Umiejętności
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Project Management
Agile
Komunikacja Marketingowa
Product manager
Języki
angielski
biegły
czeski
dobry
duński
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
p.o. Kierownika Działu / Acting Department Manager / Acting Shopkeeper
- Odpowiedzialność za doniesienie wyników - marży, obrotu, poziomu ekspozycji oraz wysokiego poziomu obsługi klienta - mystery shopper itp.
- Optymalizowanie spedzaży poprzez prowadzenie i inspirowanie zespołu, poprzeż znajomość szerokości asortymentu, llokalnego rynku oraz klienta
- Ciągłe pytanie "Dlaczego ?" w celu znalezienia nowych pomysłów i rozwiązań aby wpłynąć na kierowanie sprzedażą podczas wycieczki klienta po sklepie
- Odpowiadanie na potrzeby klienta - wprowadzanie nowych rozwiązań aby udoskonalić Aktywną Obługę Klienta na całym sklepie
- Wprowadzanie nowych narzędzi w celu aktywizacji sprzedaży na całym sklepie
- Zapewnianie sukcesji poprzez rozwój pracowników
- Wspólpraca z działem Logistyki, Dekoratorów, Sprzedaży, Działu Activity oraz Biznes Nawigacji aby osiągnąć jak najlepsze rezulataty w sprzedaży, poziomie inspiracji oraz przepływu towaru
- Zarządzanie procesem przebudowy oraz follow-up
- Rozwój siebie poprzez podejmowanie nwoych wyzwań oraz uczestniczenie / organizowanie nowych projektów
- Optymalizowanie spedzaży poprzez prowadzenie i inspirowanie zespołu, poprzeż znajomość szerokości asortymentu, llokalnego rynku oraz klienta
- Ciągłe pytanie "Dlaczego ?" w celu znalezienia nowych pomysłów i rozwiązań aby wpłynąć na kierowanie sprzedażą podczas wycieczki klienta po sklepie
- Odpowiadanie na potrzeby klienta - wprowadzanie nowych rozwiązań aby udoskonalić Aktywną Obługę Klienta na całym sklepie
- Wprowadzanie nowych narzędzi w celu aktywizacji sprzedaży na całym sklepie
- Zapewnianie sukcesji poprzez rozwój pracowników
- Wspólpraca z działem Logistyki, Dekoratorów, Sprzedaży, Działu Activity oraz Biznes Nawigacji aby osiągnąć jak najlepsze rezulataty w sprzedaży, poziomie inspiracji oraz przepływu towaru
- Zarządzanie procesem przebudowy oraz follow-up
- Rozwój siebie poprzez podejmowanie nwoych wyzwań oraz uczestniczenie / organizowanie nowych projektów
Local Marketing Leader
- Odpowiedzialność za kierunek marketingowy oraz podejmowanie działań marketingowych na wyznaczonym rynku lokalnym,
- Marka IKEA jako pierwszy wybór w poszukiwaniu produktów i rozwiązań ds. wyposażenia wnętrz, które kreują lepsze życie codzienne dla wielu osób,
- Stymulowanie zainteresowania wyposażeniem domu na rynku lokalnym,
- Ciągłe pytanie "Dlaczego?", by znaleźć nowe pomysły i rozwiązania,
- Kierowanie ruchu do sklepu IKEA,
- Praca z międzynarodowymi, krajowymi i lokalnymi danymi rynkowymi oraz analiza informacji zwrotnych od odwiedzających w celu identyfikacji zmian w odwiedzinach i zachowaniach klientów,
- Kierowanie lokalną komunikacją marketingową, aby dotknąć serc i umysłów wielu ludzi,
- Odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie lokalnej strategii lojalnościowej klientów (IKEA FAMILY), prowadzącej do przekształcania odwiedzających IKEA w członków IKEA FAMILY oraz aktywowania i angażowania obecnych członków w celu zapewnienia długoterminowych relacji, aby częściej wracali się do naszego sklepu,
- Stworzenie i wdrożenie silnego, rocznego planu dotyczącego działalności marketingowej (w sklepie i na rynku) oraz dobrze zorganizowanego podejścia do komunikacji,
- Kontrolowanie lokalnego budżetu marketingowego, mierzenie wszystkich wskaźników marketingowych, identyfikacja efektywności kosztowej, monitorowanie i monitorowanie inwestycji marketingowych,
- Prowadzenie działań w zakresie zrównoważonego rozwoju i CSR, promując IKEA jako dobrego sąsiada,
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi: działalność agencji medialnych, reklamowych, cyfrowych i PR,
- Być na bieżąco z trendami marketingowymi, handlowymi i dekoracyjnymi wnętrz,
- Prowadzenie dwóch specjalistów ds. Marketingu.
- Marka IKEA jako pierwszy wybór w poszukiwaniu produktów i rozwiązań ds. wyposażenia wnętrz, które kreują lepsze życie codzienne dla wielu osób,
- Stymulowanie zainteresowania wyposażeniem domu na rynku lokalnym,
- Ciągłe pytanie "Dlaczego?", by znaleźć nowe pomysły i rozwiązania,
- Kierowanie ruchu do sklepu IKEA,
- Praca z międzynarodowymi, krajowymi i lokalnymi danymi rynkowymi oraz analiza informacji zwrotnych od odwiedzających w celu identyfikacji zmian w odwiedzinach i zachowaniach klientów,
- Kierowanie lokalną komunikacją marketingową, aby dotknąć serc i umysłów wielu ludzi,
- Odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie lokalnej strategii lojalnościowej klientów (IKEA FAMILY), prowadzącej do przekształcania odwiedzających IKEA w członków IKEA FAMILY oraz aktywowania i angażowania obecnych członków w celu zapewnienia długoterminowych relacji, aby częściej wracali się do naszego sklepu,
- Stworzenie i wdrożenie silnego, rocznego planu dotyczącego działalności marketingowej (w sklepie i na rynku) oraz dobrze zorganizowanego podejścia do komunikacji,
- Kontrolowanie lokalnego budżetu marketingowego, mierzenie wszystkich wskaźników marketingowych, identyfikacja efektywności kosztowej, monitorowanie i monitorowanie inwestycji marketingowych,
- Prowadzenie działań w zakresie zrównoważonego rozwoju i CSR, promując IKEA jako dobrego sąsiada,
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi: działalność agencji medialnych, reklamowych, cyfrowych i PR,
- Być na bieżąco z trendami marketingowymi, handlowymi i dekoracyjnymi wnętrz,
- Prowadzenie dwóch specjalistów ds. Marketingu.
SalesTeam Leader / Koordynator Sprzedaży
- Odpowiedzialność za doniesienie wyników - marży, obrotu, poziomu ekspozycji oraz wysokiego poziomu obsługi klienta - mystery shopper itp.
- Optymalizowanie spedzaży poprzez prowadzenie i inspirowanie zespołu, poprzeż znajomość szerokości asortymentu, llokalnego rynku oraz klienta
- Ciągłe pytanie "Dlaczego ?" w celu znalezienia nowych pomysłów i rozwiązań aby wpłynąć na kierowanie sprzedażą podczas wycieczki klienta po sklepie
- Odpowiadanie na potrzeby klienta - wprowadzanie nowych rozwiązań aby udoskonalić Aktywną Obługę Klienta na całym sklepie
- Wprowadzanie nowych narzędzi w celu aktywizacji sprzedaży na całym sklepie
- Zapewnianie sukcesji poprzez rozwój pracowników
- Wspólpraca z działem Logistyki, Dekoratorów, Sprzedaży, Działu Activity oraz Biznes Nawigacji aby osiągnąć jak najlepsze rezulataty w sprzedaży, poziomie inspiracji oraz przepływu towaru
- Zarządzanie procesem przebudowy oraz follow-up
- Rozwój siebie poprzez podejmowanie nwoych wyzwań oraz uczestniczenie / organizowanie nowych projektów
- Optymalizowanie spedzaży poprzez prowadzenie i inspirowanie zespołu, poprzeż znajomość szerokości asortymentu, llokalnego rynku oraz klienta
- Ciągłe pytanie "Dlaczego ?" w celu znalezienia nowych pomysłów i rozwiązań aby wpłynąć na kierowanie sprzedażą podczas wycieczki klienta po sklepie
- Odpowiadanie na potrzeby klienta - wprowadzanie nowych rozwiązań aby udoskonalić Aktywną Obługę Klienta na całym sklepie
- Wprowadzanie nowych narzędzi w celu aktywizacji sprzedaży na całym sklepie
- Zapewnianie sukcesji poprzez rozwój pracowników
- Wspólpraca z działem Logistyki, Dekoratorów, Sprzedaży, Działu Activity oraz Biznes Nawigacji aby osiągnąć jak najlepsze rezulataty w sprzedaży, poziomie inspiracji oraz przepływu towaru
- Zarządzanie procesem przebudowy oraz follow-up
- Rozwój siebie poprzez podejmowanie nwoych wyzwań oraz uczestniczenie / organizowanie nowych projektów
Kierownik Działu / Department Manager / Floor Manager
- Zapewnianie wsparcia administracyjnego dla pracowników
- Sortowanie i weryfikacja przychodzących dokumentów oraz dbanie o terminowość
- Podstawowe operacje księgowe
- Współpraca z Merchandiser Team, Order Office, Department Center oraz firmami zewnętrznymi
- Regularne audyty bezpieczeństwa;
- Obsługa klienta;
- Zarządzanie powierzchnią sprzedaży, pracownikami, planowanie (opracowywanie i realizowanie założonej strategii oraz planów sprzedażowych: dziennych, tygodniowych i miesięcznych)
- Perspektywiczne i ekonomiczne planowanie odpowiedzialności personelu, analiza wskaźników (KPI) oraz analiza trendów
- Zarządzanie zespołem oraz rozwojem pracowników (poszukiwanie talentów); motywowanie i wsparcie innych w działaniu;
- Tworzenie oraz prowadzenie szkoleń rozwojowych dla pracowników
- Selekcja spływających aplikacji, organizowanie rozmów kwalifikacyjnych: telefonicznych oraz twarzą w twarz
- Budowanie morale pracowników oraz klientów, poprzez stworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego i wyedukowanej obsługi
- Sortowanie i weryfikacja przychodzących dokumentów oraz dbanie o terminowość
- Podstawowe operacje księgowe
- Współpraca z Merchandiser Team, Order Office, Department Center oraz firmami zewnętrznymi
- Regularne audyty bezpieczeństwa;
- Obsługa klienta;
- Zarządzanie powierzchnią sprzedaży, pracownikami, planowanie (opracowywanie i realizowanie założonej strategii oraz planów sprzedażowych: dziennych, tygodniowych i miesięcznych)
- Perspektywiczne i ekonomiczne planowanie odpowiedzialności personelu, analiza wskaźników (KPI) oraz analiza trendów
- Zarządzanie zespołem oraz rozwojem pracowników (poszukiwanie talentów); motywowanie i wsparcie innych w działaniu;
- Tworzenie oraz prowadzenie szkoleń rozwojowych dla pracowników
- Selekcja spływających aplikacji, organizowanie rozmów kwalifikacyjnych: telefonicznych oraz twarzą w twarz
- Budowanie morale pracowników oraz klientów, poprzez stworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego i wyedukowanej obsługi
Szkolenia i kursy
-> Audytor Wewnętrzny Zintegrowanych Systemów Zarządzania ISO 9001 i ISO 14001
-> Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach badawczych wg normy ISO 17025
-> Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach badawczych wg normy ISO 17025
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Fotografia, Pieczenie / Gotowanie, Sport oraz podróżowanie
Inne
Liczny udział w konferencjach naukowych krajowych i międzynarodowych - prezentacja wyników badań
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.