczeniowych, certyfikatów oraz innych dokumentów spółki
*zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych i zaopatrzenia
*sporządzanie pism firmowych oraz odpowiednia ich archiwizacja
*zarządzanie personelem sprzątającym
*obowiązki związane z działem handlowym (sporządzanie faktur sprzedażowych, przygotowywanie ofert, obsługa klienta krajowego i zagranicznego),
*tworzenie baz danych klientów
*rejestrowanie faktur kosztowych w systemie
*obsługa ekologiczna przedsiębiorstwa,
*obsługa administracyjna,
*kontakty z kontrahentami,
*ewidencjonowanie produkcji,
*ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy,
*przygotowanie materiałów reklamowych firmy,
*nadzór nad terminowością polis ubezpieczeniowych, certyfikatów oraz innych dokumentów spółki
*zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych i zaopatrzenia
*sporządzanie pism firmowych oraz odpowiednia ich archiwizacja
*zarządzanie personelem sprzątającym
Referent ds. Administracyjno - Handlowych
Eurobent Sp. z o.o.
*obsługa sekretariatu,
*obowiązki związane z działem handlowym (sporządzanie faktur sprzedażowych, przygotowywanie ofert, obsługa klienta krajowego i zagranicznego),
*tworzenie baz danych klientów
*rejestrowanie faktur kosztowych w systemie
*obsługa ekologiczna przedsiębiorstwa,
*obsługa administracyjna,
*kontakty z kontrahentami,
*ewidencjonowanie produkcji,
*ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy,
*przygotowanie materiałów reklamowych firmy,
*nadzór nad terminowością polis ubezpieczeniowych, certyfikatów oraz innych dokumentów spółki
*zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych i zaopatrzenia
*sporządzanie pism firmowych oraz odpowiednia ich archiwizacja
*zarządzanie personelem sprzątającym
*obowiązki związane z działem handlowym (sporządzanie faktur sprzedażowych, przygotowywanie ofert, obsługa klienta krajowego i zagranicznego),
*tworzenie baz danych klientów
*rejestrowanie faktur kosztowych w systemie
*obsługa ekologiczna przedsiębiorstwa,
*obsługa administracyjna,
*kontakty z kontrahentami,
*ewidencjonowanie produkcji,
*ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy,
*przygotowanie materiałów reklamowych firmy,
*nadzór nad terminowością polis ubezpieczeniowych, certyfikatów oraz innych dokumentów spółki
*zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych i zaopatrzenia
*sporządzanie pism firmowych oraz odpowiednia ich archiwizacja
*zarządzanie personelem sprzątającym
Szkolenia i kursy
* Studia podyplomowe: administracja i gospodarka samorządowa (obecnie)
* "Audyt Ekologiczny" listopad 2014 - styczeń 2015
* "Odpowiedzialność producenta i importera za wyrób i oznakowanie CE" - wrzesień 2014
* "Efektywna organizacja czasu pracy" - październik 2014
* "Myślenie strategiczne" - sierpień 2014
* "Budowanie wizerunku firmy" - sierpień 2014
* "Umiejętności interpersonalne" - maj 2014
* "Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem" - kwiecień 2014
* "Ekologiczny biznes" - marzec 2014
* Kurs języka angielskiego ukończony na poziomie B2 (PLIMAT- centrum językowe Maciej Pliszka)
* "Audyt Ekologiczny" listopad 2014 - styczeń 2015
* "Odpowiedzialność producenta i importera za wyrób i oznakowanie CE" - wrzesień 2014
* "Efektywna organizacja czasu pracy" - październik 2014
* "Myślenie strategiczne" - sierpień 2014
* "Budowanie wizerunku firmy" - sierpień 2014
* "Umiejętności interpersonalne" - maj 2014
* "Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem" - kwiecień 2014
* "Ekologiczny biznes" - marzec 2014
* Kurs języka angielskiego ukończony na poziomie B2 (PLIMAT- centrum językowe Maciej Pliszka)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Muzyka, film, kulinaria
Inne
Prawo jazdy kat. B