Umiejętności
Zarządzanie Marką
Call Center
Coaching
Ekonomika
Finanse
Analiza rynku
Marketing
Negocjacje
Zarządzanie P&L
Rozwój produktu
marketing produktu
Public Relations
Publikacje
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Telekomunikacja
Trener
Szkolenie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Koordynator
Okaidi
Odpowiedzialny za zarządzanie informacją w Intranecie
• Pilotuje syntezę cotygodniowych reportingów i programuje poszukiwanie informacji w serwisach centrali
• Pilotuje kalendarz eventów (planuje eventy i akcje stowarzyszone)
• Odpowiada za monitoring, poprawność i korektę ogółu artykułów oraz informacji przekazywanych do sieci
• Centralizuje ogół informacji przekazywanych do sklepów
• Odpowiada za edycję WI co tydzień o ustalonej godzinie
• Adaptuje globalne narzędzia do lokalnych potrzeb i specyfiki (inter)
-Korzystając z informacji od lokalnej kadry kierowniczej, wzbogaca wspólny trzon i dostosowuje go do specyfiki i rytmu kraju
Koordynator kalendarza handlowego
• Planuje, ustala i informuje o wydarzeniach handlowych sieci (decyzje handlowe, challenge, …) – Widoczne przez klienta
• Odpowiada za poprawne wdrożenie i wykonalność kalendarza handlowego - Back office
• Odpowiada za wykonalność prawną eventów handlowych
• Uczestniczy w cotygodniowych zebraniach.
Mediator sieć / serwisy centralne
• Usprawnia wymianę informacji między serwisami centralnymi i siecią, sklepami i pilotami, aby odpowiadać na codzienne pytania i problemy :
- w drugiej linii, odpowiada na pytania i kontroluje problemy sklepów
- kieruje do właściwych rozmówców
- zapewnia pomoc językową (inter)
• Prowadzi monitoring organizacji otwarć/relookingów/zamknięć :
- Przejmuje od pilotów i przekazuje serwisom centralnym Store Opening Book
- Monitoruje harmonogram Transportu (wyposażenie sklepu i towar)
- Monitoruje zamówienia PLV i materiałów eksploatacyjnych
- Monitoruje specyficzne zamówienia materiałów reklamowych na otwarcia sklepów
- Monitoruje jakość poprzez audyt otwarcia
Organizator
• Organizuje staże integracyjne nowych Managerów
• Współorganizuje zebrania region / kraj
• Koordynuje i bierze udział w opracowywaniu tematów zebrań, uczestniczy w zebraniach regionu
• Współorganizuje otwarcia sklepów i relookingi
• Odpowiada za procedury Tax Free
• Organizuje inwentaryzacje
• Wykonuje tłumaczenia i zleca tłumaczenia firmom zewnętrznym
• Organizuje przesyłanie informacji zwrotnych serwisom centrali Monde w celu wzmocnienia rozwoju marki
• Organizuje akcje RHESSEME* w Polsce (program Odpowiedzialności Marek w aspekcie Ogólnoludzkim, Biznesowym, Socjalnym, Społecznym i Środowiskowym, na rzecz Dzieci)
Koordynuje komunikację w sieciach społecznościowych i w internecie
• Koordynuje tłumaczenia dla CRM, internetu i Facebooka.
• Animuje polski FB
• Dostarcza narzędzi komunikacji działom marketingu centrów handlowych w celu wykorzystania ich na portalach internetowych i FB centrów.
• Pilotuje syntezę cotygodniowych reportingów i programuje poszukiwanie informacji w serwisach centrali
• Pilotuje kalendarz eventów (planuje eventy i akcje stowarzyszone)
• Odpowiada za monitoring, poprawność i korektę ogółu artykułów oraz informacji przekazywanych do sieci
• Centralizuje ogół informacji przekazywanych do sklepów
• Odpowiada za edycję WI co tydzień o ustalonej godzinie
• Adaptuje globalne narzędzia do lokalnych potrzeb i specyfiki (inter)
-Korzystając z informacji od lokalnej kadry kierowniczej, wzbogaca wspólny trzon i dostosowuje go do specyfiki i rytmu kraju
Koordynator kalendarza handlowego
• Planuje, ustala i informuje o wydarzeniach handlowych sieci (decyzje handlowe, challenge, …) – Widoczne przez klienta
• Odpowiada za poprawne wdrożenie i wykonalność kalendarza handlowego - Back office
• Odpowiada za wykonalność prawną eventów handlowych
• Uczestniczy w cotygodniowych zebraniach.
Mediator sieć / serwisy centralne
• Usprawnia wymianę informacji między serwisami centralnymi i siecią, sklepami i pilotami, aby odpowiadać na codzienne pytania i problemy :
- w drugiej linii, odpowiada na pytania i kontroluje problemy sklepów
- kieruje do właściwych rozmówców
- zapewnia pomoc językową (inter)
• Prowadzi monitoring organizacji otwarć/relookingów/zamknięć :
- Przejmuje od pilotów i przekazuje serwisom centralnym Store Opening Book
- Monitoruje harmonogram Transportu (wyposażenie sklepu i towar)
- Monitoruje zamówienia PLV i materiałów eksploatacyjnych
- Monitoruje specyficzne zamówienia materiałów reklamowych na otwarcia sklepów
- Monitoruje jakość poprzez audyt otwarcia
Organizator
• Organizuje staże integracyjne nowych Managerów
• Współorganizuje zebrania region / kraj
• Koordynuje i bierze udział w opracowywaniu tematów zebrań, uczestniczy w zebraniach regionu
• Współorganizuje otwarcia sklepów i relookingi
• Odpowiada za procedury Tax Free
• Organizuje inwentaryzacje
• Wykonuje tłumaczenia i zleca tłumaczenia firmom zewnętrznym
• Organizuje przesyłanie informacji zwrotnych serwisom centrali Monde w celu wzmocnienia rozwoju marki
• Organizuje akcje RHESSEME* w Polsce (program Odpowiedzialności Marek w aspekcie Ogólnoludzkim, Biznesowym, Socjalnym, Społecznym i Środowiskowym, na rzecz Dzieci)
Koordynuje komunikację w sieciach społecznościowych i w internecie
• Koordynuje tłumaczenia dla CRM, internetu i Facebooka.
• Animuje polski FB
• Dostarcza narzędzi komunikacji działom marketingu centrów handlowych w celu wykorzystania ich na portalach internetowych i FB centrów.
Retail Operation Manager
Galaxy Optical Services
Zarządzanie sklepami w podległym regionie w zakresie ekonomii, organizacji, VM, oraz obsługi Klienta.
● Ustawiczne podnoszenie wskaźników handlowych, budowanie świadomości ekonomicznej
● Opieka marketingowa nad placówkami
● Kreowanie biznesowego profilu Marki, business plan i review
● Realizowanie założeń Marki (cele globalne i lokalne, podnoszenie jakości obsługi, standaryzacja regionu podległego)
● Otwarcia nowych salonów ( rekrutacja, akomodacja, promocje, szkolenia etc)
● Ustawiczne podnoszenie wskaźników handlowych, budowanie świadomości ekonomicznej
● Opieka marketingowa nad placówkami
● Kreowanie biznesowego profilu Marki, business plan i review
● Realizowanie założeń Marki (cele globalne i lokalne, podnoszenie jakości obsługi, standaryzacja regionu podległego)
● Otwarcia nowych salonów ( rekrutacja, akomodacja, promocje, szkolenia etc)
Kierownik sklepu / Trener
Okaidi Poland
Rekrutacja pozostałych Kierowników Marki. Szkolenia SM i ich zespołów. Szkolenia zagraniczne.
Obsługa Klienta / serwis na najwyższym poziomie.
Otwarcie pierwszego sklepu w Polsce,otwieranie kolejnych sklepów. Rekrutacja pracowników, Visual Merchandising, Raporty i ich analiza, zarządzanie stockiem, inwentura, akcje promocyjne, współpraca z Centralą.
Ocena roczna i półroczna pracowników. Ustalanie budżetów, planowanie kolekcji / sezonów.
Obsługa Klienta / serwis na najwyższym poziomie.
Otwarcie pierwszego sklepu w Polsce,otwieranie kolejnych sklepów. Rekrutacja pracowników, Visual Merchandising, Raporty i ich analiza, zarządzanie stockiem, inwentura, akcje promocyjne, współpraca z Centralą.
Ocena roczna i półroczna pracowników. Ustalanie budżetów, planowanie kolekcji / sezonów.
Zastępca Dyrektora Sklepu
Zarządzanie grupą 12. pracowników, sporządzanie grafików, rekrutacja, zatrudnianie pracowników, ewaluacja pracowników, szkolenia, inwentaryzacja, samodzielne zamówienia kolekcji, kontakt z product managerami, Visual, dbanie o realizację budżetu, motywacja pracowników i własna, minimalizacja strat, reklamacje, transfery międzysklepowe,
Szkolenia i kursy
Umiejętności interpersonalne ( aktywne słuchanie, empatia, znajomość zagadnień Body language ).
Ukończony Warsztat Treningu Zastępowania Agresji ( radzenie sobie ze stresem, asertywność w sytuacjach konfliktowych, zagadnienia manipulacji, motywacji ).
Pomyślnie ukończony kurs menagerski Shift Managment Course
( radzenie sobie z konfliktami w pracy, psychologia sprzedaży, prowadzenie szkoleń, zarządzanie ludźmi oraz czasem własnym podczas prowadzenia zmiany, działanie w sytuacjach wyjątkowych, praktyczne działania w największej restauracji w Polsce „Sezam” Warszawa).
Udział w międzynarodowym IDFORUM w Roubaix / Lille, wymiana doświadczenia z Kierownikami sklepów z Włoch, Australii, Rosji, Stanów etc.
Czynne prawo jazdy kat. B.
Ukończony Warsztat Treningu Zastępowania Agresji ( radzenie sobie ze stresem, asertywność w sytuacjach konfliktowych, zagadnienia manipulacji, motywacji ).
Pomyślnie ukończony kurs menagerski Shift Managment Course
( radzenie sobie z konfliktami w pracy, psychologia sprzedaży, prowadzenie szkoleń, zarządzanie ludźmi oraz czasem własnym podczas prowadzenia zmiany, działanie w sytuacjach wyjątkowych, praktyczne działania w największej restauracji w Polsce „Sezam” Warszawa).
Udział w międzynarodowym IDFORUM w Roubaix / Lille, wymiana doświadczenia z Kierownikami sklepów z Włoch, Australii, Rosji, Stanów etc.
Czynne prawo jazdy kat. B.
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Zainteresowania:
Twórczość oraz życie Stephena Kinga ( ulubione powieści: Cykl Mroczna Wieża, Miasteczko Salem, Worek kości, dramaty w oryginale, sfilmowane dzieła: Lśnienie, Skazani na Shawshank. Pogłębianie kolekcji ponad 30 pozycji pisanych i kilkunastu wydań płytowych.
Zarządzanie zasobami ludzkimi, seksuologia, coaching.
Twórczość oraz życie Stephena Kinga ( ulubione powieści: Cykl Mroczna Wieża, Miasteczko Salem, Worek kości, dramaty w oryginale, sfilmowane dzieła: Lśnienie, Skazani na Shawshank. Pogłębianie kolekcji ponad 30 pozycji pisanych i kilkunastu wydań płytowych.
Zarządzanie zasobami ludzkimi, seksuologia, coaching.
Inne
Przygotowanie i prowadzenie zajęć z Pierwszego Wrażenia, Motywacji, Kreatywności, Ofertowania etc.
Warsztaty, ćwiczenia, forum.
Warsztaty, ćwiczenia, forum.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BARAN
Grupa dla osób urodzonych pod Znakiem Barana lub poprostu osób silnych i energicznych, czasem niecierpliwych... lub takich, co promieniują młodością ;-))
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.