Umiejętności
Microsoft Office
Outplacement
Negocjacje
Szkolenie
Umiejętności interpersonalne
aktywizacja zawodowa
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Citrix XenApp
Rozwój osobisty
Negocjacje z dostawcami
Umiejętności analityczne
Zorientowanie na cel
wywiady kompetencyjne
trener
doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Umiejętności sprzedaży
doradztwo zawodowe
zarządzanie zespołem sprzedażowym
Opracowywanie strategii
pośrednictwo pracy
Praca na celach
wywiady telefoniczne
Umiejętność prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników.
Edukacja dorosłych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Site Manager
Zarządzanie efektywnością i wdrożenie modelu aktywizacji
• Odpowiedzialność za wszelkie działania związane z otwarciem nowego biura
• Rekrutacja, wdrożenie i ciągły rozwój zespołu – 12 osób
• Wspóltworzenie i wdrażanie lokalnej strategii biznesu
• Koordynowanie łącznie blisko 400 projektów rekrutacyjnych
• Nastawienie na wysoką jakość pracy i osiąganych celów
• Realizacja wskaźników efektywności zatrudnienia i utrzymania na poziomie ponad 100%
• Zapewnienie realizacji wszystkich celów operacyjnych zgodnie z planami długoterminowymi
• Antycypowanie zagrożeń wpływających na realizację celów
• Rekomendowanie i wdrażanie działań naprawczych
• Analiza lokalnego rynku pracy - podział zadań w zespole – praca w terenie
• Budowanie strategii współpracy oraz relacji biznesowych z pracodawcami
• Nawiązywanie współpracy z firmami na terenie całej Małopolski
• Zarządzanie budżetem projektu
• Raportowanie do działu finansowego analizy przychodów oraz kosztów
• Przygotowywanie dokumentacji i pracowników do kontroli ze strony WUP
• Prowadzenie działań marketingowych i promowanie projektu w mediach
• Dbanie o wizerunek firmy
• Współpraca z oddziałami zagranicznymi firmy (serwis IT działający w Londynie)
• Finalnie osiągnięcie przychodu dla firmy na dużo wyższym poziomie niż planowano
• Ogromny wkład osobisty w sukces projektu
Operacyjne
• Współpraca z Kierownikiem Regionalnym w zakresie ustalania strategii, monitorowania i raportowania efektywności Centrum.
• Zapewnienie standardów pracy w centrum odnośnie zachowania, etyki biznesowej, dress codu, polityk wewnętrznych firmy.
• Odpowiedzialność za sprawy personalne zgodnie z polityką firmy.
• Odpowiedzialność za wszelkie działania związane z otwarciem nowego biura
• Rekrutacja, wdrożenie i ciągły rozwój zespołu – 12 osób
• Wspóltworzenie i wdrażanie lokalnej strategii biznesu
• Koordynowanie łącznie blisko 400 projektów rekrutacyjnych
• Nastawienie na wysoką jakość pracy i osiąganych celów
• Realizacja wskaźników efektywności zatrudnienia i utrzymania na poziomie ponad 100%
• Zapewnienie realizacji wszystkich celów operacyjnych zgodnie z planami długoterminowymi
• Antycypowanie zagrożeń wpływających na realizację celów
• Rekomendowanie i wdrażanie działań naprawczych
• Analiza lokalnego rynku pracy - podział zadań w zespole – praca w terenie
• Budowanie strategii współpracy oraz relacji biznesowych z pracodawcami
• Nawiązywanie współpracy z firmami na terenie całej Małopolski
• Zarządzanie budżetem projektu
• Raportowanie do działu finansowego analizy przychodów oraz kosztów
• Przygotowywanie dokumentacji i pracowników do kontroli ze strony WUP
• Prowadzenie działań marketingowych i promowanie projektu w mediach
• Dbanie o wizerunek firmy
• Współpraca z oddziałami zagranicznymi firmy (serwis IT działający w Londynie)
• Finalnie osiągnięcie przychodu dla firmy na dużo wyższym poziomie niż planowano
• Ogromny wkład osobisty w sukces projektu
Operacyjne
• Współpraca z Kierownikiem Regionalnym w zakresie ustalania strategii, monitorowania i raportowania efektywności Centrum.
• Zapewnienie standardów pracy w centrum odnośnie zachowania, etyki biznesowej, dress codu, polityk wewnętrznych firmy.
• Odpowiedzialność za sprawy personalne zgodnie z polityką firmy.
Senior Employment Advisor
• Realizacja wyższych celów na poziomie biura
• Osiąganie efektów w postaci wyższych przychodów dla firmy
• Diagnoza sytuacji Klienta
• Wskazywanie kolejnych kroków do pozyskania pracy i monitoring postępów
• Profesjonalne przygotowanie Klienta do rozmów rekrutacyjnych
• Prowadzenie zaawansowanych procesów rekrutacji dla kandydatów z całej Polski - tworzenie uproszczonych modeli kompetencji, pogłębionych rozmów telefonicznych, rekrutacja z wykorzystaniem social mediów, przeprowadzanie AC,
• Praktyczne wsparcie w pokonywaniu przeszkód na drodze do zatrudnienia
• Prowadzeniu rozmów coachingowych i doradczych
• Wspieranie Klientów w zatrudnieniu
• Działania sprzedażowe polegające na zdolności do skutecznego rekomendowania kandydatów
• Negocjowanie warunków zatrudnienia Klientów
• Aktywne pozyskiwanie pracodawców
• Współpraca z zespołem projektowym i wymiana doświadczeń
• Osiąganie efektów w postaci wyższych przychodów dla firmy
• Diagnoza sytuacji Klienta
• Wskazywanie kolejnych kroków do pozyskania pracy i monitoring postępów
• Profesjonalne przygotowanie Klienta do rozmów rekrutacyjnych
• Prowadzenie zaawansowanych procesów rekrutacji dla kandydatów z całej Polski - tworzenie uproszczonych modeli kompetencji, pogłębionych rozmów telefonicznych, rekrutacja z wykorzystaniem social mediów, przeprowadzanie AC,
• Praktyczne wsparcie w pokonywaniu przeszkód na drodze do zatrudnienia
• Prowadzeniu rozmów coachingowych i doradczych
• Wspieranie Klientów w zatrudnieniu
• Działania sprzedażowe polegające na zdolności do skutecznego rekomendowania kandydatów
• Negocjowanie warunków zatrudnienia Klientów
• Aktywne pozyskiwanie pracodawców
• Współpraca z zespołem projektowym i wymiana doświadczeń
Employment Advisor
• Diagnoza sytuacji Klienta, jego barier, potencjału i uniwersalnych kompetencji
• Opracowanie IPD
• Wskazywanie kolejnych kroków do pozyskania pracy i monitoring postępów
• Profesjonalne przygotowanie Klienta do rozmów rekrutacyjnych
• Wysokie zorientowanie na cel i efekt
• Praktyczne wykorzystanie narzędzi rekrutacyjnych oraz trendów na lokalnym rynku pracy
• Praktyczne wsparcie w pokonywaniu przeszkód na drodze do zatrudnienia
• Prowadzeniu rozmów coachingowych i doradczych
• Pozytywna motywacja i angażowanie podopiecznych
• Wspieranie Klientów w zatrudnieniu
• Działania sprzedażowe polegające na zdolności do skutecznego rekomendowania kandydatów
• Negocjowanie warunków zatrudnienia Klientów
• Prowadzenie szkoleń z zakresu: "Rozmowy kwalifikacyjne", "SPEQ CALL"
• Współpraca z lokalnymi pracodawcami
• Współpraca z zespołem projektowym i wymiana doświadczeń
• Opracowanie IPD
• Wskazywanie kolejnych kroków do pozyskania pracy i monitoring postępów
• Profesjonalne przygotowanie Klienta do rozmów rekrutacyjnych
• Wysokie zorientowanie na cel i efekt
• Praktyczne wykorzystanie narzędzi rekrutacyjnych oraz trendów na lokalnym rynku pracy
• Praktyczne wsparcie w pokonywaniu przeszkód na drodze do zatrudnienia
• Prowadzeniu rozmów coachingowych i doradczych
• Pozytywna motywacja i angażowanie podopiecznych
• Wspieranie Klientów w zatrudnieniu
• Działania sprzedażowe polegające na zdolności do skutecznego rekomendowania kandydatów
• Negocjowanie warunków zatrudnienia Klientów
• Prowadzenie szkoleń z zakresu: "Rozmowy kwalifikacyjne", "SPEQ CALL"
• Współpraca z lokalnymi pracodawcami
• Współpraca z zespołem projektowym i wymiana doświadczeń
Specjalista ds pośrednictwa pracy
• Promowanie działań pośrednictwa pracy na lokalnym rynku pracy
• Przeprowadzanie wśród UP rekrutacji i selekcji na proponowane stanowiska pracy
• Praca z UP przy przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych
• Kontaktowanie pracodawców z Klientami projektu
• Nawiązywanie kontaktów z pracodawcami w celu pozyskiwania i finalizacji ofert
• Współpraca z zakresie sprawozdawczości, monitoringu i ewaluacji
• Pomoc w sporządzaniu wniosków o płatność poprzez zbieranie i przetwarzanie danych
• Przeprowadzanie wśród UP rekrutacji i selekcji na proponowane stanowiska pracy
• Praca z UP przy przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych
• Kontaktowanie pracodawców z Klientami projektu
• Nawiązywanie kontaktów z pracodawcami w celu pozyskiwania i finalizacji ofert
• Współpraca z zakresie sprawozdawczości, monitoringu i ewaluacji
• Pomoc w sporządzaniu wniosków o płatność poprzez zbieranie i przetwarzanie danych
Doradca osobisty
Doradca osobisty
• Identyfikowanie i adresowanie potrzeb szkoleniowych beneficjentów projektu
• Doradztwo zawodowe i prowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego
• Prowadzenie warsztatów szkoleniowych dla z zakresu:
* Planowanie i realizacja planów zawodowych
* Metody aktywnego poszukiwania pracy
* Stres i radzenie sobie ze stresem
* Integracja. Budowanie poczucia własnej wartości
* Komunikacja Interpersonalna
* Trening asertywności
• Bieżący monitoring postępu beneficjenta
• Opracowywanie, przeprowadzanie i analiza planów zajęć
• Analiza informacji zwrotnych otrzymywanych od uczestników
• Wykorzystywanie różnorodnych technik pracy z klientem (grupowej i indywidualnej)
• Tworzenie niezbędnej dokumentacji tj. sprawozdania, karty czasu pracy, plany
szkoleń zgodnie z kreślonymi wymaganiami wewnętrznymi i zewnętrznymi
• Ścisła współpraca z pozostałą częścią personelu projektu
Administrator
• Pomoc w pracy Koordynatora Projektu oraz Administratora Finansowego Projektu
• Organizacja logistycznej pracy biura w trakcie trwania projektu
• Odpowiedzialność za faktury oraz dokumenty Projektu
• Odpowiedzialność za dokumentację związaną z Projektem oraz teczki UP
• Odpowiedzialność za raport kasowy
• Odpowiedzialna archiwizacja dokumentów
• Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów
• Wykonywanie innych niezbędnych obowiązków kadry zarządzającej
• Pomoc w rekrutacji, a zarazem określaniu potrzeb szkoleniowych
• Wsparcie pracowników, którzy chcą się rozwijać w identyfikowaniu potrzeb rozwojowych dla pełnienia dalszych ról w projekcie
• Identyfikowanie i adresowanie potrzeb szkoleniowych beneficjentów projektu
• Doradztwo zawodowe i prowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego
• Prowadzenie warsztatów szkoleniowych dla z zakresu:
* Planowanie i realizacja planów zawodowych
* Metody aktywnego poszukiwania pracy
* Stres i radzenie sobie ze stresem
* Integracja. Budowanie poczucia własnej wartości
* Komunikacja Interpersonalna
* Trening asertywności
• Bieżący monitoring postępu beneficjenta
• Opracowywanie, przeprowadzanie i analiza planów zajęć
• Analiza informacji zwrotnych otrzymywanych od uczestników
• Wykorzystywanie różnorodnych technik pracy z klientem (grupowej i indywidualnej)
• Tworzenie niezbędnej dokumentacji tj. sprawozdania, karty czasu pracy, plany
szkoleń zgodnie z kreślonymi wymaganiami wewnętrznymi i zewnętrznymi
• Ścisła współpraca z pozostałą częścią personelu projektu
Administrator
• Pomoc w pracy Koordynatora Projektu oraz Administratora Finansowego Projektu
• Organizacja logistycznej pracy biura w trakcie trwania projektu
• Odpowiedzialność za faktury oraz dokumenty Projektu
• Odpowiedzialność za dokumentację związaną z Projektem oraz teczki UP
• Odpowiedzialność za raport kasowy
• Odpowiedzialna archiwizacja dokumentów
• Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów
• Wykonywanie innych niezbędnych obowiązków kadry zarządzającej
• Pomoc w rekrutacji, a zarazem określaniu potrzeb szkoleniowych
• Wsparcie pracowników, którzy chcą się rozwijać w identyfikowaniu potrzeb rozwojowych dla pełnienia dalszych ról w projekcie
Koordynator projektu z EFS "Kształtowanie Kadr Zarządzających" , Spec. ds szkoleń
Centrum IB Kraków
Koordynator projektu "Kształtowanie Kadr Zarządzających":
•Rekrutacja uczestników projektu
• Nadzór nad dokumentacją
• Organizacja i koordynowanie szkoleń dla kadry zarządzającej
• Odpowiedzialne archiwizowanie dokumentacji szkoleniowych
• Wsparcie w pracach dotyczących monitoringu i ewaluacji
• Aktualizacja strony internetowej projektu (CMS i HTML)
• Delegacje w celach organizacji i zarządzania szkoleniami, zarządzanie dokumentacją
Spec. ds szkoleń
• Rekrutacja osób indywidualnych i delegowanych z firm
• Marketing i promocja szkoleń i kursów online
• Planowanie i realizacja własnych planów sprzedażowych
• Prawidłowa organizacja logistyczna i nadzór nad organizowanymi szkoleniami
• Właściwe archiwizowanie dokumentów
• Wparcie trenerów pod względem merytorycznym i organizacyjnych
• Profesjonalne wsparcie klientów i pomoc w wyborze właściwej oferty szkoleniowej
• Nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami firm, instytucji, szkół, fundacji i urzędów
•Rekrutacja uczestników projektu
• Nadzór nad dokumentacją
• Organizacja i koordynowanie szkoleń dla kadry zarządzającej
• Odpowiedzialne archiwizowanie dokumentacji szkoleniowych
• Wsparcie w pracach dotyczących monitoringu i ewaluacji
• Aktualizacja strony internetowej projektu (CMS i HTML)
• Delegacje w celach organizacji i zarządzania szkoleniami, zarządzanie dokumentacją
Spec. ds szkoleń
• Rekrutacja osób indywidualnych i delegowanych z firm
• Marketing i promocja szkoleń i kursów online
• Planowanie i realizacja własnych planów sprzedażowych
• Prawidłowa organizacja logistyczna i nadzór nad organizowanymi szkoleniami
• Właściwe archiwizowanie dokumentów
• Wparcie trenerów pod względem merytorycznym i organizacyjnych
• Profesjonalne wsparcie klientów i pomoc w wyborze właściwej oferty szkoleniowej
• Nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami firm, instytucji, szkół, fundacji i urzędów
Spec. ds sprzedaży, Spec. ds kontaktu z dostawcami
Firma Handlowa Nugget
• Aktywna sprzedaż produktów i usług (sukcesy w sprzedaży poparte wynikami)
• Pozyskiwanie i dbanie o klienta
• Bezpośredni kontakt z klientem i utrzymywanie stałych relacji
• Profesjonalna obsługa klienta krajowego i zagranicznego w języku angielskim
• Zachowanie najwyższych standardów obsługi
• Fachowe doradztwo w wyborze produktu
• Kontakt z dostawcami produktów jubilerskich z całej Polski
• Negocjacje handlowe
• Wybór najlepszej oferty dla klienta
• Przyjmowanie oraz projektowanie zleceń na wyroby własne wg upodobań klientów
• Wsparcie posprzedażowe
- Przyjmowanie wyrobów w komis, wycena oraz właściwe prowadzenie dokumentacji z tym związanej
• Pozyskiwanie i dbanie o klienta
• Bezpośredni kontakt z klientem i utrzymywanie stałych relacji
• Profesjonalna obsługa klienta krajowego i zagranicznego w języku angielskim
• Zachowanie najwyższych standardów obsługi
• Fachowe doradztwo w wyborze produktu
• Kontakt z dostawcami produktów jubilerskich z całej Polski
• Negocjacje handlowe
• Wybór najlepszej oferty dla klienta
• Przyjmowanie oraz projektowanie zleceń na wyroby własne wg upodobań klientów
• Wsparcie posprzedażowe
- Przyjmowanie wyrobów w komis, wycena oraz właściwe prowadzenie dokumentacji z tym związanej
Szkolenia i kursy
2010/2012 - Kurs Trenerski - Certyfikat Szkoły Trenera
2010-2012 - "Studia podyplomowe przygotowujące do zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych" - uprawnienia pedagogiczne, Uniwersytet Jagielloński
2010-2011 - Menedżer projektów inwestycyjnych - MISTIA Kraków
2009-2010 - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi Centrum IB Kraków
2008 - WUP "Komunikacja społeczna w miejscu pracy"
2008 - WUP Udział w konferencji "Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Doświadczenia i Perspektywy".
2010-2012 - "Studia podyplomowe przygotowujące do zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych" - uprawnienia pedagogiczne, Uniwersytet Jagielloński
2010-2011 - Menedżer projektów inwestycyjnych - MISTIA Kraków
2009-2010 - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi Centrum IB Kraków
2008 - WUP "Komunikacja społeczna w miejscu pracy"
2008 - WUP Udział w konferencji "Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Doświadczenia i Perspektywy".
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Podróże
Jogging
Fotografia
Muzyka - prowadzenie własnej audycji radiowej w 2007 r. "7200s alternatywy" na http://www.radiofrycz.pl/
Jogging
Fotografia
Muzyka - prowadzenie własnej audycji radiowej w 2007 r. "7200s alternatywy" na http://www.radiofrycz.pl/
Organizacje
2009 - Udział w badaniach naukowych UJ "Przedsiębiorczość w gospodarce turystycznej opartej na wiedzy"(referencje).
2008 - Komitet organizacyjny Ski Games in Falun 2008 – Falun
2008 - Komitet organizacyjny Joe Labero – Falun
2008 - Współpraca z Galicyjską Fundacją Rozwoju Regionalnego (praktyka)
2008 - Komitet organizacyjny Ski Games in Falun 2008 – Falun
2008 - Komitet organizacyjny Joe Labero – Falun
2008 - Współpraca z Galicyjską Fundacją Rozwoju Regionalnego (praktyka)
Inne
Prawo jazdy kat. "B" - czynne od 7 lat
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Europejski Fundusz Społeczny
Dla tych co realizują projekty z Europejskiego Funduszu Społecznego i tych, co dostają rozstroju żołądka, gdy o nim słyszą
KRAKÓW I OKOLICE W REALU
Singiel, single, samotni, erotyka, flirt, seks, hobby,imprezy, relaks, sposoby na stres, kontakty pozazawodowe, życie wieczorno-nocne, teatr, opera, koncerty, kultura, rozrywka.
PORTAL SZKOLEŃ
Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby oraz firmy do promowania prowadzonych przez siebie szkoleń, seminarów, warsztatów, kursów.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Rynek Szkoleń
Grupa skupiająca osoby z branży szkoleniowej oraz kadrę zarządzającą firm i przedsiębiorstw.
Dla osób zainteresowanych doskonaleniem własnych umiejętności oraz podnoszeniem efektywności firmy.