Patrycja Makles
Carpe diem
Częstochowa,
śląskie
Umiejętności
Finanse
Zarządzanie
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Budowanie zepołu
Łatwość nawiązywania kontaktów i szybkiego uczenia się
Łatwość podejmowania decyzji
praca w zespole, praca pod presją czasu
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Hotelu
· zarządzanie i osiąganie celów marketingowych i ekonomicznych w celu wypracowywania zysków zarządzanej jednostki,
· organizacja i zarządzanie hotelem i jego zespołem w zakresie zobowiązań wobec klienta, projektów i obowiązujących przepisów w Grupie,
· zapewnianie gwarancji satysfakcji klienta w zarządzanym hotelu.
· organizacja i zarządzanie hotelem i jego zespołem w zakresie zobowiązań wobec klienta, projektów i obowiązujących przepisów w Grupie,
· zapewnianie gwarancji satysfakcji klienta w zarządzanym hotelu.
Zastępca Dyrektora Hotelu
· pomoc Dyrektorowi Hotelu w zadaniach menedżerskich
i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych wyników bezpośrednio podlegających mu działów,
· pomoc w organizacji i zarządzaniu hotelem w celu zapewnienia satysfakcji klienta oraz realizacji projektów i obowiązujących w Grupie przepisów,
· dbanie o utrzymanie dobrych relacji z klientami oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez nadzór kontaktów
z mediami.
i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych wyników bezpośrednio podlegających mu działów,
· pomoc w organizacji i zarządzaniu hotelem w celu zapewnienia satysfakcji klienta oraz realizacji projektów i obowiązujących w Grupie przepisów,
· dbanie o utrzymanie dobrych relacji z klientami oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez nadzór kontaktów
z mediami.
Szkolenia i kursy
§ Ukończenie programu rozwojowego OXYGEN - Grupa Hotelowa Orbis
§ Zarządzanie projektem – Thought&Done Polska
§ Program rozwojowy Livon – House of the Skills
§ Program rozwojowy Decision base – House of the Skills
§ Zarządzanie czasem i priorytetami – House of the Skills
§ Sztuka prezentacji – House of the skills
§ Kurs BHP dla pracodawców I osób kierujących pracownikami
§ Kurs udzielania pierwszej pomocy - Medicover
§ Sysytem HACCP – Silliker Sp. Z o.o.
§ Prawo pracy w praktyce – UniKadr
§ Jardin on stage – Heidtman & Piasecki
§ Warsztaty marketingowe z Pierre Eaglier – Accor
§ Train the Trainer – Accor Polska
§ Ocena Okresowa pracowników – Accor Polska
§ Motywowanie, delegowanie – Accor Polska
§ Program rozwojowy Aktorzy - Players – Accor Polska
§ Duch sprzedaży, Gwarancja satysfakcji 15 minut – Accor Polska
§ Profesjonalna Obsługa klienta I oraz II – Accor Polska
§ Udział w konferencji pn. Kwiecień - miesiąc autyzmu - Zespół Szkolno-Przedszkolny "Czyż"
§ Zarządzanie projektem – Thought&Done Polska
§ Program rozwojowy Livon – House of the Skills
§ Program rozwojowy Decision base – House of the Skills
§ Zarządzanie czasem i priorytetami – House of the Skills
§ Sztuka prezentacji – House of the skills
§ Kurs BHP dla pracodawców I osób kierujących pracownikami
§ Kurs udzielania pierwszej pomocy - Medicover
§ Sysytem HACCP – Silliker Sp. Z o.o.
§ Prawo pracy w praktyce – UniKadr
§ Jardin on stage – Heidtman & Piasecki
§ Warsztaty marketingowe z Pierre Eaglier – Accor
§ Train the Trainer – Accor Polska
§ Ocena Okresowa pracowników – Accor Polska
§ Motywowanie, delegowanie – Accor Polska
§ Program rozwojowy Aktorzy - Players – Accor Polska
§ Duch sprzedaży, Gwarancja satysfakcji 15 minut – Accor Polska
§ Profesjonalna Obsługa klienta I oraz II – Accor Polska
§ Udział w konferencji pn. Kwiecień - miesiąc autyzmu - Zespół Szkolno-Przedszkolny "Czyż"
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Zainteresowania
Wycieczki piesze i rowerowe, języki obce, kultura krajów Ameryki Łacińskiej, taniec, muzyka,
Inne
§ Auditor wewnętrzny zarządzania środowiskiem wg ISO 14001:2004 (ceryfikat Bureau Veritas Polska Sp. z o.o.)
§ Znajomość systemu rezerwacyjnego Hogatex,
§ Znajomość systemu rozliczeniowego Infogenesis,
§ Znajomość programu magazynowo-kalkulacyjnego Storberry(certyfikat PMS Labs),
§ Wdrażanie systemu HACCP w hotelach,
§ Umiejętność pracy w warunkach stresu, szybkie przystosowanie do każdych warunków pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
§ Znajomość systemu rezerwacyjnego Hogatex,
§ Znajomość systemu rozliczeniowego Infogenesis,
§ Znajomość programu magazynowo-kalkulacyjnego Storberry(certyfikat PMS Labs),
§ Wdrażanie systemu HACCP w hotelach,
§ Umiejętność pracy w warunkach stresu, szybkie przystosowanie do każdych warunków pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Grupy
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Hotelarze i Gastronomowie
Szukasz stażystów do swojego Hotelu lub Restauracji? Zapraszamy na www.work-and-fun.com
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)
TANIEC.PASJA I ZYCIE.
dLa wszystkich: dla których taniec jest pasją! którym sprawia on radość i mógłby się nigdy nie kończyć!