Umiejętności
Analiza
Budowanie relacji
Ekonomika
Bankowość internetowa
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Media
Microsoft Word
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Departament Bankowości Internetowej
Specjalista ds. Promocji Internetowej
• kampanie reklamowe banku w Internecie,
• przygotowywanie bieżących raporty z kampanii reklamowych,
• nadzór nad budżetem marketingowym przeznaczonym na kampanie,
• tworzenie grafik przy współpracy z Agencją Interaktywną Jamel,
• opieka marketingowo-PRowa nad stroną www.meritumbank.pl,
• praca z CMSem banku,
• współpraca z Domami Mediowymi i Agencjami, np. Trade Doubler,
• współpraca z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za prowadzenie działań typu SEO/SEM,
• tworzenie nowych raportów w systemie banku
• kampanie reklamowe banku w Internecie,
• przygotowywanie bieżących raporty z kampanii reklamowych,
• nadzór nad budżetem marketingowym przeznaczonym na kampanie,
• tworzenie grafik przy współpracy z Agencją Interaktywną Jamel,
• opieka marketingowo-PRowa nad stroną www.meritumbank.pl,
• praca z CMSem banku,
• współpraca z Domami Mediowymi i Agencjami, np. Trade Doubler,
• współpraca z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za prowadzenie działań typu SEO/SEM,
• tworzenie nowych raportów w systemie banku
Departament Marketingu
Specjalista ds. Promocji Internetowej
• kampanie reklamowe banku w Internecie,
• przygotowywanie bieżących raporty z kampanii reklamowych,
• nadzór nad budżetem marketingowym przeznaczonym na kampanie,
• tworzenie grafik przy współpracy z Agencją Interaktywną Jamel,
• opieka marketingowo-PRowa nad stroną www.meritumbank.pl,
• praca z CMSem banku,
• współpraca z Domami Mediowymi i Agencjami, np. Trade Doubler,
• współpraca z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za prowadzenie działań typu SEO/SEM,
• tworzenie nowych raportów w systemie banku
• kampanie reklamowe banku w Internecie,
• przygotowywanie bieżących raporty z kampanii reklamowych,
• nadzór nad budżetem marketingowym przeznaczonym na kampanie,
• tworzenie grafik przy współpracy z Agencją Interaktywną Jamel,
• opieka marketingowo-PRowa nad stroną www.meritumbank.pl,
• praca z CMSem banku,
• współpraca z Domami Mediowymi i Agencjami, np. Trade Doubler,
• współpraca z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za prowadzenie działań typu SEO/SEM,
• tworzenie nowych raportów w systemie banku
Menedżer ds. Marketingu
• zarządzanie Działem Komunikacji Marketingowej,
• współpraca z Dyrektorem Działu Rozwoju Biznesu pod kątem promocji nowych serwisów oraz promocji nowych funkcjonalności na serwisach już istniejących,
• współpraca z poszczególnymi działami Pionu Internetu Polskapresse – Dział Marketingu
Prasy, Rzecznik Prasowy, Biura Reklamy, Dział Sprzedaży itp.,
• opracowywanie strategii marketingowej dla poszczególnych serwisów,
• opracowywanie kampanii reklamowych w Prasie – Polskapresse,
• opracowywanie wszelkiego rodzaju tekstów dotyczących aktualności w firmie, komunikatów prasowych, tekstów do mailingów kierowanych do klientów,
• kontakty z partnerami branżowymi oraz serwisami zewnętrznymi, nawiązywanie współpracy barterowej i gotówkowej, tworzenie umów,
• opracowywanie mediaplanów do kampanii reklamowych najważniejszych produktów
i serwisów – ostatnio – kampania reklamowa serwisu sklepy.gratka.pl,
• współpraca z Agencjami i Mediami typu: Business Click, Trade Doubler, Sales&More,
• współpraca z działem SEO/SEM przy przygotowywaniu kampanii reklamowych Google
Adwords,
• bieżący monitoring mediów i prasy.
• współpraca z Dyrektorem Działu Rozwoju Biznesu pod kątem promocji nowych serwisów oraz promocji nowych funkcjonalności na serwisach już istniejących,
• współpraca z poszczególnymi działami Pionu Internetu Polskapresse – Dział Marketingu
Prasy, Rzecznik Prasowy, Biura Reklamy, Dział Sprzedaży itp.,
• opracowywanie strategii marketingowej dla poszczególnych serwisów,
• opracowywanie kampanii reklamowych w Prasie – Polskapresse,
• opracowywanie wszelkiego rodzaju tekstów dotyczących aktualności w firmie, komunikatów prasowych, tekstów do mailingów kierowanych do klientów,
• kontakty z partnerami branżowymi oraz serwisami zewnętrznymi, nawiązywanie współpracy barterowej i gotówkowej, tworzenie umów,
• opracowywanie mediaplanów do kampanii reklamowych najważniejszych produktów
i serwisów – ostatnio – kampania reklamowa serwisu sklepy.gratka.pl,
• współpraca z Agencjami i Mediami typu: Business Click, Trade Doubler, Sales&More,
• współpraca z działem SEO/SEM przy przygotowywaniu kampanii reklamowych Google
Adwords,
• bieżący monitoring mediów i prasy.
Menedżer ds. Marketingu
• zarządzanie Działem Komunikacji Marketingowej,
• współpraca z Dyrektorem Działu Rozwoju Biznesu pod kątem promocji nowych serwisów oraz promocji nowych funkcjonalności na serwisach już istniejących,
• współpraca z poszczególnymi działami Pionu Internetu Polskapresse – Dział Marketingu
Prasy, Rzecznik Prasowy, Biura Reklamy, Dział Sprzedaży itp.,
• opracowywanie strategii marketingowej dla poszczególnych serwisów,
• opracowywanie kampanii reklamowych w Prasie – Polskapresse,
• opracowywanie wszelkiego rodzaju tekstów dotyczących aktualności w firmie, komunikatów prasowych, tekstów do mailingów kierowanych do klientów,
• kontakty z partnerami branżowymi oraz serwisami zewnętrznymi, nawiązywanie współpracy barterowej i gotówkowej, tworzenie umów,
• opracowywanie mediaplanów do kampanii reklamowych najważniejszych produktów
i serwisów – ostatnio – kampania reklamowa serwisu sklepy.gratka.pl,
• współpraca z Agencjami i Mediami typu: Business Click, Trade Doubler, Sales&More,
• współpraca z działem SEO/SEM przy przygotowywaniu kampanii reklamowych Google
Adwords,
• bieżący monitoring mediów i prasy.
• współpraca z Dyrektorem Działu Rozwoju Biznesu pod kątem promocji nowych serwisów oraz promocji nowych funkcjonalności na serwisach już istniejących,
• współpraca z poszczególnymi działami Pionu Internetu Polskapresse – Dział Marketingu
Prasy, Rzecznik Prasowy, Biura Reklamy, Dział Sprzedaży itp.,
• opracowywanie strategii marketingowej dla poszczególnych serwisów,
• opracowywanie kampanii reklamowych w Prasie – Polskapresse,
• opracowywanie wszelkiego rodzaju tekstów dotyczących aktualności w firmie, komunikatów prasowych, tekstów do mailingów kierowanych do klientów,
• kontakty z partnerami branżowymi oraz serwisami zewnętrznymi, nawiązywanie współpracy barterowej i gotówkowej, tworzenie umów,
• opracowywanie mediaplanów do kampanii reklamowych najważniejszych produktów
i serwisów – ostatnio – kampania reklamowa serwisu sklepy.gratka.pl,
• współpraca z Agencjami i Mediami typu: Business Click, Trade Doubler, Sales&More,
• współpraca z działem SEO/SEM przy przygotowywaniu kampanii reklamowych Google
Adwords,
• bieżący monitoring mediów i prasy.
Specjalista ds. Marketingu i Public Relations
• opieka marketingowo – PRowa nad serwisami dom.gratka.pl oraz praca.gratka.pl,
• opracowywanie tekstów i administrowanie serwisu ofirmie.gratka.pl,
• współpraca z grafikiem oraz Agencją Interaktywną przy projektach graficznych do kampanii reklamowych offline i online – ulotki, plakaty, outdoor, drukowane banery reklamowe dla klientów, reklamy na środkach komunikacji miejskiej, reklama prasowa, reklama online na serwisach własnych oraz zewnętrznych, projekty stoisk na targi (mieszkaniowe, motoryzacyjne, pracy, konferencje e-commerce'owe),
• współpraca z Agencjami i Mediami typu: Business Click, Trade Doubler, Sales&More,
• współpraca z działem SEO/SEM przy przygotowywaniu kampanii reklamowych Google
Adwords,
• opracowywanie briefów do kampanii reklamowych krótko - i długoterminowych dla
produktów/serwisów dom.gratka.pl oraz praca.gratka.pl,
• tworzenie i bieżące aktualizowanie prezentacji odnośnie wszystkich serwisów portalu
gratka.pl,
• tworzenie newslettera wewnętrznego wysyłanego cyklicznie co miesiąc do wszystkich
pracowników firmy,
• bieżący monitoring mediów i prasy,
• przygotowywanie projektów okazjonalnych – Święta, kalendarze dla klientów itp.,
• wybór i zamówienia gadżetów reklamowych dla klientów i Przedstawicieli Handlowych,
• współpraca z prawnikiem przy tworzeniu umów (targowych, związanych z zamówieniami
materiałów reklamowych, barterowych z serwisami zewnętrznymi itp.),
• współpraca z partnerami branżowymi.
• opracowywanie tekstów i administrowanie serwisu ofirmie.gratka.pl,
• współpraca z grafikiem oraz Agencją Interaktywną przy projektach graficznych do kampanii reklamowych offline i online – ulotki, plakaty, outdoor, drukowane banery reklamowe dla klientów, reklamy na środkach komunikacji miejskiej, reklama prasowa, reklama online na serwisach własnych oraz zewnętrznych, projekty stoisk na targi (mieszkaniowe, motoryzacyjne, pracy, konferencje e-commerce'owe),
• współpraca z Agencjami i Mediami typu: Business Click, Trade Doubler, Sales&More,
• współpraca z działem SEO/SEM przy przygotowywaniu kampanii reklamowych Google
Adwords,
• opracowywanie briefów do kampanii reklamowych krótko - i długoterminowych dla
produktów/serwisów dom.gratka.pl oraz praca.gratka.pl,
• tworzenie i bieżące aktualizowanie prezentacji odnośnie wszystkich serwisów portalu
gratka.pl,
• tworzenie newslettera wewnętrznego wysyłanego cyklicznie co miesiąc do wszystkich
pracowników firmy,
• bieżący monitoring mediów i prasy,
• przygotowywanie projektów okazjonalnych – Święta, kalendarze dla klientów itp.,
• wybór i zamówienia gadżetów reklamowych dla klientów i Przedstawicieli Handlowych,
• współpraca z prawnikiem przy tworzeniu umów (targowych, związanych z zamówieniami
materiałów reklamowych, barterowych z serwisami zewnętrznymi itp.),
• współpraca z partnerami branżowymi.
Specjalista ds. Marketingu
• współpraca z agencjami reklamowymi przy realizacji działań związanych z promocjami: zamówienia gadżetów, przygotowanie materiałów reklamowych, opracowanie ankiet
przeprowadzanych wśród klientów,
• współpraca z grafikiem komputerowym przy projektowaniu ulotek, plakatów reklamowych oraz innych projektów graficznych dla oddziałów firmy – ogłoszenie w prasie, akcja promocyjna, etykiety na produkty oferowane przez firmę itp.,
• współpraca z grafikiem komputerowym przy tworzeniu wizualizacji oddziałów firmy (w tym oddziałów zagranicznych) oraz zlecanie ich wykonania przez agencje reklamowe,
• rozliczanie budżetów marketingowych z dostawcami głównie branży oponiarskiej,
• nadzorowanie wysyłek gadżetów reklamowych do oddziałów,
• zamówienia ubrań roboczych oraz identyfikatorów dla pracowników oddziałów,
• zamówienia gadżetów reklamowych do bieżących promocji, wizytówek, pieczątek oraz innych materiałów niezbędnych do funkcjonowania oddziałów,
• praca przy promocjach i innych projektach realizowanych w dziale marketingu np. cenniki opon, oferta asortymentowa części do samochodów ciężarowych, kalendarze, ulotki, plakaty, projekty reklam typu outdoor – współpraca z grafikiem,
• organizowanie wycieczek zagranicznych dla klientów firmy w ramach nagród w promocjach,
• organizacja konferencji i spotkań pracowników firmy oraz imprez dla klientów firmy – np. coroczny konkurs - Mechanik Roku,
• przygotowywanie prezentacji w programie Power Point,
• przygotowywanie baz teleadresowych i korespondencji seryjnej do klientów i oddziałów,
• poruszanie się po systemie magazynowym firmy (PZ, MM, RW, FV),
• przygotowywanie informacji do biuletynu wewnętrznego firmy,
• obsługa programu Photo Draw oraz Adobe Ilustrator w celu przygotowywania prostych
projektów graficznych,
• porozumiewanie się w języku angielskim z oddziałami FOTA International – Czechy, Węgry, Ukraina.
przeprowadzanych wśród klientów,
• współpraca z grafikiem komputerowym przy projektowaniu ulotek, plakatów reklamowych oraz innych projektów graficznych dla oddziałów firmy – ogłoszenie w prasie, akcja promocyjna, etykiety na produkty oferowane przez firmę itp.,
• współpraca z grafikiem komputerowym przy tworzeniu wizualizacji oddziałów firmy (w tym oddziałów zagranicznych) oraz zlecanie ich wykonania przez agencje reklamowe,
• rozliczanie budżetów marketingowych z dostawcami głównie branży oponiarskiej,
• nadzorowanie wysyłek gadżetów reklamowych do oddziałów,
• zamówienia ubrań roboczych oraz identyfikatorów dla pracowników oddziałów,
• zamówienia gadżetów reklamowych do bieżących promocji, wizytówek, pieczątek oraz innych materiałów niezbędnych do funkcjonowania oddziałów,
• praca przy promocjach i innych projektach realizowanych w dziale marketingu np. cenniki opon, oferta asortymentowa części do samochodów ciężarowych, kalendarze, ulotki, plakaty, projekty reklam typu outdoor – współpraca z grafikiem,
• organizowanie wycieczek zagranicznych dla klientów firmy w ramach nagród w promocjach,
• organizacja konferencji i spotkań pracowników firmy oraz imprez dla klientów firmy – np. coroczny konkurs - Mechanik Roku,
• przygotowywanie prezentacji w programie Power Point,
• przygotowywanie baz teleadresowych i korespondencji seryjnej do klientów i oddziałów,
• poruszanie się po systemie magazynowym firmy (PZ, MM, RW, FV),
• przygotowywanie informacji do biuletynu wewnętrznego firmy,
• obsługa programu Photo Draw oraz Adobe Ilustrator w celu przygotowywania prostych
projektów graficznych,
• porozumiewanie się w języku angielskim z oddziałami FOTA International – Czechy, Węgry, Ukraina.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
dietetyka
zdrowe odżywianie
fotografia
zdrowe odżywianie
fotografia
Grupy
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
korporacja.. i co później...
Grupa dla osób pracujących w korporacjach i dla tych już tam nie pracujących.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Meritum Bank
Witamy na stronie grupy zrzeszającej byłych i obecnych pracowników oraz sympatyków Meritum Bank ICB Spółka Akcyjna! Zapraszamy do dyskusji!
Pracownik: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (dobra praca, CV, LM, list motywacyjny)
Jak znaleźć pracę A RACZEJ JAK SPRAWIĆ ABY KTOŚ PŁACIŁ CI ZA TO CO UWIELBIASZ ROBIĆ?