Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Sprzedaż bezpośrednia
praca zespołowa
Umiejętności negocjacyjne
Umiejętność pracy zespołowej
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientem
Prawo jazdy kat B
Doskonała znajomość MS Office
rozpoznawanie autentyczności dokumentów i znaków pieniężnych
Umiejętność z zakresu przygotowania prezentacji i komunikowania się
zarządzanie czasem i organizacja własnej pracy
bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel handlowy
− planowanie działań handlowych w celu realizacji miesięcznych planów sprzedaży,
− opieka nad sprzedawcami (prowadzenie szkoleń z procesu udzielania kredytów oraz aplikacji kredytowej, monitoring pracy),
− aktywizacja punktów sprzedaży,
− organizowanie, wprowadzanie oraz administrowanie akcji handlowych (promocje, konkursy, programy lojalnościowe, wdrożenia nowych produktów itp.),
− zapewnienie we wszystkich podległych punktach kompletu aktualnych materiałów reklamowych.
− opieka nad sprzedawcami (prowadzenie szkoleń z procesu udzielania kredytów oraz aplikacji kredytowej, monitoring pracy),
− aktywizacja punktów sprzedaży,
− organizowanie, wprowadzanie oraz administrowanie akcji handlowych (promocje, konkursy, programy lojalnościowe, wdrożenia nowych produktów itp.),
− zapewnienie we wszystkich podległych punktach kompletu aktualnych materiałów reklamowych.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Procesów Sprzedaży
- obsługa procesów sprzedaży produktów,
- przyjmowanie i obsługa dokumentacji klienta oraz wprowadzanie danych do systemu,
- weryfikacja poprawności i kompletności dokumentacji,
- wstępne rozpatrywanie i procesowanie wniosków pożyczkowych,
- uruchamianie pożyczek na podstawie otrzymanych dokumentów od klienta,
- zlecanie przelewów do wypłaty środków z pożyczkomatów,
- przygotowywanie dokumentacji dla klienta i ich weryfikacja,
- archiwizowanie i monitorowanie dokumentów,
- współpraca i wsparcie doradców klienta oraz menagerów regionalnych,
- prowadzenie rejestrów oraz uzupełnianie danych w raportach,
- raportowanie wyników.
- przyjmowanie i obsługa dokumentacji klienta oraz wprowadzanie danych do systemu,
- weryfikacja poprawności i kompletności dokumentacji,
- wstępne rozpatrywanie i procesowanie wniosków pożyczkowych,
- uruchamianie pożyczek na podstawie otrzymanych dokumentów od klienta,
- zlecanie przelewów do wypłaty środków z pożyczkomatów,
- przygotowywanie dokumentacji dla klienta i ich weryfikacja,
- archiwizowanie i monitorowanie dokumentów,
- współpraca i wsparcie doradców klienta oraz menagerów regionalnych,
- prowadzenie rejestrów oraz uzupełnianie danych w raportach,
- raportowanie wyników.
Specjalista do obsługi brokerów
- telefoniczna oraz mailowa obsługa kanału brokerskiego,
- aktualizacja danych dostarczanych przez pośredników kredytowych,
- weryfikacja dokumentacji kredytowej,
- obsługa reklamacji,
- organizacja spotkań oraz szkoleń,
- współudział w organizacji akcji marketingowych,
- pozyskiwanie współpracowników do przedsięwzięć marketingowych.
- aktualizacja danych dostarczanych przez pośredników kredytowych,
- weryfikacja dokumentacji kredytowej,
- obsługa reklamacji,
- organizacja spotkań oraz szkoleń,
- współudział w organizacji akcji marketingowych,
- pozyskiwanie współpracowników do przedsięwzięć marketingowych.
Hostessa
Adecco Poland, PMT Marketing, Polpharma, BudMAt, Baumit, ASA, Microsoft, SKOK Wesoła, Sanofi-Aventis
- obsługa targów, eventów, szkoleń branżowych,
- promocje w aptekach, galeriach handlowych, sklepach specjalistycznych,
- realizacja założonych celów sprzedażowych.
- promocje w aptekach, galeriach handlowych, sklepach specjalistycznych,
- realizacja założonych celów sprzedażowych.
Szkolenia i kursy
- Kurs grafiki komputerowej – Studium Akademii EITCA - w trakcie,
- „Rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych” – Warszawa, Towarzystwo EDUKACJA.
- Kurs obsługi klienta – Warszawa, ABROS.
- „Kobieta aktywna kobietą sukcesu” – Warszawa, ABROS, Fundacja PASJE.
- „Rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych” – Warszawa, Towarzystwo EDUKACJA.
- Kurs obsługi klienta – Warszawa, ABROS.
- „Kobieta aktywna kobietą sukcesu” – Warszawa, ABROS, Fundacja PASJE.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
rysunek, grafika komputerowa, muzyka, podróże.