Patrycja Pamela Krogul

Marketing Manager, IKEA Retail Sp. z o.o.
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Marketing Microsoft Excel Microsoft Office Project Management Agile Komunikacja Marketingowa Product manager

Języki

angielski
biegły
czeski
dobry
duński
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

IKEA Retail Sp. z o.o.
p.o. Kierownika Działu / Acting Department Manager / Acting Shopkeeper
- Odpowiedzialność za doniesienie wyników - marży, obrotu, poziomu ekspozycji oraz wysokiego poziomu obsługi klienta - mystery shopper itp.
- Optymalizowanie spedzaży poprzez prowadzenie i inspirowanie zespołu, poprzeż znajomość szerokości asortymentu, llokalnego rynku oraz klienta
- Ciągłe pytanie "Dlaczego ?" w celu znalezienia nowych pomysłów i rozwiązań aby wpłynąć na kierowanie sprzedażą podczas wycieczki klienta po sklepie
- Odpowiadanie na potrzeby klienta - wprowadzanie nowych rozwiązań aby udoskonalić Aktywną Obługę Klienta na całym sklepie
- Wprowadzanie nowych narzędzi w celu aktywizacji sprzedaży na całym sklepie
- Zapewnianie sukcesji poprzez rozwój pracowników
- Wspólpraca z działem Logistyki, Dekoratorów, Sprzedaży, Działu Activity oraz Biznes Nawigacji aby osiągnąć jak najlepsze rezulataty w sprzedaży, poziomie inspiracji oraz przepływu towaru
- Zarządzanie procesem przebudowy oraz follow-up
- Rozwój siebie poprzez podejmowanie nwoych wyzwań oraz uczestniczenie / organizowanie nowych projektów
IKEA Retail Sp. z o.o.
Local Marketing Leader
- Odpowiedzialność za kierunek marketingowy oraz podejmowanie działań marketingowych na wyznaczonym rynku lokalnym,
- Marka IKEA jako pierwszy wybór w poszukiwaniu produktów i rozwiązań ds. wyposażenia wnętrz, które kreują lepsze życie codzienne dla wielu osób,
- Stymulowanie zainteresowania wyposażeniem domu na rynku lokalnym,
- Ciągłe pytanie "Dlaczego?", by znaleźć nowe pomysły i rozwiązania,
- Kierowanie ruchu do sklepu IKEA,
- Praca z międzynarodowymi, krajowymi i lokalnymi danymi rynkowymi oraz analiza informacji zwrotnych od odwiedzających w celu identyfikacji zmian w odwiedzinach i zachowaniach klientów,
- Kierowanie lokalną komunikacją marketingową, aby dotknąć serc i umysłów wielu ludzi,
- Odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie lokalnej strategii lojalnościowej klientów (IKEA FAMILY), prowadzącej do przekształcania odwiedzających IKEA w członków IKEA FAMILY oraz aktywowania i angażowania obecnych członków w celu zapewnienia długoterminowych relacji, aby częściej wracali się do naszego sklepu,
- Stworzenie i wdrożenie silnego, rocznego planu dotyczącego działalności marketingowej (w sklepie i na rynku) oraz dobrze zorganizowanego podejścia do komunikacji,
- Kontrolowanie lokalnego budżetu marketingowego, mierzenie wszystkich wskaźników marketingowych, identyfikacja efektywności kosztowej, monitorowanie i monitorowanie inwestycji marketingowych,
- Prowadzenie działań w zakresie zrównoważonego rozwoju i CSR, promując IKEA jako dobrego sąsiada,
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi: działalność agencji medialnych, reklamowych, cyfrowych i PR,
- Być na bieżąco z trendami marketingowymi, handlowymi i dekoracyjnymi wnętrz,
- Prowadzenie dwóch specjalistów ds. Marketingu.
IKEA Retail Sp. z o.o.
SalesTeam Leader / Koordynator Sprzedaży
- Odpowiedzialność za doniesienie wyników - marży, obrotu, poziomu ekspozycji oraz wysokiego poziomu obsługi klienta - mystery shopper itp.
- Optymalizowanie spedzaży poprzez prowadzenie i inspirowanie zespołu, poprzeż znajomość szerokości asortymentu, llokalnego rynku oraz klienta
- Ciągłe pytanie "Dlaczego ?" w celu znalezienia nowych pomysłów i rozwiązań aby wpłynąć na kierowanie sprzedażą podczas wycieczki klienta po sklepie
- Odpowiadanie na potrzeby klienta - wprowadzanie nowych rozwiązań aby udoskonalić Aktywną Obługę Klienta na całym sklepie
- Wprowadzanie nowych narzędzi w celu aktywizacji sprzedaży na całym sklepie
- Zapewnianie sukcesji poprzez rozwój pracowników
- Wspólpraca z działem Logistyki, Dekoratorów, Sprzedaży, Działu Activity oraz Biznes Nawigacji aby osiągnąć jak najlepsze rezulataty w sprzedaży, poziomie inspiracji oraz przepływu towaru
- Zarządzanie procesem przebudowy oraz follow-up
- Rozwój siebie poprzez podejmowanie nwoych wyzwań oraz uczestniczenie / organizowanie nowych projektów
h&m
Kierownik Działu / Department Manager / Floor Manager
H&M
- Zapewnianie wsparcia administracyjnego dla pracowników
- Sortowanie i weryfikacja przychodzących dokumentów oraz dbanie o terminowość
- Podstawowe operacje księgowe
- Współpraca z Merchandiser Team, Order Office, Department Center oraz firmami zewnętrznymi
- Regularne audyty bezpieczeństwa;
- Obsługa klienta;
- Zarządzanie powierzchnią sprzedaży, pracownikami, planowanie (opracowywanie i realizowanie założonej strategii oraz planów sprzedażowych: dziennych, tygodniowych i miesięcznych)
- Perspektywiczne i ekonomiczne planowanie odpowiedzialności personelu, analiza wskaźników (KPI) oraz analiza trendów
- Zarządzanie zespołem oraz rozwojem pracowników (poszukiwanie talentów); motywowanie i wsparcie innych w działaniu;
- Tworzenie oraz prowadzenie szkoleń rozwojowych dla pracowników
- Selekcja spływających aplikacji, organizowanie rozmów kwalifikacyjnych: telefonicznych oraz twarzą w twarz
- Budowanie morale pracowników oraz klientów, poprzez stworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego i wyedukowanej obsługi
h&m
Trener Doradców Sprzedaży / Sales Advisor Mentor
H&M
Trener Doradców Sprzedaży - Obsługa klientów, szkolenie oraz tworzenie szkoleń dla nowych sprzedawców, koordynowanie szkoleń online, tworzenie planów oraz dokumentacji, poprawianie wydajności sprzedaży w oparciu o raporty sprzedażowe

Szkolenia i kursy

-> Audytor Wewnętrzny Zintegrowanych Systemów Zarządzania ISO 9001 i ISO 14001

-> Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach badawczych wg normy ISO 17025

Edukacja

Logo
Ochrona Środowiska, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Ochrona Środowiska, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Fotografia, Pieczenie / Gotowanie, Sport oraz podróżowanie

Inne

Liczny udział w konferencjach naukowych krajowych i międzynarodowych - prezentacja wyników badań

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
ARiMR
ARiMR
Grupa pracowników Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.