Patrycja Ogrodnik
Student, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Copywriting
Dziennikarstwo
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Copywriter
Działalność freelancerska
o Redagowanie informacji prasowych i tekstów na potrzeby klientów
o Przygotowanie treści na strony internetowe i opisów produktów w e-sklepach,
o Pisanie tekstów do kampanii reklamowych
o Tworzenie haseł i sloganów reklamowych
o SEO copywriting
o Tworzenie treści materiałów reklamowych - ulotek, folderów, katalogów, broszur, itp.
o Przygotowanie treści na strony internetowe i opisów produktów w e-sklepach,
o Pisanie tekstów do kampanii reklamowych
o Tworzenie haseł i sloganów reklamowych
o SEO copywriting
o Tworzenie treści materiałów reklamowych - ulotek, folderów, katalogów, broszur, itp.
Project Manager (Dział Marketingu Platformy)
o Współtworzenie strategii pozycjonowania marki Freebee i odpowiedzialność za rozwój i wdrożenie strategii komunikacji marki Freebee
o Opracowanie i implementacja strategii publikowania treści na temat marki w kanałach własnych (www, blog) zgodnie z opracowaną strategią komunikacji
o Opracowanie i implementacja strategii social media, SEO i SEM dla marki Freebee
o Prowadzenie firmowych profili w Social Media (m.in. Facebook, Twitter, Instagram)
o Planowanie i koordynowanie obiegu materiałów informacyjnych i marketingowych dotyczących marki Freebee w kanałach zewnętrznych
o Przygotowywanie materiałów informacyjnych i marketingowych na temat marki Freebee
o Współtworzenie strategii działań PR oraz koordynacja działań zewnętrznych konsultantów
o Budowanie relacji i współpraca z mediami w kontekście pozycjonowania i budowania wizerunku marki Freebee
o Zarządzanie Zespołem Kreacji przy tworzeniu wszelkich materiałów marketingowych związanych z marką Freebee
o Monitoring i analiza obecności marki Freebee w komunikacji zewnętrznej i analiza wyników podejmowanych działań marketingowych
o Opracowanie i implementacja strategii publikowania treści na temat marki w kanałach własnych (www, blog) zgodnie z opracowaną strategią komunikacji
o Opracowanie i implementacja strategii social media, SEO i SEM dla marki Freebee
o Prowadzenie firmowych profili w Social Media (m.in. Facebook, Twitter, Instagram)
o Planowanie i koordynowanie obiegu materiałów informacyjnych i marketingowych dotyczących marki Freebee w kanałach zewnętrznych
o Przygotowywanie materiałów informacyjnych i marketingowych na temat marki Freebee
o Współtworzenie strategii działań PR oraz koordynacja działań zewnętrznych konsultantów
o Budowanie relacji i współpraca z mediami w kontekście pozycjonowania i budowania wizerunku marki Freebee
o Zarządzanie Zespołem Kreacji przy tworzeniu wszelkich materiałów marketingowych związanych z marką Freebee
o Monitoring i analiza obecności marki Freebee w komunikacji zewnętrznej i analiza wyników podejmowanych działań marketingowych
Project Manager
o Opracowywanie i koordynowanie akcji e-marketingowych dla sklep.infor.pl oraz Infor.pl
o Nadzór nad akcjami sprzedażowymi oraz autopromocyjnymi w ramach Infor.pl i pozostałych serwisów spółki INFOR PL i INFOR Biznes
o Opracowywanie media planów dla produktów wydawniczych spółek oraz samej marki INFOR
o Prowadzenie i koordynacja badań marketingowych
o Analiza rynku i konkurencji
o Koordynacja promocji w ramach Social Media oraz Google
o Promocja sprzedaży – np. Konkurs wygraj samochód z INFOR
o Tworzenie i realizacja planów wsparcia marketingowego we wszystkich kanałach sprzedaży: Internet, mobile, outdoor
o Ścisła współpraca z pionem marketingu, wydawniczym i graficznym
o E-mail Marketing – strategia i koordynacja
o Analizy biznesowe i marketingowe dla spółki INFOR PL
o Nawiązywanie współpracy biznesowej z partnerami zewnętrznymi, np. BATYCKI, Dom Mediowy MEC
o Nadzór nad akcjami sprzedażowymi oraz autopromocyjnymi w ramach Infor.pl i pozostałych serwisów spółki INFOR PL i INFOR Biznes
o Opracowywanie media planów dla produktów wydawniczych spółek oraz samej marki INFOR
o Prowadzenie i koordynacja badań marketingowych
o Analiza rynku i konkurencji
o Koordynacja promocji w ramach Social Media oraz Google
o Promocja sprzedaży – np. Konkurs wygraj samochód z INFOR
o Tworzenie i realizacja planów wsparcia marketingowego we wszystkich kanałach sprzedaży: Internet, mobile, outdoor
o Ścisła współpraca z pionem marketingu, wydawniczym i graficznym
o E-mail Marketing – strategia i koordynacja
o Analizy biznesowe i marketingowe dla spółki INFOR PL
o Nawiązywanie współpracy biznesowej z partnerami zewnętrznymi, np. BATYCKI, Dom Mediowy MEC
Web Solutions Specialist
o Kompleksowe konstruowanie ofert i umów biznesowych
o Rozmowy i negocjacje z partnerami
o Organizacja i sprzedaż akcji reklamowych
o Promocja akcji dedykowanych
o Wsparcie działań marketingowych serwisów e-commerce dla WP
o Monitoring działań konkurencyjnych serwisów
o Tworzenie kompleksowych prezentacji
o Strategia kampanii newsletter-owych dla produktów e-commerce WP
o Rozmowy i negocjacje z partnerami
o Organizacja i sprzedaż akcji reklamowych
o Promocja akcji dedykowanych
o Wsparcie działań marketingowych serwisów e-commerce dla WP
o Monitoring działań konkurencyjnych serwisów
o Tworzenie kompleksowych prezentacji
o Strategia kampanii newsletter-owych dla produktów e-commerce WP
wystawiono
Patrycja jest dopiero na początku swojej drogi zawodowej, ale już widać, że jest to start bardzo obiecujący. Jest ambitna, sumienna i bardzo chce się uczyć. Szybko weszła w swoje obecne zadania i stale prosi o więcej :) Potrafi pracować w zespole, którego stała się ważnym ogniwem. Cóż, cieszę się, ze intuicja mnie nie zawiodła, gdy wprowadzałam Patrycję do zespołu i teraz mogę z radością obserwować jej rozwój.
Marketing and Community
o Pozyskiwanie, utrzymywanie relacji oraz negocjacje z partnerami biznesowymi
o Administracja i animacja serwisów kobiecych na Facebooku (ofeminin.pl i w-spodnicy)
o Obsługa barterów i patronatów medialnych
o Koordynacja akcji specjalnych serwisów kobiecych – współpraca z działem reklamy
o Wsparcie dla działań marketingowych internetowych serwisów kobiecych
o Monitoring działań konkurencji serwisów kobiecych
o Raporty GEMIUS
o Newslettery redakcyjne
o Administracja i animacja serwisów kobiecych na Facebooku (ofeminin.pl i w-spodnicy)
o Obsługa barterów i patronatów medialnych
o Koordynacja akcji specjalnych serwisów kobiecych – współpraca z działem reklamy
o Wsparcie dla działań marketingowych internetowych serwisów kobiecych
o Monitoring działań konkurencji serwisów kobiecych
o Raporty GEMIUS
o Newslettery redakcyjne
dziennikarz online - Polska The Times
o Tworzenie artykułów na podstawie informacji agencyjnych
o Kreowanie i nadzór nad zawartością merytoryczną serwisu
o Przygotowywanie materiałów redakcyjnych do publikacji, w tym również tworzenie własnych materiałów
o Zarządzanie treścią strony internetowej
o Prowadzenie strony na Facebooku-u
o Artykuły pod kątem SEM
o Research
o Tworzenie galerii i praca w programie graficznym serwisu
o Kreowanie i nadzór nad zawartością merytoryczną serwisu
o Przygotowywanie materiałów redakcyjnych do publikacji, w tym również tworzenie własnych materiałów
o Zarządzanie treścią strony internetowej
o Prowadzenie strony na Facebooku-u
o Artykuły pod kątem SEM
o Research
o Tworzenie galerii i praca w programie graficznym serwisu
Szkolenia i kursy
2014 r. - Wprowadzenie do marketingu w social media - SHOOL OF NEW MEDIA
2013 r. - Szkolenie Profesjonalnie o Modzie - ViaModa
2012 r. - Warsztat dziennikarstwa telewizyjnego
2010 i 2012 r. – Warsztat dziennikarstwa radiowego pod opieką Małgorzaty Raduchy
2010 r. - Warsztaty dziennikarstwa modowego
2009 r. - Kurs podstaw fotografii cyfrowej - Europejska Akademia Fotografii
2013 r. - Szkolenie Profesjonalnie o Modzie - ViaModa
2012 r. - Warsztat dziennikarstwa telewizyjnego
2010 i 2012 r. – Warsztat dziennikarstwa radiowego pod opieką Małgorzaty Raduchy
2010 r. - Warsztaty dziennikarstwa modowego
2009 r. - Kurs podstaw fotografii cyfrowej - Europejska Akademia Fotografii
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
• Social Media
• Branding
• Inbound Marketing
• Outbound Marketing
• Event marketing
• Public Relations
• Webwriting
• Content Marketing
• Kreowanie potrzeb i relacji marketingowych
• Brand experience
• Moda
• Fotografia modowa
• Google AdWords
• Branding
• Inbound Marketing
• Outbound Marketing
• Event marketing
• Public Relations
• Webwriting
• Content Marketing
• Kreowanie potrzeb i relacji marketingowych
• Brand experience
• Moda
• Fotografia modowa
• Google AdWords
Organizacje
Brand New - Koło Naukowe Psychologii w Marketingu
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.