Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Public Relations
Obowiązki recepcjonistki
Wsparcie sprzedaży
fotografia
komunikatywność
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
komunikacja społeczna
Język angielski w biznesie
sumienność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność
Pracowitość, Punktualność i zorganizowanie
Komputer osobisty
Ambitność
Rzetelność (metodologia nauki)
Wsparcie operacyjne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Expert ds. Wsparcia sprzedaży
Współpraca z Dyrektorem Departamentu Sprzedaży, Dyrektorem Działu Klienta Mikro, Dyrektorami Regionów i Dyrektorami Oddziałów oraz pracownikami Departamentu Sprzedaży w zakresie przygotowania analiz, raportów, planów sprzedażowych oraz monitorowanie aktywności sprzedażowej i poziomu realizacji wyznaczonych zadań.
Organizacja oraz udział w spotkaniach motywujących, podsumowujących sprzedaż w Regionach oraz Oddziałach.
Pomoc merytoryczna pracownikom zatrudnionym w Oddziałach w zakresie niezbędnym do realizacji ich zadań.
Wsparcie Oddziałów w zakresie sprzedaży produktów bankowych.
Identyfikowanie oraz podejmowanie działań w celu eliminacji zagrożeń w realizacji zadań.
Realizacja zadań (analiza, akceptacja warunków) związanych z polityką cenową oraz regulacjami.
Udział w monitorowaniu, jakości portfela kredytowego Banku.
Udział w określaniu potrzeb szkoleniowych pracowników Oddziałów oraz inicjowanie i realizowanie dalszych działań w tym zakresie.
Współudział w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii i planów działań Departamentu Sprzedaży.
Udział we wdrożeniach nowych produktów/procedur/ narzędzi służących realizacji wyznaczonych zadań.
Współuczestnictwo w modyfikacjach i rozwoju produktów/usług bankowych/procedur.
Udział w monitorowaniu i ocenie wdrożenia standardów jakości obsługi Klientów w placówkach oraz badanie potrzeby modyfikacji i rozwoju, a także udział w podejmowaniu działań
zapewniających wysoką jakość obsługi Klientów.
Udział w procesie monitoringu realizacji celów oraz efektywności
sprzedaży poszczególnych Regionów.
Udział w procesie opiniowania procedur oraz regulacji związanych z funkcjonowaniem Departamentu Sprzedaży.
Zapewnienie współpracy Departamentu Sprzedaży oraz Regionów z komórkami w tym współpraca z jednostkami Centrali Banku w zakresie prowadzonych akcji/kampanii/projektów w
podległych placówkach, oraz współpraca w modyfikacjach procesów oddziałowych pomoc w działalności marketingowej mającej na celu realizację zadań w nadzorowanym obszarze.
Organizacja oraz udział w spotkaniach motywujących, podsumowujących sprzedaż w Regionach oraz Oddziałach.
Pomoc merytoryczna pracownikom zatrudnionym w Oddziałach w zakresie niezbędnym do realizacji ich zadań.
Wsparcie Oddziałów w zakresie sprzedaży produktów bankowych.
Identyfikowanie oraz podejmowanie działań w celu eliminacji zagrożeń w realizacji zadań.
Realizacja zadań (analiza, akceptacja warunków) związanych z polityką cenową oraz regulacjami.
Udział w monitorowaniu, jakości portfela kredytowego Banku.
Udział w określaniu potrzeb szkoleniowych pracowników Oddziałów oraz inicjowanie i realizowanie dalszych działań w tym zakresie.
Współudział w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii i planów działań Departamentu Sprzedaży.
Udział we wdrożeniach nowych produktów/procedur/ narzędzi służących realizacji wyznaczonych zadań.
Współuczestnictwo w modyfikacjach i rozwoju produktów/usług bankowych/procedur.
Udział w monitorowaniu i ocenie wdrożenia standardów jakości obsługi Klientów w placówkach oraz badanie potrzeby modyfikacji i rozwoju, a także udział w podejmowaniu działań
zapewniających wysoką jakość obsługi Klientów.
Udział w procesie monitoringu realizacji celów oraz efektywności
sprzedaży poszczególnych Regionów.
Udział w procesie opiniowania procedur oraz regulacji związanych z funkcjonowaniem Departamentu Sprzedaży.
Zapewnienie współpracy Departamentu Sprzedaży oraz Regionów z komórkami w tym współpraca z jednostkami Centrali Banku w zakresie prowadzonych akcji/kampanii/projektów w
podległych placówkach, oraz współpraca w modyfikacjach procesów oddziałowych pomoc w działalności marketingowej mającej na celu realizację zadań w nadzorowanym obszarze.
Starszy Specjalista ds Sprzedaży
Współpraca z Dyrektorem Departamentu Sprzedaży, Dyrektorami Regionów i Dyrektorami Oddziałów oraz pracownikami Departamentu Sprzedaży w zakresie przygotowania analiz, raportów, planów sprzedażowych oraz monitorowanie aktywności sprzedażowej i poziomu realizacji wyznaczonych zadań.
Pomoc merytoryczna pracownikom zatrudnionym w Oddziałach w zakresie niezbędnym do realizacji ich zadań.
Wsparcie Oddziałów w zakresie sprzedaży produktów bankowych.
Realizacja zadań (analiza, akceptacja warunków) związanych z polityką cenową oraz regulacjami.
Udział w procesie monitoringu realizacji celów oraz efektywności sprzedaży poszczególnych Regionów.
Udział w procesie opiniowania procedur oraz regulacji związanych z funkcjonowaniem Departamentu Sprzedaży.
Pomoc merytoryczna pracownikom zatrudnionym w Oddziałach w zakresie niezbędnym do realizacji ich zadań.
Wsparcie Oddziałów w zakresie sprzedaży produktów bankowych.
Realizacja zadań (analiza, akceptacja warunków) związanych z polityką cenową oraz regulacjami.
Udział w procesie monitoringu realizacji celów oraz efektywności sprzedaży poszczególnych Regionów.
Udział w procesie opiniowania procedur oraz regulacji związanych z funkcjonowaniem Departamentu Sprzedaży.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Zainteresowania
Fotografia