Patrycja Płońska

Dystrykt Manager / Trener.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Call Center Coaching Ekonomika Finanse Analiza rynku Marketing Negocjacje Zarządzanie P&L Rozwój produktu marketing produktu Public Relations Publikacje Sales Zarządzanie Sprzedażą Budowanie zepołu Telekomunikacja Trener Szkolenie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator
Okaidi
Odpowiedzialny za zarządzanie informacją w Intranecie
• Pilotuje syntezę cotygodniowych reportingów i programuje poszukiwanie informacji w serwisach centrali
• Pilotuje kalendarz eventów (planuje eventy i akcje stowarzyszone)

• Odpowiada za monitoring, poprawność i korektę ogółu artykułów oraz informacji przekazywanych do sieci

• Centralizuje ogół informacji przekazywanych do sklepów

• Odpowiada za edycję WI co tydzień o ustalonej godzinie

• Adaptuje globalne narzędzia do lokalnych potrzeb i specyfiki (inter)
-Korzystając z informacji od lokalnej kadry kierowniczej, wzbogaca wspólny trzon i dostosowuje go do specyfiki i rytmu kraju

Koordynator kalendarza handlowego
• Planuje, ustala i informuje o wydarzeniach handlowych sieci (decyzje handlowe, challenge, …) – Widoczne przez klienta

• Odpowiada za poprawne wdrożenie i wykonalność kalendarza handlowego - Back office

• Odpowiada za wykonalność prawną eventów handlowych

• Uczestniczy w cotygodniowych zebraniach.


Mediator sieć / serwisy centralne
• Usprawnia wymianę informacji między serwisami centralnymi i siecią, sklepami i pilotami, aby odpowiadać na codzienne pytania i problemy :
- w drugiej linii, odpowiada na pytania i kontroluje problemy sklepów
- kieruje do właściwych rozmówców
- zapewnia pomoc językową (inter)

• Prowadzi monitoring organizacji otwarć/relookingów/zamknięć :
- Przejmuje od pilotów i przekazuje serwisom centralnym Store Opening Book
- Monitoruje harmonogram Transportu (wyposażenie sklepu i towar)
- Monitoruje zamówienia PLV i materiałów eksploatacyjnych
- Monitoruje specyficzne zamówienia materiałów reklamowych na otwarcia sklepów
- Monitoruje jakość poprzez audyt otwarcia
Organizator
• Organizuje staże integracyjne nowych Managerów
• Współorganizuje zebrania region / kraj
• Koordynuje i bierze udział w opracowywaniu tematów zebrań, uczestniczy w zebraniach regionu
• Współorganizuje otwarcia sklepów i relookingi
• Odpowiada za procedury Tax Free
• Organizuje inwentaryzacje
• Wykonuje tłumaczenia i zleca tłumaczenia firmom zewnętrznym
• Organizuje przesyłanie informacji zwrotnych serwisom centrali Monde w celu wzmocnienia rozwoju marki
• Organizuje akcje RHESSEME* w Polsce (program Odpowiedzialności Marek w aspekcie Ogólnoludzkim, Biznesowym, Socjalnym, Społecznym i Środowiskowym, na rzecz Dzieci)

Koordynuje komunikację w sieciach społecznościowych i w internecie
• Koordynuje tłumaczenia dla CRM, internetu i Facebooka.
• Animuje polski FB
• Dostarcza narzędzi komunikacji działom marketingu centrów handlowych w celu wykorzystania ich na portalach internetowych i FB centrów.
Logo
Retail Operation Manager
Galaxy Optical Services
Zarządzanie sklepami w podległym regionie w zakresie ekonomii, organizacji, VM, oraz obsługi Klienta.
● Ustawiczne podnoszenie wskaźników handlowych, budowanie świadomości ekonomicznej
● Opieka marketingowa nad placówkami
● Kreowanie biznesowego profilu Marki, business plan i review
● Realizowanie założeń Marki (cele globalne i lokalne, podnoszenie jakości obsługi, standaryzacja regionu podległego)
● Otwarcia nowych salonów ( rekrutacja, akomodacja, promocje, szkolenia etc)
Logo
Kierownik sklepu / Trener
Okaidi Poland
Rekrutacja pozostałych Kierowników Marki. Szkolenia SM i ich zespołów. Szkolenia zagraniczne.
Obsługa Klienta / serwis na najwyższym poziomie.
Otwarcie pierwszego sklepu w Polsce,otwieranie kolejnych sklepów. Rekrutacja pracowników, Visual Merchandising, Raporty i ich analiza, zarządzanie stockiem, inwentura, akcje promocyjne, współpraca z Centralą.
Ocena roczna i półroczna pracowników. Ustalanie budżetów, planowanie kolekcji / sezonów.
Inditex
Zastępca Dyrektora Sklepu
Zarządzanie grupą 12. pracowników, sporządzanie grafików, rekrutacja, zatrudnianie pracowników, ewaluacja pracowników, szkolenia, inwentaryzacja, samodzielne zamówienia kolekcji, kontakt z product managerami, Visual, dbanie o realizację budżetu, motywacja pracowników i własna, minimalizacja strat, reklamacje, transfery międzysklepowe,
Tommy Hilfiger
zastępca kierownika sklepu

Szkolenia i kursy

Umiejętności interpersonalne ( aktywne słuchanie, empatia, znajomość zagadnień Body language ).
Ukończony Warsztat Treningu Zastępowania Agresji ( radzenie sobie ze stresem, asertywność w sytuacjach konfliktowych, zagadnienia manipulacji, motywacji ).
Pomyślnie ukończony kurs menagerski Shift Managment Course
( radzenie sobie z konfliktami w pracy, psychologia sprzedaży, prowadzenie szkoleń, zarządzanie ludźmi oraz czasem własnym podczas prowadzenia zmiany, działanie w sytuacjach wyjątkowych, praktyczne działania w największej restauracji w Polsce „Sezam” Warszawa).
Udział w międzynarodowym IDFORUM w Roubaix / Lille, wymiana doświadczenia z Kierownikami sklepów z Włoch, Australii, Rosji, Stanów etc.

Czynne prawo jazdy kat. B.

Edukacja

Logo
Pedagogika specjalna - Resocjalizacja, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Zainteresowania:
Twórczość oraz życie Stephena Kinga ( ulubione powieści: Cykl Mroczna Wieża, Miasteczko Salem, Worek kości, dramaty w oryginale, sfilmowane dzieła: Lśnienie, Skazani na Shawshank. Pogłębianie kolekcji ponad 30 pozycji pisanych i kilkunastu wydań płytowych.

Zarządzanie zasobami ludzkimi, seksuologia, coaching.

Inne

Przygotowanie i prowadzenie zajęć z Pierwszego Wrażenia, Motywacji, Kreatywności, Ofertowania etc.
Warsztaty, ćwiczenia, forum.

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
AMERYKA
AMERYKA
CZY Amerykanie pozwolą żeby ich prezydentem był czarny?!
BARAN
BARAN
Grupa dla osób urodzonych pod Znakiem Barana lub poprostu osób silnych i energicznych, czasem niecierpliwych... lub takich, co promieniują młodością ;-))
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)