Patrycja Ogrodnik

Patrycja Ogrodnik

Student, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Copywriting Dziennikarstwo Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Public Relations Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Copywriter
Działalność freelancerska
o Redagowanie informacji prasowych i tekstów na potrzeby klientów
o Przygotowanie treści na strony internetowe i opisów produktów w e-sklepach,
o Pisanie tekstów do kampanii reklamowych
o Tworzenie haseł i sloganów reklamowych
o SEO copywriting
o Tworzenie treści materiałów reklamowych - ulotek, folderów, katalogów, broszur, itp.
New Media Ventures Sp. z o.o.
Project Manager (Dział Marketingu Platformy)
o Współtworzenie strategii pozycjonowania marki Freebee i odpowiedzialność za rozwój i wdrożenie strategii komunikacji marki Freebee
o Opracowanie i implementacja strategii publikowania treści na temat marki w kanałach własnych (www, blog) zgodnie z opracowaną strategią komunikacji
o Opracowanie i implementacja strategii social media, SEO i SEM dla marki Freebee
o Prowadzenie firmowych profili w Social Media (m.in. Facebook, Twitter, Instagram)
o Planowanie i koordynowanie obiegu materiałów informacyjnych i marketingowych dotyczących marki Freebee w kanałach zewnętrznych
o Przygotowywanie materiałów informacyjnych i marketingowych na temat marki Freebee
o Współtworzenie strategii działań PR oraz koordynacja działań zewnętrznych konsultantów
o Budowanie relacji i współpraca z mediami w kontekście pozycjonowania i budowania wizerunku marki Freebee
o Zarządzanie Zespołem Kreacji przy tworzeniu wszelkich materiałów marketingowych związanych z marką Freebee
o Monitoring i analiza obecności marki Freebee w komunikacji zewnętrznej i analiza wyników podejmowanych działań marketingowych
INFOR PL S.A.
Project Manager
o Opracowywanie i koordynowanie akcji e-marketingowych dla sklep.infor.pl oraz Infor.pl
o Nadzór nad akcjami sprzedażowymi oraz autopromocyjnymi w ramach Infor.pl i pozostałych serwisów spółki INFOR PL i INFOR Biznes
o Opracowywanie media planów dla produktów wydawniczych spółek oraz samej marki INFOR
o Prowadzenie i koordynacja badań marketingowych
o Analiza rynku i konkurencji
o Koordynacja promocji w ramach Social Media oraz Google
o Promocja sprzedaży – np. Konkurs wygraj samochód z INFOR
o Tworzenie i realizacja planów wsparcia marketingowego we wszystkich kanałach sprzedaży: Internet, mobile, outdoor
o Ścisła współpraca z pionem marketingu, wydawniczym i graficznym
o E-mail Marketing – strategia i koordynacja
o Analizy biznesowe i marketingowe dla spółki INFOR PL
o Nawiązywanie współpracy biznesowej z partnerami zewnętrznymi, np. BATYCKI, Dom Mediowy MEC
Wirtualna Polska Media
Web Solutions Specialist
o Kompleksowe konstruowanie ofert i umów biznesowych
o Rozmowy i negocjacje z partnerami
o Organizacja i sprzedaż akcji reklamowych
o Promocja akcji dedykowanych
o Wsparcie działań marketingowych serwisów e-commerce dla WP
o Monitoring działań konkurencyjnych serwisów
o Tworzenie kompleksowych prezentacji
o Strategia kampanii newsletter-owych dla produktów e-commerce WP
Aneta Zawiślak
Aneta Zawiślak · przełożony
wystawiono
Patrycja jest dopiero na początku swojej drogi zawodowej, ale już widać, że jest to start bardzo obiecujący. Jest ambitna, sumienna i bardzo chce się uczyć. Szybko weszła w swoje obecne zadania i stale prosi o więcej :) Potrafi pracować w zespole, którego stała się ważnym ogniwem. Cóż, cieszę się, ze intuicja mnie nie zawiodła, gdy wprowadzałam Patrycję do zespołu i teraz mogę z radością obserwować jej rozwój.
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Marketing and Community
o Pozyskiwanie, utrzymywanie relacji oraz negocjacje z partnerami biznesowymi
o Administracja i animacja serwisów kobiecych na Facebooku (ofeminin.pl i w-spodnicy)
o Obsługa barterów i patronatów medialnych
o Koordynacja akcji specjalnych serwisów kobiecych – współpraca z działem reklamy
o Wsparcie dla działań marketingowych internetowych serwisów kobiecych
o Monitoring działań konkurencji serwisów kobiecych
o Raporty GEMIUS
o Newslettery redakcyjne
POLSKA PRESS GRUPA
dziennikarz online - Polska The Times
o Tworzenie artykułów na podstawie informacji agencyjnych
o Kreowanie i nadzór nad zawartością merytoryczną serwisu
o Przygotowywanie materiałów redakcyjnych do publikacji, w tym również tworzenie własnych materiałów
o Zarządzanie treścią strony internetowej
o Prowadzenie strony na Facebooku-u
o Artykuły pod kątem SEM
o Research
o Tworzenie galerii i praca w programie graficznym serwisu
Telewizja Polska S.A.
praktykant Kawa czy Herbata
o Nagrywanie wywiadów
o Towarzyszenie przy montażu materiału video
o Research
o Umawianie spotkań
o Dbanie o dobór rozmówców
o Wybór materiałów źródłowych

Szkolenia i kursy

2014 r. - Wprowadzenie do marketingu w social media - SHOOL OF NEW MEDIA
2013 r. - Szkolenie Profesjonalnie o Modzie - ViaModa
2012 r. - Warsztat dziennikarstwa telewizyjnego
2010 i 2012 r. – Warsztat dziennikarstwa radiowego pod opieką Małgorzaty Raduchy
2010 r. - Warsztaty dziennikarstwa modowego
2009 r. - Kurs podstaw fotografii cyfrowej - Europejska Akademia Fotografii

Edukacja

Logo
Magisterskie Studia Menedżerskie - Marketing Relacji, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Psychologia biznesu: zarządzanie marketingowe, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

• Social Media
• Branding
• Inbound Marketing
• Outbound Marketing
• Event marketing
• Public Relations
• Webwriting
• Content Marketing
• Kreowanie potrzeb i relacji marketingowych
• Brand experience
• Moda
• Fotografia modowa
• Google AdWords

Organizacje

Brand New - Koło Naukowe Psychologii w Marketingu

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coaching sztuką możliwości
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Facebook Ads
Facebook Ads
Kampanie CPC/CPM na Facebooku.
Inbound Marketing
Inbound Marketing
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką Inbound Marketing
Knowledge Village
Knowledge Village
Przestrzeń transferu wiedzy i innowacji
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w branży IT i New Media
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.